streda 10. júla 2013

Prečo používam tuhé mydlá





Používate tuhé mydlá? Pravdepodobne nie, pretože v dnešnej dobe už málokto okrem dôchodcov používa tuhé mydlá. Keď však poviem tuhé mydlo, je dôležité aby ste si nepredstavili nejaký drogériový Palmolive ale niečo, pri čom si zalahodí jednak Vaše telo a jednak Vaša myseľ. Ja osobne tuhé mydlá doma používam, aj keď nie na každodennej báze. S používaním som začala cca. Pred šiestimi rokmi, kedy som si kúpila prírodné tuhé mydlo na nejakom hand-made trhu v Taliansku. Dôvod, prečo som si ho kúpila bola najmä krásna vanilková vôňa (ktorá ma v tom moment zlákala bez rozmýšľania nad tým, čo s mydlom bude robiť v budúcnosti). Každopádne po príchode domov som sa rozhodla vyskúšať ho a odvtedy vlastne používam tuhé mydlá. Problém pre mňa akurát nastal pred pár rokmi, pretože som prestala chodiť do Talianska a teda som stratila zdroj prírodných mydiel za rozumné ceny. Našťastie očividne nie som jediná, kto uznáva prírodné mydlá a poslednej dobe je ceľkom ľahké zohnať ich tak Vám môžem dnes ukázať to, ktoré aktuálne používam a to je prírodné mydlo z pomaranča a škorice.



Aby som sa ešte vrátila späť k tomu, prečo používam tuhé mydlá, lebo verím, že pre veľa z Vás to môže byť celkom ťažko pochopiteľné. Často sa mi stave, že mávam pomerne plnú hlavu vecí, na ktoré musím myslieť a vybaviť čo mi často privodzuje viac stresu ako úžitku. Neviem úplne dobre relaxovať, ale viem, že dobrý kúpeľ alebo sprcha somnou naozaj robí zázraky. Nakoľko však nie som veľkým fanúšikom napustenej vane, preferujem dobrú sprchu. Keď používam tieto tuhé mydlá, je to pre mňa vždy akýsi druh relaxu, mydlá si väčšinou vyberám s nejakou príjemnou relaxačnou vôňou, take, čo myseľ pripravia na spánok a oddych. Keď sa človek bežne umýva zo sprchovým gélom je to šup šup rýchlo, naniesť, umyť, namočiť a ide sa. Takto, je to pre mňa proste taký oddychový čas. Nayvše prírodné (opäť nie drogérkové!!!) mydlá pokožku nevysušujú, skôr ju krásne hydratujú, čiže to nie je príjemné len pre myseľ ale naozaj aj pre pokožku. 


Moje krásne mydielko, je zo stránky http://www.auroville.sk/  a ako som spomínala ide o prírodné mydlo pomaranč a škorica. Aj keď je to akoby zimná kombinácia ja ju mám veľmi rada hocikedy. Dôvod prečo som si ho vybrala je ten, že pôsobí antidepresívne a uvoľňuje napätie v organizme. Je to prírodný product, zloženie som Vám odfotila, aby ste si ho mohli pozrieť sami.
Mydlo je krásne balené v banánovom liste, ktorého výhoda spočíva v tom, že list sa sám ekologicky rozloží. Používam ho tak 2-3 krát cez týždeň keď potrebujem prečistiť hlavu a dopomôcť dobrému spánku. Jediná jeho nevýhoda spočíva v tom, že vyzerá akoby tehlička, čo je trochu nepraktické na držanie v ruke ale ja si ho postupne používaním modelujem do ideálneho tvaru. Ak by som mala nadviazať na predošlé skúsenosti také mydlo vydrží pri mojom používaní tak ¾ roka, čo je naozaj dosť.

Pre mňa je kvalitné tuhé mydlo alternatíva napustenej vane, pri umývaní si oddýchnem a naozaj veľmi príjemne vyčistím hlavu. A čo Vy? Používate tuhé mydlá? Videli ste niekde prírodné tuhé mydlá?

99 komentárov:

  1. Asi pred 2 týždňami som sa tiež rozhodla vyskúšať tuhé mydlá ako náhradu za sprchové gély, z ktorých mi za toľké roky skúšania bohužiaľ ani jeden nesadol... S názorom, že čo znesie detská prdelka, to mne nemôže uškodiť, som teda testovanie začala prírodným detským mydlom od Manufaktury /s Krtečkom :)/, ktoré mi prišlo celkom fajn, ale som presvedčená, že tie pravé skvosty na mňa ešte len čakajú. Najnovšie by som chcela vyskúšať nejaké od Loccitane, asi mandľové alebo mliekové. Len tak pre zaujímavosť, zo zvedavosti som v nejakej akcii kúpila aj to toľko ospevované mydlo Dove a možem povedať, že naozaj nechápem, prečo je tak obľúbené. Ani na ruky by som ho nechcela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som kedysi na Dove nedala dopustiť a dokonca som sa s ním ešte aj odličovala. Normálne vo vani aj oči, ale potom zrazu neviem čo sa stalo ma začalo nenormálne štípať - podľa môjho osobného názoru Dove zmenil zloženie a odvtedy to proste nie je to, čo bývalo. Nechcem hádzať všetky sprchové gély do jedného syta, nájdu sa naozaj aj veľmi dobré, ale čo sa týka nevysušovania a ohľaduplnosti voči pokožke myslím si, že tuhé prírodné mydlá jednoznačne vedú :)

      Odstrániť
    2. Ja som si zas dlhé roky oči odličovala sprcháčom. Hanba mi... :)
      Inak tiež začínam mať rovnaký názor na tuhé mydlá. Veď si vezmi, že hneď prvý nepremyslený nákup detského mydla dopadol viac než dobre. Tak jemnú pokožku som nemala veru ešte so žiadnym sprcháčom.
      Preto ma aj vždy poteší každý článok na túto tému. Vďaka!

      Odstrániť
    3. Inak úprimne, ja som sa tento článok dosť dlho odhodlávala písať, lebo som sa bála, že ma za tuhé mydlo všetci zvozia pod zem..Aj keď k nám niekde dôjde na návštevu a vidí tuhé mydlo pozerá na mňa jak keby som bola z inej planéty. A teraz čítam komentáre a vidím, že očividne vôbec nie som jediná a čo komentár to nový dôvod prečo tuhé mydlo používať. Tak som rada, nielen ja niečo prinášam ale aj reakcie na článok :) moc ma to teší a ďakujem aj za tvoju odozvu!

      Odstrániť
    4. Ahoj všetci, moje meno je pani Inthupa Mammam, hovorím ako najštastnejším clovekom na celom svete dnes a povedal som ja, že veritel, že zachránit svoju rodinu z našej zlej situácie, poviem názov na celom svete a ja som tak štastný, že Moja rodina je spät na dobré, pretože som bol v núdzi úveru $ 200.000 dolár, zacat svoj život celé, pretože som slobodná matka s 3 detmi a celý svet sa zdalo, ako bol visí na mna, kým som stretol tento Boh poslal pôžicku veritelovi, ktorý zmenil môj život aj s mojou rodinou. Boh bojíce veritela, pani SUSAN JAMES úver FIRML spolocnosti bola Spasitela Boha poslaný, aby zachránil svoju rodinu a spociatku som si myslel, že sa nebude možné, kým som dostal môj pôžicku $ 200.000 dolár, na 5. / Feb/2018 , pozvala som ju do mojej rodiny get-spolocne party, ktorá jej urobil nie klesat a vám poradí niekto, kto skutocne potrebuje pôžicku Kontaktujte pani SUSAN JAMES úver FIRML spolocnosti. Email: susanjamesloanfirml07@gmail.com or susanjamesloanfirml07@outlook.com or Website: https://susanjamesloanfirm.wixsite.com/loan-officer

