sobota 28. júna 2014

Dobré dvojeurovky


Na svete je toľko druhov masiek na vlasy, že vyskúšať všetky nie v moci nikoho z nás. Preto je vždy dobré, keď nájdete nejakú, ktorá Vám vyhovuje a tú máte doma v prípade, že nemáte chuť na žiadne experimenty.  Takým niečím sú pre mňa tieto dve masky na vlasy od Avonu. Používam ich minimálne 5-6 rokov a vždy keď sa mi minú jednoducho si ich objednám aby som ich mala doma. Ich cena sa na internete pohybuje okolo dvoch eúr, čiže to naozaj nie sú masky, na ktoré potrebujete šetriť rok a potom Vám ich bude ľúto používať. Aj keď o veciach z Avonu na blogu príliš nepíšem, lebo veľa z nich mi príde takých, že raz sú a raz zase nie, tieto masky zrovna schválne sledujem v katalógoch už nejaký ten piatok a sú tam stále.


Prvá maska je Avon Naturals Herbal a je určená pre normálne vlasy. To je inak asi jediná maska, ktorú mám doma s takýmto označením, pretože inak mám všetky masky na suché, zničené, farbené vlasy. Posledné týždne túto masku používam stále dokolečka (a to ma vlastne inšpirovalo napísať tento článok), pretože moje vlasy sú v poslednej dobe neskutočne krásne a nechcem ich zaťažovať tými výrobkami na zničené a poškodené vlasy. Je to regeneračná maska, ktorá vďaka harmančeku a aloe vera vlasy regeneruje a chráni. Ja badám, že vlasy sú po umytí veľmi pekné lesklé a akoby zocelené. Používam ju po umytí šampóna a nechám na vlasov asi 5 minút, potom opláchnem. 
Maska má inak konzistenciu ako kondicionér, nie je príliš hutná, skôr naozaj ľahká, čiže vlasy nezaťažuje.


Druhú masku mám hádam ešte radšej a ide o Avon Advance Techniques Colour Protection. Maska je určená pre farbené vlasy a jej úlohou je dodať im výživu a hydratovať, pričom farba by mala pri používaní tejto masky na vlasoch vydržať dlhšie. Celkovo, vždy keď si farbím vlasy používam celú starostlivosť od oleja po masku presne na farbené vlasy aby farba vydržala čo najdlhšie. Mne zvykne farba na vlasoch vydržať vždy veľmi dlho, takže si myslím, že môj rituál je správny a rokmi osvedčený. Táto maska je inak hustejšia a vonia veľmi pekne, čisto. Masku nechávam na vlasoch rovnako asi 5 minút, pričom vlasy sú po umytí krásne hebké, jemné, poddajné a lesklé.
 



Obidve masky sú naozaj super a hodia sa mať doma. Ich efekt však nemôžete porovnávať s maskami, ktoré sú 10x tak drahé, ja by som povedala, že sú to proste veľmi dobré, lacné, drogériové masky.

A čo Vy? Máte aj Vy doma nejaké masky, ktoré rokmi nemeníte?

25 komentárov:

  1. vsetky avon naturals vyrobky mi pridu nekvalitne a lacne, mnoho drogerkovych za rovnaku cenu ma ovela lepsi efekt. a masku Advance T. mam aj ja stale doma, nepouzivam ju sice stale ale vyhovuje mi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala len tuto masku a tá mi našťastie vyhovuje :)

      Odstrániť
  2. ja používam tiež avovn naturals masku na vlasy ale na suché a poškodené a je naozaj skvelá :) nepoužívam ju síce často, skôr mám radšej také podomácky vyrobené masky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na domáce čarovanie som bohužiaľ lenivá :(( ale musí to byť super!

      Odstrániť
  3. Na první masku jsem se už dívala minule, ale nakonec jsem si ji nevzala. Příště určitě objednávám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Masky na vlasy som používala naposledy strašne dávno a väčšinou to boli masky od Schwarzkopf. Od Avonu som nič také neskúšala... Teraz po dlhej dobe používam tú Kallos placentu čo som vyhrala u teba a poviem ti, že na ňu nemám slov v tom pozitívnom slova zmysle. Najlepšia!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Masky na vlasy nepoužívám, ale určitě do budoucna nějakou vyzkouším!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. s maskou na vlasy se priznam, ze nemam vubec zadnou zkusenost, ale planuju to, mivam vlasy docela zniceny :(

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O BALÍČEK KOSMETIKY dle vlastního výběru
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/06/soutez-o-balicek-kosmetiky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tú na farbené vlasy mám doma a súhlasím, fakt je super :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám od Avonu niekoľko masiek a som s nimi veľmi spokojná :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milujem Avon Naturals Superfruit Soufflé. Práve ju mám doma. Bola to moja prvá maska z Avonu a musím uznať, že je skvelá. A tá vôňa. Mňam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tej som nepočula ale už len podľa názvu si ma namotala :)

      Odstrániť
  10. Řada Advance mě strašně štve...měli i dobrý výrobky, ale já nepřenesu přes srdce, že všechny stejně smrdí...mě to hrozně vadí =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tebe smrdia? Fakt? Tak to by ma nikdy nenapadlo :) mne voňajú :)

      Odstrániť
    2. mě by i voněli, ale při představě, že vezmu jakýkoliv přípravek advance a bude vonět stejně, tak mi z toho vzniká smrad, kterého se přejím =D

      Odstrániť
  11. Díky za tipy, na barvené vlasy bych něco takového potřebovala, navíc je nechávám narůst (po tom, co mi hráblo a z dlouhých vlasů se stalo mikádo), takže budu potřebovat veškerou péči :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne