pondelok 19. mája 2014

5 výrobkov, ktoré mi spríjemňujú moje fungovanie


Minule som písala príspevok o zlých výrobkoch tak dnes som sa rozhodla ísť pozitívnejšou cestou a napísať Vám o výrobkoch, ktoré mi spríjemňujú moje fungovanie. Ich hlavnou výhodou je, že sú lacné a zoženiete ich veľmi ľahko na každom kroku. Tak, ktoré výrobky naozaj stoja za to?


Až teraz mi došlo, že šampón aj micelárka sú rovnakej značky! Ha! Kým som ich nemala pod sebou tak som o tom ani netušila. Každopádne Garnier Ultra Doux je pre mňa drogériovým prekvapením tohto roku a jediné čo ma mrzí je, že som doteraz šampóny Garnier úplne prehliadala. Ak si farbíte vlasy Váš drogériový výber je pomerne dosť obmedzený. Máte na výber Loreál, ktorého som presýtena, Glisskur - po ktorom sa mi vlasy ťažko rozčesávajú, Syoss- z ktorého som stále sklamaná a bojím sa skúšať nové druhy a Baleu- tú mám rada ale nerada si kupujem stále tie isté veci. A to som tuším skončila. V zásade odmietam 250ml balenia a 400ml a viac za rozumnú cenu ponúkajú len tieto značky. A potom som na spodnom regály v DM objavila tento Garnier s brusnicou a argánovým olejom pre farbené vlasy. A viete čo? Wow! Šampón stojí 2,99 e a je to to najlepšie z toho, čo som vymenovala. Veľmi pekne vonia, pení a vlasy mi stačí umyť si raz a cítim, že sú čisté. Doma mám už 4 balenie a stále som sa ho nepresýtila. Vlasy sú po ňom krásne hebké a hlavne čisté a nezamotané. Určite odporúčam!


Na recenziu tejto micelárky som čakala už asi štvrť roka ale chcela som sa utvrdiť v svojom názore kým ho pustím do sveta. Garnier micelárka? To najlepšie, čo v drogérii na odličovanie očí zoženiete. Má 400ml zvyčajne stojí okolo 6 eúr a Vaše oči prekrásne odlíči, neštípe, nedráždi a upokojuje. Nemám na ňu povedať čo iné ako ďalší výrobok roka, do ktorého som sa úplne zamilovala. Už si nekupujem ani Mixu, pretože tento Garnier vychádza ešte lacnejšie a omnoho pohodlnejšie sa dávkuje.


Tieto leukoplasty používam už tuším tretí rok a stále som si ich odkladala na stole s tým, že už na nich musím napísať recenziu pretože sú parádne! Ale nevedela som kedy a ako a vlastne oni ma inšpirovali k tomuto príspevku. Volajú sa Sensiplast a zoženiete ich v Lidli za cenu tuším okolo 2 eúr. Majú rôzne verzie- malé, veľké, na päty, na palce, univerzálne- záleží od toho, kde leukoplasty používate najviac. Ja preferujem jednoznačne tieto veľké a na päty pretože úderom teplého počasia a jarných či letných topánok moje nohy začnú štrajkovať a neprejde hádam deň bez toho aby som nemala pľuzgier.
Tieto leukoplasty sú úžasné v troch veciach:
1, sú priesvitné
2, otlak liečia a odpadnú z nohy vtedy, keď je miesto zahojené (t.j. zvyčajne Vám vydržia bez porušenia na nohe týždeň a potom leukoplast sám v sprche odpadne). Vydržia vodu, tlak topánky hocičo a sú takmer neviditeľné.
3, naozaj držia! nemusíte si leukoplast meniť každú pol hodinu tento drží ako priklincovaný.
Ja na nich nedám dopustiť a aj vďaka nim si môžem v lete užiť do sýtosti vysoké topánky!



Rimmel Apocalips je už trochu obohratá téma ale keď tento lesk je tak super, že ho sem proste musím dať. Ja som svoj vyhrala v GA u Nat v odtieni  401 Aurora. Je to pomerne netradičná farba- niečo medzi lososovou, červenou a jemnou ružovou. Netrúfam si povedať, či táto farba sedí každému lebo doma nič obdobné nemám ale ja som s ňou veľmi spokojná a používam ju k jemnému líčeniu, kde vynikne najlepšie.
Celkovo sa mi však páči konzistencia Apocalips- sú to rúžolesky t.j. neskutočne pigmentované lesky, ktoré na perách vyzerajú ako rúže. Lesk nelepí a veľmi dlho vydrží. Môžete kľudne zjesť celý obed a pri odchode z reštiky budete stále vyzeraťako dáma. A viete aký je bonus navyše? Že vôbec nevysušujú!




Mojím posledným obľúbeným výrobkom je Essence Sun Club matný bronzér. Síce som o ňom nechcela písať, pretože som ho kúpila vo výpredajoch ale ako to s Essence býva dá niečo do výpredaja a potom to ešte rok vidíte pohádzané v DM. Takže, ak bronzér nájdete hodený v DM určite neváhajte a berte. Ja som si vybrala odtieň pre brunetky čo bol ten tmavší. V prvom rade- bronzér dokonalo vonia! Mňam ako zmes kokosu, vanilky a čokolády, verte mi, to je radosť ráno nanášať. Je neskutočne silne pigmentovaný a dá sa krásne vrstviť. Mne stačí urobiť akoby jemný poprašok a používam ho hlavne na kontúrovanie tváre (na to je úplne ideálny, pretože je matný). Za cenu v akcii (tuším 1,7e)alebo plnú (tuším 3,4e) to je výborný výrobok, ktorý sa dá používať či už na kontúrovanie alebo ako líčka na každý deň.


A čo Vy? Máme niečo spoločné? Aké sú Vaše obľúbené výrobky?

37 komentárov:

  1. Ten bronzér od essence chcem už dlhšiu dobu vyskúšať ale nejako sa neviem dokopať ku kúpe :D
    Btw. mám na teba veľkú prosbu ohľadom toho banneru Rings&Tings čo tu máš.. Nadviazala som s nimi spoluprácu ale nejako mi nejde ich banner pridať na blog a ja neviem prečo :( Mohla by si mi s tým pomôcť prosím? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, dobre, že mi pripomínaš ešte raz im napíšem a potom ten banner dám preč, lebo to je spolupráca na dlhé lakte a kopec nervov. Čo sa týka banneru ja som nemala problém na ich stránke si nájdeš blog affiliate a tam sú rôzne bannery a vyberieš si ktorý ti sedí, ak ti nesedí jeden skús nejaký iný, možno bola chyba na ich strane :)

      Odstrániť
  2. To je ten sampon o ktorom som ti vtedy davno pisala :) je vazne dobry, z drogerie az pridobry :) Apocalips je super vecicka mam dva :) Garnier micelarku som nedavno vyhrala no cakam kedy miniem svoju Lorealku...po naplastach sa urcite pozriem :) a ten bronzer mam aj ja novy v sufliku nepouzity a vobec sa mi don nechce :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som hneď vedela :) akurát ty si ho kúpila omnoho lacnejšie :) A prečo sa ti do neho nechce? Veď je super! Ovoňaj ho a hneď sa ti bude chcieť viac :))

      Odstrániť
  3. Tento šampon momentálně používám i s kondicionérem :) je výborný, stojí pár kaček a nádherně voní.
    Garnier micelárku používám taktéž zrovna teď a zatím jsem moc spokojená a bronzer od Essence mám také :) a vůně je vážně nejlepší - kokos s vanilkou jak vyšitý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten bronzer mám doma a neviem,som taká mierna bledulka a je na mne oranžový :/ uvidím v lete....Ale fakt je obrovský,lacný a pekne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne oranžový nepríde, skôr do hneda preto si ho dávam len taký jemný poprašok aby nebol moc tmavý. Verím, že pre neho neskôr nájdeš využitie, bola by ho škoda vyhodiť :(

      Odstrániť
  5. 1. niekde som pocula, ze je miceralna voda urcena pre zeny vo veku nasich mamiek, neviem co je na tom pravdy :)
    2. mala som tie leukoplasty od school a opadli hned alebo sa zosuchali pod natlakom topanky :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie to si nemyslím, podľa mňa je úplne univerzálna. Ak by bola anti-age určite by to tam bolo napísané :) a čo sa týka Schollu to neviem s nimi nemám skúsenosti :( ja by som ich porovnala s Compeedom, len 3x lacnejšie :)

      Odstrániť
  6. Garnier micelarku som skusala tento vikend u kamosky, pacil sa mi, hoci mi nevadi ani od Yves Rocher, ten aj krasne voni.
    Urcite vyskusam naplaste, robis im perfektnu reklamu(o; Maju tie naplaste stale, alebo len ako specialnu ponuku?

    ak by si si chcela precitat o mojich vychytavkach, najdes ich u mna na blogu

    gomi stories

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že nie sú úplne stále v regáloch ale dávajú ich do akcie povedzme raz za mesiac (naozaj často) a vždy sú vtedy spomenuté aj v tom ich letáku a v predajni sú potom vzadu v tých kovových košíkoch. Uričite sa oplatia odstriehnuť lebo naozaj stoja za to :) ak ich uvidím dám vedieť na svoj FB :)

      Odstrániť
  7. Z těchto věcí mám zkušenost jen s micelárkou a nezbývá než souhlasit! Ráda se k ní budu vracet :-) A ty náplasti vypadají super, zkusím se po nich podívat u nás :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na micelárku mám úplně stejný názor a ten Rimmel Apocalips vypadá úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Rimmel je naozaj super :) rozmýšľam, že si nejaké dokúpim aj v iných farbách :)

      Odstrániť
  9. Ahojte :) Ja mam rada znacku Loreal teda vo vela vyrobkoch mi vyhovuje, ale co som objavila nedavno asi pred dvoma mesiacmi . Sestra mi kupila darcek sampon a kondicioner od Elseve cerveno biely full repair tu je nan recencia
    http://beautybubblesk.blogspot.sk/2014/03/recenzia-tak-toto-musite-vyskusat.html

    je uzasny mam po nom skvely pocit na vlasoch a ked si dam este aj ten olej hodvabny tak sa citim akoby som mala ine vlasy. A ten olej co tam tiez mam je lepsi Ten co nema cerveny obdlznicek v predu ale zlaty. Ten ma moja mama takze vzdy ked pridem k nej tak ho pouzivam:)

    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je super, že si si našla šampón čo ti tak dobre sedí! Loreal je kvalitná značka takže niet sa čomu diviť :)

      Odstrániť
  10. Garnier Ultra Doux sú moje najobľúbenejšie šampóny :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tento tak zapáčil, že plánujem vyskúšať aj ďalšie :) tak snáď nesklamú :)

      Odstrániť
  11. essence bronzer je naj, ja som mala asi 3 balenia pre blondínky a vydržali fakt super dlho. teraz bola akcia na Bronzeri v PUPA, tak som sa ,,plesla´´ po vrecku a kúpila si poriadny bronzer od nich

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och Lenka ja som sa zrovna tento víkend toľko motala v Pupe a rozmýšľala brať či nebrať? Nakoniec zvíťazilo moje druhé ja, ktoré šetrí na prerábku bytu ale bolo to ťažké odhodlávanie :)

      Odstrániť
  12. tak tie naplaste ma dostali. pri najblissej navstele lidlu ich pohladam :) a lesk mam aj dokoca tri a su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. bronzer od Essence je super! moc se mi líbí ten lesk od Rimmelu!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lak na rty Apocalips mám dva, ale ten jeden má příšerný odstín, který na rtech vypadá fakt hrozně. Druhý růžový je ale skvělý. :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj to naštve keď si človek kúpi zlý odtieň :( a nedal sa dať aspoň mamine či kamoške?

      Odstrániť
  15. Šampón na farbené vlasy od Garnier ma tiež veľmi príjemne prekvapil, okrem iného krásne voňal a vlasy sa mi po ňom vôbec nemastili. Už dlho hľadám lesk, ktorý by pery nevysušoval, mne sa pery začali vysušovať nejako samé od seba a od toho času som nebola schopná naniesť si akýkoľvek lesk, takže som rada, že píšeš že nevysušuje, určite ho vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom by bol možno ešte lepší nejaký mastnejší lesk. Dobré mastné a pigmentované má aj lacný Essence alebo Loreal či Gosh :)

      Odstrániť
  16. Ten Garnier šampón jsem také milovala, ale po čase mi jen vlasy mastil a pak jsem je zachraňovala jinou značkou =( Jinak na ty náplasti jsem se zrovna dneska koukala! A vrátila jsem je tam stím, že beztak nebudou fungovat! Sakra =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Tak dúfam, že moje vlasy si na neho nezvyknú, ale teraz si ma trochu vystrašila tak nabudúce si možno vezmem nejaký iný nech ich prestriedam :( určite by som nechcela aby sa mi začali mastniť :( a pre náplaste sa určite vráť kým ich majú! Lebo idú ako teplé rožky :)

      Odstrániť
  17. Waw! O těch leokoplastech vůbec nevím, a to jsem v Lidlu pomalu pečená, vařená. Takže je určitě příště přihodím do košíku. :) Moc děkuji za tip. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. S tým šamponom som bola aj ja spokojná, ale už si vlasy nefarbím a práve som su kúpila ten s medom. Krásne vonia a tiež je úžasný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšam aj ja nejaký ďalší napríklad ten o ktorom si napísala :)

      Odstrániť
  19. Tenhle šampon mě zrovna moc neoslovil a micelárku Garnier jsem nezkoušla a zkoušet asi nebudu. Vlastně jediné co z těchto produktů mám ozkoušené kromě šamponu jsou náplasti na puchýře a ty jsou moc fajn :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne