Zálohová Himalaya


Ako ste mohli vidieť v poslednom príspevku o spotrebovaných výrobkoch minulo sa mi pleťové odličovacie mlieko. Výnimočne som nemusela týždeň dumať nad tým, aké si kúpim ďalšie, pretože som mala doma v zálohe pleťové mlieko pre suchú a citlivú pleť od Himalaye. Takže som si ho len zo skrine presunula na poličku a mohla som ho začať používať. Tešila som sa na neho už dlhšiu dobu, nakoľko som vždy rada, ak sa mi v pleťovej starostlivosti podarí používať viac výrobkov z jednej značky. Možno to platí a možno nie, ale ja mám pocit, že je potom efekt výrobkov väčší. Momentálne používam od Himalaye nočný krém (recenzia tu:klik), takže verím že výsledky budú ešte lepšie.


Ako z názvu vyplýva odličovacie mlieko je určené pre suchú a citlivú pleť, takže pokožku by nemalo dráždiť ani vysušovať. Mliečko obsahuje mydlový orech a mandarinku, ktoré pleť čistia a uhorku, ktorá ju hydratuje. Mliečko má jemne sladkú vôňu - sú to také tie čisté/jemné/sladké vône, ktoré vám podľa mňa nemôžu prekážať. 
Mlieko je naozaj veľmi jemné, pokožku pekne odlíči a nedráždi ju. Pokožka zostáva odlíčená a hebká. 



Posledný pol rok som sa zvykla odličovať uterákovou metódou - naniesla som mliečko na končeky prstov, pomasírovala na pokožke a následne umyla navlhčeným uterákom. Nehovorím, že s týmto mliečkom to nejde, ale nakoľko má mliečko redšiu konzistenciu je to komplikovanejšie. Omnoho praktickejšie pre mňa bolo presedlať na klasické vatové tampóniky, na ktoré ho nanesiem a tak pokožku odlíčim. 
Inak mliečko je len na tvár a krk, na oči je potrebné použiť iný odličovač. 


Tým, že je mlieko redšie je ideálne na jar a leto. Určite nie som jediná, kto na seba v teplom počasí nerád dáva hutné veci a toto je presne ten prípad. Tak ako mením krémiky na ľahšie mením aj odličovače a tento mi tak popravde vyšiel bez toho, že by som to vyslovene chcela. Mlieko stojí okolo 5€ a ak pri sebe nemáte obchod, kde sa predáva Himalaya skúste http://www.mojahimalaya.sk/

A čo vy? Poraďte nejaký dobrý odličovač? Aký máte momentálne na poličke?

Previous
Next Post »

6 komentárov

Pre písanie komentárov
Michael
AUTHOR
30. apríla 2015, 10:19 delete

Tohle čistící mléko sháníme už nějakou dobu, no v Praze se nám to nedaří..všechno ostatní od Himalaye mají, ale mléko ne..asi je to hodně žádané zboží..

Michael
www.ontheleaf.net

Reply
avatar
Genevra
AUTHOR
30. apríla 2015, 17:12 delete

Já mám doma odličovač od Nivei, ale nečistí tak dobře jako micelárka od Biodermy. Takže začnu být asi věrná jen jedné značce. :-)
giveaway

Reply
avatar
30. apríla 2015, 18:52 delete

Dobry odlicovac? Ja ted pouzivam micelarni vodu od garnier. Predtim jsem mela zase micelarni vodu od nivei. :) zz obema vyrobky jsem spokojena.
http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

Reply
avatar
30. apríla 2015, 22:33 delete

jj súhlasím obe sú fakt super!

Reply
avatar
30. apríla 2015, 22:33 delete

Ja napríklad na zelenú biodermu nedám dopustiť :)

Reply
avatar
30. apríla 2015, 22:33 delete

fakt? tak ja sa nedivím, je fakt super!

Reply
avatar