      Odstrániť
  2. bezne ich naozaj nepouzivam, ale momentalne mi jedno lezi na umyvadle spolu s tekutym:) je to forever avokadove a to mydlo je neminutelne. ked som mala obdobie podrazdenej pokozky umyvala som si nim aj telo a pomohlo mi. inak kvalitne tuhe mydla sestra naposledy doniesla rodicom a ti si ich nevedia vynachvalit:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tuhé mydlá sú naozaj omnoho šetrnejšie voči pokožke, o tom som pomerne dosť počula. Ja nemám až tak citlivú pokožku na tele, ale rozdiel vidím najmä v hydratácii a že naozaj nevysušujú :)

      Odstrániť
  3. Po přečtení úvodu článku jsem si přidala jako z jiné galaxie, protože tuhé mýdlo používám jako primární mycí prostředek, sprchové gely (pokud nejsou nějaké speciální) používám většinou jen jako pěnu do koupele :D I na mytí rukou mi přijde tuhé mýdlo praktičtější a navíc z něj mám takový ten pocit čistoty, že jsem se doopravdy umyla, což z tekutého mýdla a sprchového gelu málokdy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? Juj to si ma potešila, ale očividne ako čítam komentáre som bola mimo obraz a naozaj nie som jediná, kto ich používa :)) tak sa teším a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. ja pouzivam aj sprchove gely aj tuhe mydla. ale ziadne taketo handmade, normalne lacne z drogerie. pouzivam ich na "spinavsie" casti tela ako napriklad podpazusie. tuhe mydla su totiz agresivnejsie a maju lepsiu cistiacu schopnost. ked mam totiz napriklad chodidla z behania naboso po vonku az cierne - sprchovy gel na to nema ziaden efekt, da sa to umyt len tuhym mydlom. avsak na vacsinu casti tela, ktore az tak spinave nebyvaju - brucho, stehna atd pouzivam klasicky sprchovy gel, nakolko tuhe mydlo je prilis vysusujuce. skratka aj tuhe aj tekute mydlo ma u mna svoje miesto. tuhe vsak nemam rada take tie s "kvakou kremu" a hydratacnou zlozkou atd... jednak tym podla mna straca na sile ich cistiaca schopnost a jednak po pouziti neuschnu a nezostanu tvrde, ale sa rozbabru a je z nich hnusna brecka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto ma teda nikdy nenapadlo :)) pocuvaj ty budes raz aka mama, mas uz recept na vsetko :) ale je pravda, ze este ked som bola mensia a na zakladke som si nejake oblecenie uspinila od travy a nechcela som doma pocuvat, ze co som zas robila cez prestavku som to na wc vydrhla obycajnym mydlom a bolo to prec :) Aj moja babka po celodennej praci vonku pouzivala (a stale pouziva!) tuhe mydla, niet divu preco..:)
      Tak dakujem, vidis dalsia vyhoda do zbierky!

      Odstrániť
    2. No ono dokonca existujú aj také čistiace pasty, predáva sa to v takom polkilovom kelímku a niekto to používa keď príde zo záhrady a má špinavé ruky a to čistí asi aj lepšie ako obyčajné tuhé mydlo, ale zas tiež to toľko nehydratuje, ale účel to splní aj ked niektorí starí ľudia to používajú preto že za socializmu neboli až toľko tuhé mydlá a o tekutých sa im mohlo len snívať, ale je pravda že na silnú špinu a odmastenia sú dobé bud klasické mydlá alebo tá čistiaca pasta
      Katka

      Odstrániť
    3. To myslíš Solvinu? alebo tuším tak nejak sa to volalo :) Ja som mala strašne rada ako to voňalo, bolo to v takom kelímku presne ako píšeš, dosť také drsné a vážne to dalo dole všetko :)

      Odstrániť
  5. kebyy sa dalo privonať :D
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to stačí ovoňať nejaký pomarančovo škoricový čaj :))

      Odstrániť
    2. hoj,
      Jediný, ako získať pôžičku a nepodarilo sa vám ju získať? ak áno, chcem vás podporiť, že poskytujeme pôžičku s nízkou úrokovou sadzbou 3 % od minimálnej výšky 3 500 eur do maximálnej výšky 500 000,00 eur. Ak máte záujem o pôžičku, kontaktujte nás na adrese: mikegoffer01@gmail.com pre formulár žiadosti o pôžičku.
      S pozdravom

      Odstrániť
  6. Fajn článok ktorý mi znova vmietol do hlavy nový rozmer pohľadu na banálne veci ako je napríklad mydlo. Myslím si že každý kto si dokáže vychutnávať kúpeľ má takéto pocity či už pri mydle či bublinkách vo vani...Článok je pekný, mydlo vyzerajú a určite aj vonia perfektne. V Taliansku...ja by som aj zašla na nejaké také trhy, škoda že keď som tam bola na nič podobné som nenarazila, avšak pokúsim sa vyskúšať takéto mydlo a možno si ho zamilujem ;)

    Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za super komentár :) Ono človek si povie, že mydlo je taká banálna vec,ale niekedy vie urobiť naozaj toľko radosti a dobrej nálady, že až :) Trhy v Taliansku by som si zopakovala aj ja, je to super zážitok a ešte lepšia atmosféra :)

      Odstrániť
  7. Pomalu přicházím tuhým mýdlům opět na chuť. Mám doma olivové, které jsem si dovezla loni z Rhodosu a voní nádherně, ale tak jako tak si po sprchování musím nakrémovat tělo.
    Pomerančové se skořicí bych používal v zimě, tahel vůně mi připomíná Vánoce stejně jako jablko a skořice. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono pre veľa ľudí je to taká Vianočná vôňa :) mne to nevadí, ja si rada predstavím Vianoce aj v lete :))

      Odstrániť
  8. Používám výhradně kvalitní tuhá mýdla,ze všech sprchových gelů jsem měla škaredý ekzém,navíc ty gely a tekutá mýdla opravdu méně myjí.O mycím základu,stejném pro tekuté mycí přípravky a pro různé jary a pury ani nemluvím.Tekuté mýdlo mám jen v kuchyni u dřezu a po jeho požití musím pořádně nakrémovat ruce,mám je strašně vysušené.
    Pro mne platí Forever tuhá mýdla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne až ekzém? uf, to musí byť riadne nepríjemné. Potom je super, že si došla na to, čo ti vyhovuje a pomáha. Inak čo sa týka mydiel na ruky a ešte umývacích saponátov to je pre mňa jedna veľká kapitola, čo tie robia s mojimi rukami :(

      Odstrániť
  9. Já používám oboje. Dřív jsem byla zastánce sprcových gelů, ale před několik měsíci jsem dostalo jedno kvalitní mýdlo jako dárek a moc mi sedlo. Takže teď to tam různě obměňuji. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tuhé mýdla mám hrozně ráda,ráda si je kupuji,ale pak většinou nepoužívám :D

    Chtěla bych vás poprosit,aby jste mrkli ke mě na blog.Teprve ho rozjíždím,alei tak můžete nechat nějaký ten komentář :) :P Moc by mě to potěšilo díky :) I za odběr budu velmi ráda :) Díky

    http://terry-londonbaby.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je ten problém, prekonať sa a použiť ich :)) A na blog sa veľmi rada pozriem, ďakujem!

      Odstrániť
  11. Já jsem dřív byla s mamkou hroznej blázen do mýdel ale ted už bohužel používáme tekutá mýdla které moc ráda nemám..:-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? a čo sa zmenilo? To je škoda, tak si nabudúce skús vypýtať opäť nejaké tuhé, možno sa pridá aj mamka :)

      Odstrániť
  12. já se taky vůbec nekoupu ve vaně, nějak mě to neláká.. jedno tuhé mýdlo doma mám, tuším že taky z itálie a ještě jsem ho nepoužila, jen mi zdobí poličku:):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuj to je škoda nepoužiť! Veď to nie je len na okrasu na poličku :) šup šup rozbaliť a používať :)

      Odstrániť
  13. Aj môj oco vraví, že tuhé mydla menej vysušujú. Ja používam kakaový sprchový gél od Balei a ten vôbec nie je prírodný, no zatiaľ mi pokožku nejak výrazne nevysušuje, ak mi ju začne, zvolím tento typ mydla :) Zrovna tento tvoj sa mi páči kvôli tomu, že je zabalený v listoch a ingrediencie sú fakt prírodné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to naozaj tak, pokožka je po nich naozaj super. A ešte navyše krásne prevoňaná (aspoň z tohto :) . To balenie je naozaj úchvatné, mne ho bolo v prvom momente ľúto vôbec rozbaliť a potom mi zas bolo lúto vyhodiť ten banánový list lebo je to fakt pekné :)

      Odstrániť
  14. DOLCELOANFIRMS
    EMAIL - [dolceloanfirms@gmail.com]
    + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
    Sme inclusive que úver firma vám vrelé privítanie na každého, kto je
    potreby
    "Finančná podpora a finančná kríza.

    Ponúkame dlhodobé aj krátkodobé pôžičky, dáme sa na naše úvery v USD
    a GBP a akejkoľvek mene podľa Vášho výberu pre

    Ponúkame pôžičky v rozmedzí od $ 3,000.00 na $ 850,000.000 min max na 1,1%
    úroková miera.
    Naše pôžičky sú dobre poistení pre maximálnu bezpečnosť je našou prioritou.

    Aktuálne nedobytné pohľadávky vo svete miliónom ľudí zostanú v
    tmavý
    Pokiaľ ide o získanie úveru.
    Dávame záruku za zabezpečené úvery pre podnikanie žien a mužov na celom
    svet
    ===============
    Ponúkame tieto druhy úverov pre našich klientov ------

    * Investori Pôžičky
    * Konsolidácia dlhu
    * Druhá Hypotekárne
    * Obchodné úvery
    * Osobné pôžičky
    * Medzinárodný úvery
    ==============

    Klienti Uchádzači by mali vyplňte náš formulár žiadosti pod-

    Formulár žiadosti o úver ONLINE FORM {}
    PREFIX {MR. MRS., MS., DR., Atď}
    1) Vaše meno ...................
    2) Vaša krajina ................
    3) Vaše povolanie .............
    4) Aký je Váš rodinný stav .........
    5) TELEFÓNNE ČÍSLO ................
    6) Mesačný príjem ..............
    7) ADRESA .....................
    8) ÚČEL ÚVERU .............
    9) PÔŽIČKA ŽIADOSŤ ................
    10) TELEFÓNNE ..................
    11) úverové podmienky a dobu trvania .... Naša spoločnosť mailing Kontakt okno je
    Videl [dolceloanfirms@gmail.com]

    Uvítame vaše maximálne spolupráce na tento e-mail, takže obaja môžeme
    que transakcia bola úspešná.
    Dúfam, že to počujem od vás najprv.
    Vaša spokojnosť a finančný úspech je náš cieľ

    Spôsob platby sú-
    Platba bankovým prevodom na = [2 HODINY] Platba šeky
    == [9 dni]
    Platba Money Gram ===== [30 MINÚT]
    PLATBA WESTERN UNION prevodu peňazí-[30 MINÚT] ako celok
    proces je veľmi jednoduché!

    Úprimné S pozdravom
    JOHNSON U [C.E.]
    EMAIL-[dolceloanfirms@gmail.com]
    DOLCELOANFIRMS

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahojte, aj ja som si kúppila natural mydlo, bolo to s ľevanduľou a nejakými olejmi, v Chorvátsku. Strašne som sa z toho tešila, ale mydlo takmer vôbec nepenilo. To by nebol až taký problém, ale po sprche som mala po tele, po tvári žmolky. A to som si dávala pozor na to, že ho dobre zmývam. Ale nezanevrela som a keď budem mať možnosť, kúpim si ešte iné a uvidím. Pekný deň. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemala si zmolky nahodou z lupajucej sa koze? Kedze to bolo po dovolenke...

      Odstrániť
  16. Εφαρμογή για το δάνειό σας σήμερα σε απευθείας σύνδεση χωρίς αρχικό κόστος του κάθε είδους και να λαμβάνετε
    του δανείου σας σε ποσοστό 2%
    επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στο
    raphealjefferyfinance@gmail.com
    ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ δάνειο έντυπο αίτησης

    όνομα:
    Χώρα:
    Κατάσταση:
    Τηλεφωνικό Νούμερο:
    Ηλικία:
    Επάγγελμα:
    Ποσό δανείου που απαιτείται:
    διάρκεια:
    Website: raphealjefferyfinance@gmail.com

    Σκηνοθεσία: κ Jeffery

    OdpovedaťOdstrániť
  17. dobrý deň,
    Am pani Angela Rice. Som dáma s veľkým svedectvom žijem v USA, a ja som šťastná žena dnes? a povedal som ja, že každý veriteľ, ktorý zachráni moju rodinu z našej zlej situácie, budem odkazovať akýkoľvek subjekt, ktorý hľadá pôžičku pre neho, on mi dal šťastie pre mňa a moju rodinu, bol som v núdzi úveru vo výške $ 360,000.00 na začať svoj život na celom ako som matka s 2 deťmi som sa stretol tento úprimný a Boh sa báť človeka úveru veriteľa, ktorý mi pomohol s pôžičkou vo výške $ 360,000.0.Dollar, je to Boh sa báť človeka, ak ste v núdzi úveru a vy bude splácať úver, kontaktujte ho mu povedať, že je pani Cynthia Corvin, že vás odkázať na neho. kontakt Mr.Aldis Curt, prostredníctvom e-mailu: - freedomlendinghome@gmail.com
    * Hard Peniaze Pôžičky
    * Podnikateľský úver
    * Dlh Konsolidácia pôžičiek
    * Osobné úver
    * Obchodné úverovej expanzie
    *Študentská pôžička
    * Rozvoj poľnohospodárstva úver
    ... A mnoho ďalších
    freedomlendinghome@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact DR KELLY WILLIAMS,via email:(kellywilliawsfinancial@gmail.com) Thank you.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj všetci, moje meno je pani Inthupa Mammam, hovorím ako najštastnejším clovekom na celom svete dnes a povedal som ja, že veritel, že zachránit svoju rodinu z našej zlej situácie, poviem názov na celom svete a ja som tak štastný, že Moja rodina je spät na dobré, pretože som bol v núdzi úveru $ 200.000 dolár, zacat svoj život celé, pretože som slobodná matka s 3 detmi a celý svet sa zdalo, ako bol visí na mna, kým som stretol tento Boh poslal pôžicku veritelovi, ktorý zmenil môj život aj s mojou rodinou. Boh bojíce veritela, pani SUSAN JAMES úver FIRML spolocnosti bola Spasitela Boha poslaný, aby zachránil svoju rodinu a spociatku som si myslel, že sa nebude možné, kým som dostal môj pôžicku $ 200.000 dolár, na 5. / Feb/2018 , pozvala som ju do mojej rodiny get-spolocne party, ktorá jej urobil nie klesat a vám poradí niekto, kto skutocne potrebuje pôžicku Kontaktujte pani SUSAN JAMES úver FIRML spolocnosti. Email: susanjamesloanfirml07@gmail.com or susanjamesloanfirml07@outlook.com or Website: https://susanjamesloanfirm.wixsite.com/loan-officer

    OdpovedaťOdstrániť
  21. EDWARD JONES FINANCE IS THE BEST PLACE TO GET A LOAN {Jonesloanfinance@yahoo.com},

    God bless you sir, I will not stop telling the world about your kindness in my life, I am a single mum with kids to look after. My name is Emily Thomas and I am from Convention Center Drive, Miami Beach, FL . A couple of weeks ago My friend visited me and along our discussion she told me about EDWARD JONES FINANCE, that they can help me out of my financial situation, I never believed cause I have spend so much money on different loan lenders who did nothing other than running away with my money. I have been in a financial mess for the pass 7 months now, She advised I give it a try so I mailed him and explain all about my financial situation to him, he therefore took me through the loan process and gave me a loan of $390,000.00 at a very low interest rate of 2% and today I am a proud business owner and can now take good care of my kids, If you must contact any firm to get any amount of loan you need with a low interest rate of 2% and better repayment schedule, please contact EDWARD JONES FINANCE email:- {Jonesloanfinance@yahoo.com} OR Text +1(307) 217-5388

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Are you an individual businessman or a business organisation that wishes to expand in business ??, we offer financial instrument such as BGs, SBLCs,MTNs, LCs, CDs and others on lease and sales at a rate of 4%+2% of the face value and reasonable conditionfrom a genuine provider. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signatory project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication and any other project(s) etc.

    Contact : Mr. Raymond Doison
    Contact Email: crusaderbroker.bgassurance@gmail.com
    skype:crusaderbroker.bgassurance
    Whatsapp : +44 7459 947744

    With our financial/bank instrument you can establish line of credit with your bank and/or secure loan for your projects in which our bank instrument will serve collateral in your bank to fund your project.

    We deliver with time and precision as set forth in the agreement. Our terms and Conditions are reasonable and we work directly with issuing bank lease providers, this instrument can be monetized on your behalf for upto 100% funding. Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    All relevant business information will be provided upon request.

    BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

    If Interested kindly contact me via

    Email:~ crusaderbroker.bgassurance@gmail.com

    Skype ID:crusaderbroker.bgassurance

    serious enquiry only.

    Genuine Provider for BG/SBLC(Bank Guarantee/Standby Letter of Credit)
    I am Direct Provider's Mandate of BG & SBLC Lease 100% protected.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. V LAPO MICROFINANCE Ponúkame pôžičky fyzickým osobám, spoločnostiam a partnerským organizáciám s úrokovou sadzbou 2% ročne. Potrebujete naliehavú pôžičku na začatie podnikania, dlhové pôžičky? Kúpite si auto alebo dom? Ak áno, nemusíte sa obávať, pretože ponúkame všetky typy úverov za nízku a prijateľnú sadzbu 2%, bez zabezpečenia a bez kontroly kreditu. Minimálna suma, ktorú si môžete požičať, je 5 000,00 USD, maximálne však 10 miliónov USD. (ODPOVEĎ NA MAIL: lapofunding960@gmail.com ,, S pozdravom)






























    V LAPO MICROFINANCE Ponúkame pôžičky fyzickým osobám, spoločnostiam a partnerským organizáciám s úrokovou sadzbou 2% ročne. Potrebujete naliehavú pôžičku na začatie podnikania, dlhové pôžičky? Kúpite si auto alebo dom? Ak áno, nemusíte sa obávať, pretože ponúkame všetky typy úverov za nízku a prijateľnú sadzbu 2%, bez zabezpečenia a bez kontroly kreditu. Minimálna suma, ktorú si môžete požičať, je 5 000,00 USD, maximálne však 10 miliónov USD. (ODPOVEĎ NA MAIL: lapofunding960@gmail.com ,, S pozdravom)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ste obchodný muž alebo žena? Ste vo finančnej neporiadku alebo potrebujete finančné prostriedky na začatie vlastného podnikania? Potrebujete splácať svoje dlhy alebo splatiť svoje účty alebo začať pekný obchod? Máte nízke kreditné skóre a bude pre vás ťažké získať kapitálovú pôžičku od miestnych bánk / iných finančných inštitúcií? Potrebujete jednu pôžičku alebo financovanie z akéhokoľvek dôvodu, pošlite nám e-mail na sabinhelps@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Aké sú vaše finančné potreby? Poskytujeme pôžičky od minimálne 7 000 USD do maximálne 900 000 000,00 USD s pohodlným trvaním, ktoré sa pohybuje od 1 do 25 rokov pri veľmi zníženej úrokovej sadzbe 3%. Kontaktujte nás e-mailom: mrfrankpoterloanoffer@gmail.com
    Ďakujeme a tešíme sa na vašu rýchlu odpoveď.
    S pozdravom,

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Úverová služba 2019 pre všetky krajiny Blízkeho východu.

    Finančné služby
    Máme pôžičky pre vládnych zamestnancov na Blízkom východe, rýchla a ľahká splátka
    # Rozsah sa pohybuje od 10 000 do 10 miliónov dolárov, podľa vášho mesačného platu.

    Máme tiež pôžičku pre mimovládnych zamestnancov a závisí od vašej investície a vášho ochotného projektu.

    Kontaktujte nás prostredníctvom: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ahoj pán / pani Máte finančné problémy? Už sa nemusíte báť, pôžička vám môže pomôcť! Máte online: - Osobné a komerčné pôžičky - Úvery na bývanie - Úvery na vozidlá - Spätné získavanie úverov - Investičné pôžičky Moja finančná kapacita je 5 000 až 8 000 000 s úrokovou sadzbou 3%. Požadované pôžičky sa získajú do 48 hodín od podania žiadosti. pre viac informácií prosím kontaktujte moju adresu Mail: Peterheymannloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. * Vyhnite sa SCAM, získajte jedinečnú pôžičku DNES *
    Ahoj všetci!
    Potrebovať pomoc?
    Potrebujete naliehavú pôžičku všetkého druhu.
    Od 1 000 do 50 000 000,00 EUR,
    * 3% úroková sadzba
    * Výber 1-35 rokov na splatenie.
    * Vyberte si medzi platným mesačným a ročným plánom.
    * Flexibilita úveru.
    Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás.
    Meno: Adresa: Krajina: Potvrdiť
    Telefón: Mesačný príjem:
    Neváhajte kontaktovať pani Kaylu Abubakerovú
    Hospodárska pomoc
    Pošlite nám e-mail: * prostredníctvom (financierlibertycapitals@gmail.com) alebo Whatsapp +1 (207) -408-7564

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Dobré ráno,

            Hľadáte podnikateľský úver, osobný úver, pôžičku na bývanie, pôžičku na auto, študentský úver, konsolidačný úver, nezabezpečený úver, rizikový kapitál atď. ... Dostali ste zamietnutý úver od banky alebo inštitúcie iných finančných inštitúcií z jedného alebo viacerých dôvodov. Ste na správnom mieste Vaše úverové riešenia! Som súkromný veriteľ, poskytujem pôžičky spoločnostiam a jednotlivcom za nízku a dostupnú úrokovú sadzbu 3%. Kontaktujte nás e-mailom: worldfunds944@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. POTREBUJETE PÔŽIČKU ALEBO CHCETE ZARADIŤ VAŠU DOMU, PLATIŤ BILLY, ROZŠÍRIŤ VÁŠ OBCHOD S 3% ÚROKOVÝM RIZIKOM? NEHĽADAJTE ĎALŠIE KONTAKTY Via: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Som tak šťastná, že som dostala pôžičku od pani Kayla Abubakerovej, teraz sa môj život vrátil k normálu, a moje podnikanie sa hladko deje vďaka pani Kayla Abubakerovej, môžete sa s ním tiež spojiť, ak potrebujete pôžičku dnes? Pošlite mu e-mail prostredníctvom: (financierlibertycapitals@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Potrebujete skutočného veriteľa a potom kontaktujte pani Kaylu, dostal som od neho pôžičku, že je testovaný a dôveryhodný kontakt s veriteľom prostredníctvom e-mailu na adrese (financierlibertycapitals@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. PONÚKAME VŠETKY DRUHY ÚVEROV 2%. POMÔCEM POMOCI Ktokoľvek ZÍSKAŤ ÚVER, S NÍZKÝMI A ÚČINNÝMI SLUŽBAMI. Ponúkame pôžičky v rozmedzí od 1 000 do 10 000 000 USD. Poskytujeme legitímne pôžičky vážnym jednotlivcom alebo obchodným spoločnostiam, ktoré potrebujú pôžičky. naše pôžičky sa poskytujú za zvýhodnenú úrokovú sadzbu, ktorá je výhodná pre všetkých. Môžeme uspokojiť vaše finančné pôžičky. záujem s vynikajúcou ponukou. Kontaktujte nás ešte dnes a požiadajte o urgentnú pôžičku na adrese: robertokennety@gmail.com

    Názov spoločnosti: Roberto Loan Service
    Email spoločnosti: robertokennety@gmail.com
    WhatsApp: +15079442795

    OdpovedaťOdstrániť
  34. PONÚKAME VŠETKY DRUHY ÚVEROV 2%. POMÔCEM POMOCI Ktokoľvek ZÍSKAŤ ÚVER, S NÍZKÝMI A ÚČINNÝMI SLUŽBAMI. Ponúkame pôžičky v rozmedzí od 1 000 do 10 000 000 USD. Poskytujeme legitímne pôžičky vážnym jednotlivcom alebo obchodným spoločnostiam, ktoré potrebujú pôžičky. naše pôžičky sa poskytujú za zvýhodnenú úrokovú sadzbu, ktorá je výhodná pre všetkých. Môžeme uspokojiť vaše finančné pôžičky. záujem s vynikajúcou ponukou. Kontaktujte nás ešte dnes a požiadajte o urgentnú pôžičku na adrese: robertokennety@gmail.com

    Názov spoločnosti: Roberto Loan Service
    Email spoločnosti: robertokennety@gmail.com
    WhatsApp: +15079442795

    OdpovedaťOdstrániť
  35. POSKYTNUTIE ÚVEROVEJ SPOLOČNOSTI

      Potrebujete naliehavú finančnú pôžičku?
    * Prevod peňazí na svoj bankový účet rýchlo a okamžite.
    * Platby začínajú osem mesiacov po prijatí platby.
    bankový účet
    * Nízka úroková sadzba 2%
    * Dlhodobá splátka (1-30 rokov)
    * Flexibilné podmienky pôžičky a mesačné platby
    * Ako dlho trvá zarobenie peňazí? Po odoslaní žiadosti o pôžičku bude mať pôžička 24 hodín

    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    úprimne
    Sir Michael James
    Úžasná úverová spoločnosť
    CEO
    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. POSKYTNUTIE ÚVEROVEJ SPOLOČNOSTI

      Potrebujete naliehavú finančnú pôžičku?
    * Prevod peňazí na svoj bankový účet rýchlo a okamžite.
    * Platby začínajú osem mesiacov po prijatí platby.
    bankový účet
    * Nízka úroková sadzba 2%
    * Dlhodobá splátka (1-30 rokov)
    * Flexibilné podmienky pôžičky a mesačné platby
    * Ako dlho trvá zarobenie peňazí? Po odoslaní žiadosti o pôžičku bude mať pôžička 24 hodín

    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    úprimne
    Sir Michael James
    Úžasná úverová spoločnosť
    CEO
    E-mail: amazingloan55@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Bývam v Holandsku a som dnes šťastná žena? Ja som si povedal, že každý veriteľ, ktorý by mohol zmeniť môj život a život mojej rodiny, doporučím im každú osobu, ktorá hľadá pôžičku. Ak potrebujete pôžičku a ste si stopercentne istí, že pôžičku splatíte, kontaktujte ich a povedzte im, že sa na vás obrátila pani Fayeová. sabinhelps@gmail.com alebo jej odkaz na +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahojte všetci, dnes som veľmi nadšený. Videl som komentáre od ľudí, ktorí už dostali pôžičku od Sabinhelps@gmail.com a potom som sa rozhodol prihlásiť sa na základe ich odporúčaní. Pred niekoľkými hodinami som potvrdil celkom 10 000 EUR, ktoré som požadoval z vlastného bankového účtu. Toto je skutočne skvelá správa a radím každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby mohol podať žiadosť prostredníctvom e-mailu: sabinhelps@gmail.com alebo čo je na čísle +79267494861.

    OdpovedaťOdstrániť
  39. POTREBUJETE PÔŽIČKY NA OBCHODNÉ ALEBO OSOBNÉ POUŽITIE? Poskytujeme pôžičky v inej mene s prijateľnou úrokovou sadzbou 2%. Cieľom našej spoločnosti je poskytovať vynikajúce profesionálne finančné služby. Ak chcete získať viac informácií, kontaktujte nás, aby ste sa mohli prihlásiť tu na našej stránke alebo e-mailom: (robertokennety@gmail.com).

    Názov spoločnosti: Robert Loan Credit
    Email spoločnosti: robertokennety@gmail.com
    WhatsApp: +1(518)219-0838

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Dobrý deň ! Toto je rýchle upozornenie pre všetkých našich vážených zákazníkov, ktorí žiadajú o pôžičku, v súčasnosti pracujeme na úverovej schéme s dostupnou úrokovou sadzbou.
    Kontakt:

    creditcentercorp.usa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Chcem oceniť pôžičky Karin Sabine pre mňa pôžičku 40 000 €. Ak potrebujete urgentnú pôžičku, vyhnite sa podvodom od falošných veriteľov a prihláste sa prostredníctvom skutočnej pôžičkovej firmy e-mailom sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Dobrý deň, prajem vám veľkú radosť, pretože som dnes dostal pôžičku vo výške 89 000 EUR od tejto dobrej spoločnosti. Môžete ich tiež kontaktovať, ak potrebujete rýchlu pôžičku, kontaktujte ich prostredníctvom tohto e-mailu: (sabinhelps@gmail.com) alebo whatsapp: +79267494861

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Hello viewers all over the world, There is good news for you all today get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We give out this cards to all interested clients worldwide, We give out THE Blank ATM Card. Do you want to live a good life thought its illegal, its the easiest way to be a millionaire. it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you and you can only withdraw a total amount of $5,000 Dollars in a day on ATM Machine also avaialbel at cash delivery. We give up to $10,000.00 to $1,000,000.00 Dollars With our network hacking services. We can Recover all your lost money to Bitcoin and other Crypto currency, mortgage/realestate scams and fake ICOs within 48 hours or less. (Thomas Freddie Hackers) working together as a team to track down & to recover funds back from the most difficult internet SCAMMERS. NOTE!! We've received countless heartbreaking reports of notorious scammers and we’ve successful recovery them back via contact thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Do contact us on ((Binary Recovery. University Grades.Wiping Criminal Records, FB & IG Hack, Telegram, Loads & Phone Hacking)) border us with your jobs & allow us give you positive result with our hacking skills. We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your financial problems, If you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime, any day so contact us via our Email Address: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Regards
    THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS
    Email thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Call/Text: +1 (985)465-8370
    Motto: We offer the fastest and reliable services

    OdpovedaťOdstrániť
  45. ŽIADAJTE O ZARUČENÚ PÔŽIČKU
    Potrebujete pôžičku? Email:
    markwell.link@gmail.com
    V súčasnej dobe ponúkame súkromné * komerčné a osobné pôžičky
    * podnikateľské pôžičky *
    Pôžička v deň výplaty * Pôžička pre študentov * Pôžička
    Hypotéka * Auto pôžičky * Zlý úver
    Pôžička * Pôžička na vybavenie domácnosti * Pôžička na projekt /
    zmluva * Konsolidácia dlhov
    Pôžička zainteresovaným osobám s úrokovou sadzbou 3%. Podať žiadosť
    s nami cez
    E-mail: markwell.link@gmail.com Počet
    Whatsap +14097947147

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ahojte všetci, strašilo ma toľko spoločností, ktoré tvrdili, že sú skutočnými veriteľmi, ale všetko moje úsilie vyšlo nazmar, stratil som viac ako 3 500 eur za falošných veriteľov, ktorí tvrdia, že nie sú. Pokiaľ mi môj priateľ nepredstavil správneho veriteľa, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku bez obáv, aby ho kontaktoval prostredníctvom e-mailu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Hľadáte legitímnu pôžičku? Ponúkame pôžičky všetkých druhov potenciálnym jednotlivcom, spoločnostiam, spolupracujúcim orgánom a organizáciám. V prípade záujmu sa na nás obráťte prostredníctvom e-mailu: Dellastaylors@yahoo.com whatsapp na +1 (209) 251-1529

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Skutočne chcem oceniť mikro financie LAPO za poskytnutie pôžičky vo výške 19 000 EUR na starostlivosť o moje choré dieťa. ak potrebujete súrnu pôžičku, vyhnite sa podvodu falošnými veriteľmi a požiadajte oň skutočnou pôžičkou spoločnosti lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Chcem len veľmi pekne poďakovať pánovi Petrovi Loanovi v spoločnosti Hours, stal som sa obeťou podvodu, ale keď som videl príspevok o pôžičke o tom, ako žena s tromi deťmi dostala pôžičku od pána Petra Loan v spoločnosti Hours , bol som ohromený. Práve som dostal schválenú pôžičku 10. septembra 2021 a pôžičku som dostal 11. septembra 2021. Ak ste vo finančnej kríze, neváhajte kontaktovať tohto súkromného veriteľa, ktorý poskytuje pôžičku s 2% úrokovou sadzbou po celom svete. Získajte legitímnu pôžičku v ponuke Rýchla pôžička v hodinách a prestaňte strácať čas s falošnými veriteľmi. Kontaktujte ich teraz prostredníctvom e-mailovej adresy peterhelps01@outlook.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Ahojte všetci, prišiel som o peniaze toľkým spoločnostiam, ktoré tvrdili, že sú skutočnými poskytovateľmi pôžičiek, ale všetko moje úsilie bolo márne, prišiel som o viac ako 35 000 eur pre falošných poskytovateľov pôžičiek, o ktorých tvrdia, že sú tým, čím nie sú. Kým ma môj priateľ nezoznámil so správnym veriteľom, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku, bez obáv, aby ich kontaktoval e-mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Vážený pán/pani,
    Ste vo finančnej tiesni alebo áno
    Potrebujete financie na rozbehnutie vlastného podnikania? Potrebujete vyrovnať svoj dlh
    alebo splatiť svoje účty alebo začať pekný biznis? Máte nízky kredit
    skóre
    a je pre vás ťažké získať pôžičku od miestnych bánk a iných
    Finančné ústavy? ponúkame pôžičky uvedené nižšie

    Ako napríklad:
    a) Osobná pôžička, Expanzia podnikania.
    b) Začiatok podnikania a vzdelávanie.
    c) Konsolidácia dlhu.

    Ponúkame pôžičku s nízkou úrokovou sadzbou 3% a bez kontroly kreditu, ponúkame
    Osobná pôžička, pôžička na konsolidáciu dlhu, rizikový kapitál, podnikanie
    pôžička, pôžička na vzdelanie, pôžička na bývanie ALEBO "pôžička z akéhokoľvek dôvodu!"

    Poznámka: Všetci záujemcovia by nás mali kontaktovať e-mailom pre ďalšie informácie
    informácie o našom úverovom programe.

    kontaktný e-mail:earnestfinances@aol.com
    Whats app: +447361622629

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Půjčky a úvěry, hypotéky a další.
    Půjčky a úvěry na koupi domu, rekonstrukci, auto, založení živnosti nebo podnikání a dostupnost hypotečních úvěrů a jiné. kontaktujte prosím e-mail: karolpp111@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Potrebujete núdzový úver na splatenie svojho dlhu alebo kapitálový úver na zlepšenie vášho podnikania? Boli ste odmietnutí bankami a inými finančnými agentúrami? Potrebujete konsolidáciu pôžičiek alebo hypotéku? Už nehľadajte, pretože sme tu, aby sme všetky vaše finančné problémy hodili za hlavu. Kontaktujte nás e-mailom: {larrybright424@gmail.com Ponúkame pôžičky záujemcom za primeranú úrokovú sadzbu 2%. Rozsah je od 5 000,00 eur do 100 000 000,00 eur.

    OdpovedaťOdstrániť
  54. potrebuješ poslednú pomoc? alebo emagcry pôžička na podnikanie Ponúkame pôžičky záujemcom, ktorí hľadajú pôžičku v dobrej viere. Ponúkame širokú škálu finančných služieb: obchodné plánovanie, obchodné financovanie a financovanie rozvoja, hypotéky a hypotéky, pôžičky na konsolidáciu dlhov, podnikateľské pôžičky, súkromné pôžičky, študentské pôžičky, zvýhodnené pôžičky. reng 2% kontaktujte nás cez {adamssalmaloanfirm@gmail.com}

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Potrebujete finančnú pomoc akéhokoľvek druhu? Osobné pôžičky? Podnikateľské pôžičky? Hypotekárne úvery? Firemné pôžičky? Poľnohospodárstvo a financovanie projektov? Poskytujeme pôžičky s 2% úrokovou sadzbou! Kontakt: (dakany.endre@gmail.com)

    Naliehavá ponuka pôžičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Ponúkame pôžičky a finančné služby všetkého druhu. Naše pôžičky od spoločností až po osobné pôžičky alebo dlhodobé alebo krátkodobé s výhodnými úrokovými sadzbami (2%). Náš úverový proces je veľmi rýchly a spoľahlivý so zárukami. Pre viac informácií o našich službách nás navštívte na našej emailovej adrese; { pedrosalvador346@gmail.com} dajte nám prosím vedieť, koľko úveru potrebujete a chcete trvanie úveru. Dúfame, že sa nám ozvete. Môžete poslať správu na e-mailovú adresu
    nižšie. { pedrosalvador346@gmail.com}

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Jedným slovom wow!! Nemôžem uveriť, že peniaze sú už na mojom účte. Ďakujem, ďakujem, ďakujem! Z zvyčajne dlhej, zdĺhavej a zastrašujúcej práce ste urobili veľmi príjemný a efektívny zážitok. Nemôžem vám a pani Karin Sabine Loans dostatočne poďakovať. Pani Karin Sabine Pôžičky za skvelý systém a vy za skvelé služby. Obaja ste fakt úžasní! ak potrebujete naliehavú pôžičku, môžete im poslať e-mail na adresu sabinhelps@gmail.com alebo whatsapp ju na +7 901 709-57-43

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Dobrý deň, hľadáte pôžičku na konsolidáciu dlhu, nezabezpečené pôžičky, podnikateľské pôžičky, hypotekárne pôžičky, pôžičky na autá, študentské pôžičky, osobné pôžičky, rizikový kapitál atď. Som súkromný veriteľ, poskytujem pôžičky spoločnostiam a jednotlivcom s nízkymi a primeranými úrokovými sadzbami vo výške 2%. E-mail na adresu: christywalton355@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Potrebujete núdzový úver na splatenie svojho dlhu alebo kapitálový úver na zlepšenie vášho podnikania? Odmietli vás banky a iné finančné agentúry? Potrebujete konsolidáciu pôžičiek alebo hypotéku? Už nehľadajte, pretože sme tu, aby sme všetky vaše finančné problémy hodili za hlavu. Kontaktujte nás e-mailom: {larrybright424@gmail.com Ponúkame pôžičky záujemcom za primeranú úrokovú sadzbu 2%. Rozsah je od 5 000,00 eur do 100 000 000,00 eur.

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Potrebujete núdzový úver na splatenie svojho dlhu alebo kapitálový úver na zlepšenie vášho podnikania? Odmietli vás banky a iné finančné agentúry? Potrebujete konsolidáciu pôžičiek alebo hypotéku? Už nehľadajte, pretože sme tu, aby sme všetky vaše finančné problémy hodili za hlavu. Kontaktujte nás e-mailom: {larrybright424@gmail.com Ponúkame pôžičky záujemcom za primeranú úrokovú sadzbu 2%. Rozsah je od 5 000,00 eur do 100 000 000,00 eur

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Dobrý deň, Potrebujete spoľahlivú a dôveryhodnú spoločnosť na získanie úveru na financovanie vášho projektu, Potrebujete podnikateľský úver, osobný úver alebo hypotekárny úver? Nehľadajte ďalej ako Sunshine Financial Group Inc. Ponúkame všetky druhy úverových služieb, zabezpečené aj nezabezpečené úvery, dlhodobé a krátkodobé úvery a mnohé ďalšie za dotovanú úrokovú sadzbu 3 % ročne. Pre viac informácií nám napíšte e-mailom: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) alebo mi napíšte správu priamo na WhatsApp cez: +447360502110 a okamžite dostanete odpoveď

    Viem, že získanie legitímnej pôžičky bolo vždy obrovským problémom Pre jednotlivcov, ktorí majú finančný problém a potrebujú ho vyriešiť, je pre mnohých ľudí také ťažké získať kapitálovú pôžičku od miestnych bánk alebo iných finančných inštitúcií kvôli vysokému záujmu. sadzba, nedostatočné zabezpečenie, pomer dlhu k príjmu, nízke kreditné skóre atď.

    Už sa nemusíte báť, pretože sa špecializujeme na poskytovanie štruktúrovaných finančných riešení jednotlivcom a spoločnostiam tým najefektívnejším a najrýchlejším spôsobom.

    Už žiadne čakacie doby alebo stresujúce návštevy bánk. Naša služba je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni – môžete získať úver a dokončiť svoje transakcie kedykoľvek a kdekoľvek to potrebujete.

    Poskytujeme 24-hodinové pôžičkové služby svetovej triedy. Pre otázky / otázky? - Pošlite e-mail na adresu sunshinefinancialgroupinc@gmail.com alebo nám pošlite správu na WhatsApp: +447360502110 | & Okamžite dostanete odpoveď.

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Ahojte priatelia, dnes som veľmi šťastný, že som úspešne dostal svoju pôžičku od spoločnosti Mark loan Ltd na svoj účet, aby som zaplatil svoje účty a dobre sa postaral o svoju rodinu, ak potrebujete aj pôžičku, nenechajte si ujsť túto príležitosť poslať mu e-mail a získať svoju Tiež ich kontaktujte teraz na (infomichealfinanceltd@gmail.com) alebo whatsapp +1 (469) 972-4809. Veľa šťastia

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Potrebujete urgentný úver? Poskytujeme podnikateľské pôžičky, osobné pôžičky, študentské pôžičky, pôžičky na autá atď. Ak máte záujem, kontaktujte nás (dakany.endre@gmail.com)

    Naliehavá ponuka pôžičky.

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Hallo, ik wil dit medium graag gebruiken om een leningmaatschappij met u te delen die mij helpt een comerciële lening te krijgen met begrijpelijke voorwaarden. ze bieden alle soorten leningen aan.
    E-mailový kontakt: infomichealfinanceltd@gmail.com
    WhatsApp +14699724809.

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Dobrý deň, chcel by som použiť toto médium na zdieľanie úverovej spoločnosti, ktorá mi pomáha získať komerčný úver s zrozumiteľnými podmienkami. ponúkajú všetky typy pôžičiek.
    Kontaktný e-mail: infomichealfinanceltd@gmail.com
    alebo whatsapp +14699724809.

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Dobrý deň Potrebujete osobnú alebo podnikateľskú pôžičku bez stresu a rýchleho schválenia? Ak áno, kontaktujte nás, pretože teraz ponúkame pôžičky s hlavnou úrokovou sadzbou 3%. Naša pôžička je zabezpečená a bezpečná, pre viac informácií a žiadostí odpovedzte na tento e-mail: kabelofinance@outlook.com
    WhatsApp +6580643329

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Ahoj, toto je šťastná spoločnosť benson LOAN COMPANY. V tejto spoločnosti dávame pôžičky doživotnú príležitosť. Potrebujete naliehavú pôžičku na vymazanie svojich dlhov alebo potrebujete kapitálovú pôžičku na zlepšenie svojho podnikania? Odmietli vás banky a iné finančné agentúry? Potrebujete konsolidačný úver alebo hypotekárny úver? Dnes hovoríme zastavte sa a nehľadajte ďalej, pretože sme tu, aby sme všetky vaše finančné problémy spravili minulosťou. Požičiavame peniaze jednotlivcom, ktorí potrebujú finančnú pomoc, ktorí majú zlý úver alebo potrebujú peniaze na zaplatenie účtov, na investovanie do podnikania o 2 %. Chceme vás prostredníctvom tohto média informovať o všetkom, čo vám ponúkame spoľahlivú a nápomocnú pomoc a vy budete ochotní vám požičať. Sme úprimní a držíme slovo a sľuby. Kontaktujte nás ešte dnes prostredníctvom e-mailu:
    luckybensonloanfirm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Už vás nebaví hľadať pôžičky a hypotéky, alebo vás neustále odmietajú banky a iné finančné inštitúcie či schéma mikrofinancovania. Týmto vás chceme informovať so 100% zárukou, že ponúkame pôžičky v akejkoľvek výške s úrokovou sadzbou 2% mesačne. Poskytujeme PÔŽIČKY na rozvoj podnikania. konkurenčná výhoda/expanzia podnikania. Buďte si istí, že sme certifikovaní, dôveryhodní, spoľahliví, efektívni, rýchli a dynamickí. a zúčastnený finančník pre nehnuteľnosti a akýkoľvek druh financovania podnikania, poskytujeme dlhodobý úver na maximálne dva až päťdesiat rokov a všetky úrokové sadzby a vypočítame a umožníme ročnú platbu Email: loancreditinstitutions00@gmail.com .

    Ponúkame nasledujúce typy pôžičiek a oveľa viac;

    * Osobné pôžičky (pôžička bez zabezpečenia)
    * Podnikateľské pôžičky (úver bez ručenia)
    * Konsolidačná pôžička
    * Kombinovaná pôžička
    * Vylepšenie domácnosti

    Ak chcete kontaktovať vyhľadávanie pôžičiek, v odpovedi uveďte svoje e-mailové ID, aby som vám mohol poslať viac na schválenie
    Ďakujeme, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: loancreditinstitutions00@gmail.com
    zavolajte alebo cez WhatsApp: +393512114999

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Dobrý deň, dámy a páni, potrebujete finančnú pomoc? Som Susan Bensonová. Som poskytovateľ pôžičiek a zároveň finančný poradca.

    Potrebujete podnikateľský úver, osobný úver, hypotekárny úver alebo úver na dokončenie vášho projektu? Ak je vaša odpoveď áno, odporúčam vám kontaktovať moju firmu. Poskytujeme všetky druhy úverových služieb vrátane dlhodobých a krátkodobých pôžičiek, zabezpečených a nezabezpečených úverov a mnoho ďalších. Pre viac informácií nám napíšte e-mailom: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) alebo mi napíšte správu priamo na WhatsApp cez: +447360502110 a okamžite dostanete odpoveď.

    Pôžička od spoľahlivej a kompetentnej spoločnosti je to, čo potrebujete na dosiahnutie svojho cieľa. Sme spoločnosť poskytujúca komplexné finančné služby a sme odhodlaní pomôcť vám splniť všetky vaše túžby. Špecializujeme sa na poskytovanie štruktúrovaných finančných riešení jednotlivcom a spoločnostiam tým najefektívnejším a najrýchlejším spôsobom.

    * O pôžičku môžete požiadať kedykoľvek a kdekoľvek.
    * Flexibilná suma – Vy sa rozhodnete, koľko si chcete požičať.
    * Rýchle priame financovanie - Získajte svoj úver do 24 hodín po schválení.
    * Flexibilná úroková sadzba 3 %.
    * Vysoká miera schválenia
    * Flexibilné splácanie – Vyberáte si dátum splácania, buď týždenne, mesačne alebo ročne na dobu 1-30 rokov.
    * Jednoduchá online aplikácia.
    * Personalizované poradenstvo a odborné znalosti.
    * Žiadne skryté poplatky

    Nepremeškajte príležitosť kvôli nedostatku financií. Kontaktujte moju spoločnosť teraz, môžeme vám pomôcť s pôžičkou, pretože sme pomohli mnohým jednotlivcom a organizáciám, ktorí čelili finančným problémom po celom svete

    Ak chcete získať viac informácií o našej ponuke pôžičiek, pošlite nám žiadosť o pôžičku prostredníctvom
    E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Sprostredkovatelia / konzultanti / makléri sú vítaní, aby priviedli svojich klientov a sú 100% chránení. S úplnou dôverou budeme spolupracovať v prospech všetkých zúčastnených strán.

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Potrebujete naliehavú pôžičku na zaplatenie účtov alebo splatenie dlhov, ak áno, môžete sa obrátiť na úverovú spoločnosť, ktorá vám pomôže
    pre pôžičku ich môžete kontaktovať na adrese davidmullerloancompany@gmail.com alebo cez Whatsapp: +1 (513) 914-6128 na pôžičku

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Potrebujete urgentnú pôžičku? Poskytujeme osobné pôžičky? Podnikateľské pôžičky? Pôžičky na bývanie? Poľnohospodárske pôžičky? Pôžičky na vzdelanie? Debetná konsolidácia pôžičiek? Pôžičky na kamión? Pôžičky na autá? Hotelové pôžičky? Refinancovať pôžičky? a ďalšie školské pôžičky? Štartovacie pôžičky? .Ponúkame za 2% úrokovú sadzbu! Kontaktujte nás prostredníctvom: (richardcosmos5@gmail.com)

    ponuka pôžičky

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Dobrý deň, volám sa Claudia Klein, som finančný úradník, poskytujem pôžičky a iné finančné služby a zastupujem Spotcap Global Financial Services.

    Spotcap Global Financial services je komplexná a dôveryhodná úverová spoločnosť a ponúkame všetky druhy úverových služieb, ako napr. Osobná pôžička, podnikateľská pôžička, hypotekárny úver a mnoho ďalších. Ak súrne potrebujete akékoľvek úverové služby, poradím vám, aby ste sa obrátili na moju firmu prostredníctvom | spotcapglobalservices@gmail.com | alebo pošlite textovú správu na WhatsApp cez: +31642117819 | a mať pôžičku na svojom účte do 24 hodín, pretože poskytujeme vynikajúce úverové služby po celom svete.

    Ponúkame dlhodobé aj krátkodobé pôžičky, zabezpečené aj nezabezpečené pôžičky a taktiež si môžete požičať až 15 miliónov eur za úrokovú sadzbu 3% ročne s dobou splácania od 1 do 30 rokov. Moja spoločnosť vám pomôže dosiahnuť rôzne ciele pomocou širokej škály úverových produktov.

    Uznávam skutočnosť, že získanie legitímnej pôžičky bolo vždy obrovským problémom Pre jednotlivcov, ktorí majú finančný problém a potrebujú ho vyriešiť, je pre mnohých ľudí také ťažké získať kapitálový úver od miestnych bánk alebo iných finančných inštitúcií. vysoká úroková sadzba, nedostatočné zabezpečenie, pomer dlhu k príjmu, nízke kreditné skóre alebo akékoľvek iné dôvody

    Už žiadne čakacie doby alebo stresujúce návštevy bánk. Naša služba je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni – môžete získať úver a dokončiť svoje transakcie kedykoľvek a kdekoľvek to potrebujete

    Poskytujeme 24-hodinové pôžičkové služby svetovej triedy. Pre otázky / otázky? - Poslať e-mail na | spotcapglobalservices@gmail.com | alebo pošlite textovú správu na WhatsApp cez: +31642117819 | & Okamžite dostanete odpoveď

    Vaša rodina, priatelia a kolegovia nemusia vedieť, že máte málo peňazí, jednoducho nám napíšte a dostanete pôžičku.

    Vaša finančná sloboda je vo vašich rukách!!

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Dobrý deň, dámy a páni, potrebujete finančnú pomoc? Som Susan Bensonová. Som veriteľ a zároveň finančný poradca.

    Potrebujete podnikateľský úver, osobný úver, hypotekárny úver alebo úver na dokončenie vášho projektu? Ak je vaša odpoveď áno, odporúčam vám kontaktovať moju firmu. Poskytujeme všetky druhy úverových služieb vrátane dlhodobých a krátkodobých pôžičiek, zabezpečených a nezabezpečených úverov a mnoho ďalších. Pre viac informácií nám napíšte e-mailom: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) alebo mi napíšte správu priamo na WhatsApp cez: +447360502110 a okamžite dostanete odpoveď.

    Pôžička od spoľahlivej a kompetentnej spoločnosti je to, čo potrebujete na dosiahnutie svojho cieľa. Sme spoločnosť poskytujúca komplexné finančné služby a sme odhodlaní pomôcť vám splniť všetky vaše túžby. Špecializujeme sa na poskytovanie štruktúrovaných finančných riešení jednotlivcom a spoločnostiam tým najefektívnejším a najrýchlejším spôsobom.

    * O pôžičku môžete požiadať kedykoľvek a kdekoľvek.
    * Flexibilná suma – Vy sa rozhodnete, koľko si chcete požičať.
    * Rýchle priame financovanie - Získajte svoj úver do 24 hodín po schválení.
    * Flexibilná úroková sadzba 3 %.
    * Vysoká miera schválenia
    * Flexibilné splácanie – Vyberáte si dátum splácania, buď týždenne, mesačne alebo ročne na dobu 1-30 rokov.
    * Jednoduchá online aplikácia.
    * Personalizované poradenstvo a odborné znalosti.
    * Žiadne skryté poplatky

    Nepremeškajte príležitosť kvôli nedostatku financií. Kontaktujte moju spoločnosť teraz, môžeme vám pomôcť s pôžičkou, pretože sme pomohli mnohým jednotlivcom a organizáciám, ktorí čelili finančným problémom po celom svete

    Ak chcete získať viac informácií o našej ponuke pôžičiek, pošlite nám žiadosť o pôžičku prostredníctvom
    E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Sprostredkovatelia / konzultanti / makléri sú vítaní, aby priviedli svojich klientov a sú 100% chránení. S úplnou dôverou budeme spolupracovať v prospech všetkých zúčastnených strán.

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Potrebujete úver? osobné pôžičky? Podnikateľské pôžičky? Vianočná pôžička? hypotéky? Poľnohospodárske a projektové financovanie? Poskytujeme všetky typy úverov s 2% úrokovou sadzbou! kontaktný email; (dakany.endre@gmail.com)

    Vianočná pôžička

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Vážený zákazník,

    Potrebujete osobnú pôžičku, investičnú pôžičku, dovolenkovú pôžičku, podnikateľskú pôžičku, študentskú pôžičku, pôžičku na bývanie alebo akýkoľvek druh pôžičky? Ponúkame pôžičky s 2% úrokovou sadzbou. Ponúkame výhodné pôžičky od 2 000 eur do 10 000 000 eur. Kontaktujte nás e-mailom: (richardcosmos5@gmail.com) pre viac informácií.

    OdpovedaťOdstrániť
  76. hoj,
    Jediný, ako získať pôžičku a nepodarilo sa vám ju získať? ak áno, chcem vás podporiť, že poskytujeme pôžičku s nízkou úrokovou sadzbou 3 % od minimálnej výšky 3 500 eur do maximálnej výšky 500 000,00 eur. Ak máte záujem o pôžičku, kontaktujte nás na adrese: mikegoffer01@gmail.com pre formulár žiadosti o pôžičku.
    S pozdravom

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne