nedeľa 13. júla 2014

Ako sa správne pobaliť na dovolenku









Ja sa síce tento rok na dovolenku nechystám ale rada absolvujem pomyselné balenie s Vami. Ak sa chystáte na dovolenku možno Vás inšpirujem mojim pomyselným zoznamom veci, ktoré by Vám jednoznačne nemali chýbať. Nakoľko ja chodím nabalená až až rozhodla som sa tento príspevok rozdeliť do dvoch: čo si pobaliť do kozmetickej taštičky a čo si pobaliť do taštičky s malovátkami. Dnes ideme na kozmetickú taštičku a budúci týždeň si dáme tie maľovátka, môže byť? 

Kozmetika je asi najťažšou súčasťou každého kufra. Kým letné oblečenie a plavky sú váhovo celkom nenáročné záležitosti kozmetika to je teda kíl. Ja sa dokonca vždy zo všetkého snažím kupovať výhodné balenia a tak to potom aj vyzerá – 500ml sem a 700ml tam. Aby ste sa vedeli dobre pobaliť a hlavne aby ste nič nezabudli, musíte si veci rozdeliť do skupín podľa toho, ako ich používate: 


1, Ráno – položte si jednoduchú otázku, čo používate ráno?
Kefku
Pastu
Krém na tvár



2, Následne idete na pláž t.j. čo potrebujete na pláž?
Opaľovák
Ochranný sprej na vlasy
Opaľovaciu tyčinku na citlivé miesta (pery, znamienka, oči)
Opaľovací krém na tvár
Gumičky



3, Večer
Poopaľovák
Sprchový gél
Šampón
Kondicionér
Olej na vlasy
Deodorant
Voňavku
Hrebeň
Odličovače
Odličovacie tampóniky a špajgličky do uší
Očný krém
Krém na ruky
Krém na nohy
Balzam na pery
Leukoplasty
Pre istotu zopár vložiek a tampónov aj keď svoje dni nečakáte
 

Tak a to máme hotovú našu kozmetickú taštičku! Čo poviete, máme všetko? Nezabudla som na nič?

33 komentárov:

  1. ja sa balím tak že vôjdem do kúpeľne všetko čo si myslím že sa mi zíjde si so sebou zoberiem a zbalím :D ak sa mi to zdá málo tak vôjdem ešte raz do kúpeľne a mám pobalené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten úvodní obrázek mně rozesmál :) přesně tak skáču po kufru já když se balím!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krém na nohy, oční krém apod neberu, bez toho se těch pár dní obejdu. Naopak si ale beru klasicky dekorativku - oční stíny, tužka na oči, BB. Líčim se i na pláž, takže klasická výbava. A na pláž nesu jen opalovák a sprej když mě začíná už něco pálit, abych jen stříkla a nemazala :D
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak opaľovák v spreji je super vec, určite praktickejšia ako klasický krémový :)

      Odstrániť
  4. Ja si beriem základné veci ako šampon a sprcháč, deodorant, uni krem, kefka a opalovacie pripravky. Vonavku by som si osobne nebrala kedže tam je napr 35 stupnov a este by som sa mala nastriekat vonavkou tak by mi asi poriadne ostalo zle :D a z dekorativky max puder, riasenku a balzam na pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nosím také tie telové vody tie sú príjemne a ešte aj osviežujú :)

      Odstrániť
  5. Já nutně potřebuji kartáček na zuby s pastou, svůj denní krém, řasenku a opalovací krém ju a zapomenout nesmím ještě na balzám na rty :)

    modniblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám všetko v mini fľaštičkách, alebo teda takmer všetko (o; Vždy deň vopred všetko pekne prelievam(o; Inak ak sa chceš inšpirovať, ako sa nielen dobre zbaliť, ale ako aj lacno cestovať, budem rada za návštevu u mňa na blogu gomistories

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobre tomu dávate.. Ze krém na nohy:-) myslím ze tyzden sa dá prežiť bez polovice veci uvedených v zozname. Niekedy mi rozum zastáva nad tým ako podaktorí ľudia potrebujú na každé miestečko na tele prípravok.. Skor by som zamerala na lieky..náplaste..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náplaste tam sú:) tak či onak je to každého osobná vec, toto bol inšpiratívny zoznam, vždy je lepšia mať viac ako potom dokupovať za 10 násobne drahšiu cenu v rezorte :)

      Odstrániť
  8. no kebyze ides do lietadla len s prirucnou tak mas asi problem s takymto zoznamom, kedze tam mozes mat len 100 ml flasticky a maximalne 10. tych kremov tam mas podla mna vela, zvlast na nohy a na ruky vobec netreba. tak isto...balzam na pery mimozimneho obdobia nepouzivam vobec. ja som sla davnejsie asi takto: riasenka, korektor, sprchovy gel, sampon, kondicioner, cistiaci gel na tvar, univerzalny krem na vsetko a antiperspirant. (co sa tyka tekutin) na mieste som si zohnala opalovaci krem a poopalovak. a samozrejme som mala so sebou take veci ako tycinky do usi a podobne. ziadne noznice, nic take...len pinzeta a papierovy pilnik na nechty, kedze na palubu lietadla ine zobrat nemozes. a prezila som, make-up mi vobec nechybal kedze som sa cele dni kupala v mori a aj tak pri 35 stupnovej teplote by sa mi hned roztiekol. len vecer k satam riasenka :) a takto som prezila cely tyzden. pedikuru aj manikuru som mala spravenu, takze mi specialne kremy nechybali. (aj ked ich bezne pouzivam)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a este zubnu pastu som mala, len som ju zabudla napisat :)

      Odstrániť
    2. Ja som to skôr myslela na 11 dňovú dovolenku k moru ako predĺžený víkend po Európe :) Príručná, to je úplne iné balenie, tam je treba šetriť s miestom všade,kde sa dá :)

      Odstrániť
  9. Dekorativka zůstává doma, na dovolenou si jedu odpočinout, ne trávit tam čas malováním se. Beru samé praktické věci: sprcháč, pastu, opalovák (vždycky, nejen na pláž, mažu se i doma), balzám na rty, repelent, mast na štípance, náplast, Paralen, vlhčené ubrousky a kapky do očí. (Místo šamponu šampon suchý, šetřím si práci. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chystám se teda na dovolenou po Čechách, takže mě neomezuje druh nebo množství věcí, které můžu mít při sobě v zavazadle do letadla. Slečna přede mnou má pravdu, že některý věci si pak stačí kvůli úspoře místa koupit až po příletu. I tak mi spousta věcí z toho seznamu přijdou zbytečný. (Uznávám, že otázka, zda si balit třeba balzám na rty, je záležitost osobní potřeby, já na suché rty trpím velmi celý rok.)

      Odstrániť
    2. Zalezi od cloveka :) ja som tam dala vsetko co potrebujem ja :) radšej si toho vezmem vždy viac než potom nakupovať veci v predrazenom rezorte :)

      Odstrániť
  10. V tvém seznamu je toho zbytečně moc, na co jako krém na ruce nebo nohy, opalovák stačí jeden jak na tělo, tak na tvář, ochranný sprej na vlasy je stejně blbost, nic neochrání.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zalezi od človeka ja mam strasne suchu pokozku čiže ak by som tie veci nemala nebolo by mi moc prijemne :(a opalovak na telo sa neodporuca dávať na tvar..To je ako telové mlieko tiež sa s ním nekremuje tvar :)

      Odstrániť
  11. Ja sa priznávam, že môj kozmetický "vercajch" má teda poriadnu hmotnosť... Nemám totiž rada malé - neekonomické balenia..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja a na 12 dnovej dovolenke by mi boli uplne zbytocne :)

      Odstrániť
  12. Pri balení (nech už je to hocikam) si niekoľko dní dopredu pripravím zoznam a postupne už dopisujem veci, ktoré ma aktuálne napadnú, aby som si ich nezabudla vziať. Tak väčšinou na nič nezabudnem :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Beru tak polovinu z tvého seznamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Všetko schvaľujem a zdieľam, plus pridávam vlhčené obrúsky a žiletky a gél na holenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne