štvrtok 14. mája 2015

Ďalšia luxusnosť v podaní Macadamia Hair


Tužidlo resp. pena do vlasov je pre mňa taká záhadná vec. Moja mamina ho používa celý život a vždy keď idem ku kaderníčke použije ho aj ona, ale ja neviem. Akosi s týmto produktom nie som úplne stotožnená a neviem, či ho potrebujem alebo nie. Vždy si poviem, že dnes si ho dám a uvidím, že či sa mi na vlasoch páči alebo nie, ale potom si ho dám, zabudnem na to a neviem či som videla rozdiel alebo nie. V poslednej dobe si dám s vlasmi viac záležať  (ako som sa rozhodla na jeseň si ich ostrihať mám menší problém s tým, že si ich ničím) častejšie si ich točím, žehlím, tupírujem, zapletám a používam tým pádom aj viac stylingových prípravkov. 


Niekedy v zime som si zaobstarala novinku od Macadamia Hair Foaming Volumizer, čo je tužidlo na vlasy, ktoré im dodáva lesk a objem. V podstate ma motivovalo kopec videí, ktoré som videla, kde v podstate každá youtube guru začína svoju vlasovú rutinu tým, že si do umytých vlasov dáva tužidlo. Ja som mala doma jedno od Kallosu, ktoré bolo super, ale po rulo používania som ho minula. Tiež to bola taká vlna, že dlho dlho nič a potom som ho používala mesiace v kuse. Teraz som na takej vlne zase a uvidíme, či mi vydrží dlhšie ako naposledy. 


Čo sa týka samotnej peny je veľmi príjemná – ľahučká a vonia pekne, pomerne jemne (čo je až škoda, nakoľko zbožňujem vôňu Macadamiových výrobkov) . Nanesiete ju na uterákom vysušené vlasy ku koreňom vlasov. Následne vlasy vyfúkate do sucha. Osobne si myslím, že je zbytočné dávať si penu ak si vlasy nefúkate, pretože tam nemáte aký tvar udržovať. Pena je fakt ľahká, vlasy nezaťaží a dodá im objem. Pravda je, že sa s nimi dobre pracuje a sú také pekné, aj na dotyk sú príjemnejšie a tvarovateľnejšie. 

Stále si nie som istá, či penu potrebujem alebo nie, ale aj o kondicionéry som kedysi pochybovala a dnes neprejde umytie vlasov, kedy by som ho nepoužila. Človek proste múdrie vekom. Ak ale tužidlo používate stále toto je naozaj super a čo je asi najdôležitejšie, vlasy vám nezlepí. Cena sa pohybuje okolo 20€, čo nie je málo, ale je to bežná cena za kadernícke výrobky.

A čo vy? Používate tužidlo? 

4 komentáre:

  1. Tužidlo nepoužívam, nejako som mu neprišla na chuť :D Ale teraz si ma znovu namotivovala nejaké skúsiť. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tužidlo nepoužívám, jen někdy...ale toto vypadá fajn, líbí se mi, že neslepuje...

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne