nedeľa 18. mája 2014

Moja zbierka parfémov časť II.


A dnes som tu s ďalším príspevkom o mojej zbierke parfémov. Inak včera som si nafotila všetky voňavky dopredu, aby som to nemusela robiť každý týždeň a pripravte sa na to, že moje parfémy Vám tu budem postupne ukazovať asi 3 týždne. Ale všetko s mierou, postupne nech Vás neuspím. Inak hovorila som Vám vlastne prečo mám tak rada voňavky? Keď som bola ešte na základnej mala som jednu kamarátku, ktorá tuším od 13 dostávala tie najluxusnejšie voňavky, ktoré si nemôžu len tak dovoliť ani normálne zarábajúce ženy. Každopádne, tá s nimi chodila do školy, vystatovala sa a ja som mohla s voňavkami Chupa Chups akurát tak závidieť. Okrem toho, že tá baba bola strašne cool aj nesmierne voňala, doteraz je pre mňa jedna z najkrajších vôní Chanel Mademoiselle. Nemusím Vám asi písať, že jej cenenie si takmer sto eurovej Chanel voňavky bolo nulové a jej najväčšou zábavou bolo naháňanie chalanov s Chanelkou a voňanie ich. Och až sa mi panenky pretáčali. Každopádne ako ubiehali roky, Chanel voňavky ani obdobné voňavky neboli na mojej poličke a vždy som si hovorila, že keď raz budem veľká budem mať plnú poličku voňaviek. A vesmír veru zapôsobil, lebo nemusím byť ani taká veľká a na poličke mám cez 25 voňaviek :) a potom, že sila mysle nefunguje!


Lanvin Marry me na blogu spomínam pomerne často a teším sa, že ho hádam budem môcť po zime konečne vytiahnuť. Je to super letná vôňa, ktorá zosobňuje vôňu krásnych jarných kvetov a letných citrusov. Aj keď sú Lanvin vône podľa mňa zvyčajne celkom slabé a nie až tak výrazné Marry me nie je ani jedno z toho. Nie je to ťažká vôňa ale je výrazná a veľmi dlho vydrží. Páči sa mi jej romantické balenie s mašličkou, ktoré pôsobí krásne dievčensky. V zložení nájdete: jazmín, frézia, pomaranč, magnólia, ruža, broskyňa, pižmo, ambra, céder.

Po Prade je jednoznačne mojou druhou najobľúbenejšou voňavkou Versace Vanitas. Už som sa rozhodla, že to bude taká moja poznávacia vôňa, ktorú budem mať doma stále. Doteraz som strašne rada, že som nepočúvla keď mi jedna kamarátka hovorila nech si ju nekupujem, že je slabá a vonia divne. Je to silná, výrazná vôňa, ktorá je neskutočne ťažko opísateľná. Necítim v nej ani ovocie, ani kvetiny, ani púder nič. Vôňa však vydrží naozaj veľmi dlho a paradoxne práve Vanitas mi chváli najviac ľudí. V zložení nájdete: limetku, fréziu, kveti Tiaré, céder, fazule tonka. 


Vanitas veru nie je jediný Versace, ktorý mám doma a pár rokov mi spoločnosť robí aj Crystal Noir. To je vyslovene zimná, ťažia vôňa. Vo vôni veľmi ľahko identifikujete santalové drevo, ktoré patrí medzi najvýraznejšie zložky. Vôňa vydrží naozaj celý deň a k večeru akoby sladne. V zložení nájdete: pomaranč, vzdušné tóny, pivonka, gardénia, ambra, santalové drevo, pižmo.


Moju dnešnú 4 uzatvára D&G La Roue de la Fortune. Verné čitateľky si možno pamätajú moju dilemu keď som si túto vôňu kupovala a pôvodne som rozmýšľala medzi 3 a tuším 6. Išla som ich pre istotu ovoňať do parfumérky a namiesto toho som skončila s 10. 3 ma síce stále veľmi láka ale nie som si istá, či by na mňa nebola už moc sladká. 10 je za to veľmi príjemná. Inak ak Vás lákajú tieto číselné vône od D&G rozmýšľajte rýchlo lebo pokiaľ viem, už sa prestali vyrábať a posledné kusy zoženiete na nete a možno v nejakých parfumérkach. Popravde všetky voňali krásne, takže chybu neurobíte ani jednou. Je to inak pekná sladká, jemne púdrová vôňa ideálna na celoročné nosenie.

A čo Vy? Aj vy ste niekedy závideli spolužiačke, že mala niečo, čo Vy nie?

14 komentárov:

  1. Jeeej aká super zbierka...vanitas versace vyzerá podľa zloženia skvele <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten Lanvin sa mi vzdy pacil :D Moje spoluziacky velmi vonavky nenosili, skor ja som bola ta maniacka od ktorej ostatne skusali (mam plnu skatulu vzoriek:D) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plná škatuľa vzoriek to musí byť super! Aspoň sa nemusíš zakrádať po parfumérke a môžeš si voňať parfémy v kľude v pohodlí domova :)

      Odstrániť
  3. Veľmi ma láka Lanvin Marry me, takže časom si ju určite zoženiem. Teraz mám Chloé Chloé a je skvelá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och Chloe Chloe to je moja láska! ešte keby sa našiel niekto, kto by mi ju zase kúpil :)

      Odstrániť
  4. Krásná sbírka! Moc bych chtěla ovonět Marry me! protože na ni slyším samou chválu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ovoňaj! Marry me je vďačná voňavka- krásne vonia a nie je drahá!

      Odstrániť
  5. Parfémy taky miluju :) Ten Lanvin na mě bohužel moc nevoněl, ale musím otestovat toho Versace :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/famous-beauties-tatana-makarenko.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. versace vanitas je super, má ho moja sestra a vždy, keď je ním navoňaná, tak to hneď zacítim :) aj lanvin mary me je krásny, ten má zas kamarátka, ja som si kúpila trussardi donnu, ktorá sa mi naň najskôr podobala, ale teraz už vôbec, donna mi príde taká ťažšia, skôr pre dámy, tak ju používam, len keď potrebujem pôsobiť veľmi seriózne :D a veľmi sa teším na ďalšie pokračovanie, parfémy zbožňujem, tu ma zaujala D&G, ešte som ju nevoňala tak musím rýchlo bežať do parfumerky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trussardi teda vôbec nepoznám ale opísala si ho tak zaujímavo, že ho určite pôjdem ovoňať :) a som rada, že sa príspevky páčia lebo ich bude naozaj veeeľa :)

      Odstrániť
  7. měla jsem crystal v originálu a milovala jsem ho =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vanitas mam v miniaturce a plánuju její koupi, protože jsem si jí naprosto zamilovala a přijde mi oproti všem mým ostatním vůním taková dospělá...

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne