Neviete, ktorý bronzer využijete? Skúste celú paletku



Priznám sa,  že čaru bronzerov som sa priučila až vďaka sestrám z Pixiewoo a odvtedy neprejde deň, čo by som bronzer nepoužila. Či už na kontúry tváre alebo ako samostatné líčka, bronzer proste musí byť. Doma ich mám niekoľko v lesklých ako aj matných verziách. Kým vo všeobecnosti nie som fanúšikom matných tieňov/líčok pri bronzery je to vyslovene nevyhnutnosť. Neviem si predstaviť kontúrovanie tváre s rozjasňujúcim výrobkom. Ak s bronzermi začínate a neviete do ktorého investovať verím, že vám prijde šikovná paletka bronzerov, ktorú mala medzi novinkami značka Make-up Revolution.

Paletka nesie výstižný názov All about Bronzed a o tom naozaj je. Vďaka nej si viete pleť krásne vytieňovať a dodať jej dovolenkovo opálený vzhľad. Paletka obsahuje 8 rôznych bronzových odtieňov - po jemné rozjasňovače po klasické bronzery. Farby môžete krásne kombinovať navzájom ale aj používať samostatne. Ja v podstate 5 tieňov používam ako rozjasňovač (1,2,3,5,8)  dva ako bronzer (6,7) a jeden vyslovene ako líčka (4). Ale ako líčka používam aj kombináciu 6,7 a rozjasňovačmi.
Ja osobne paletku veľmi rada používam aj na oči, vo funkcii tieňov je úplne použiteľná. Ak sa vám teda niekde nechce trepať veľa výrobkov kľudne si postačíte s touto jednou paletkou.Výdrži nemám čo vytknúť, líčka na mne vydržia celý deň.

Čo sa týka balenia ide o klasické pevné balenie ako sú všetky ich kazety. Oceňujem veľké zrkadlo s ktorým sa veľmi komfortne maľuje. Inak viete, čo som si uvedomila? Že ak by som si mala  vybrať jednu značku dekoratívnej kozmetiky, že by som používala len a len ju, kľudne by som povedala Make-up revolution (za predpokladu, že majú dobrý make-up ten je dôležitý a nemala som ho). Všetko, čo mám doma vyslovene zbožňujem a používam každý deň. Ich výrobky sú nesmierne kvalitné, lacné a páčia sa mi balením. Konečne k nám prišla taká značka, podľa mňa tu fakt chýbala.



Inak na http://www.makeuprevolution.cz/ platí zase akcia na poštovné, pri nákupe nad 700 Kč alebo 27€ ho máte zdarma až k vám domov. Paletka vychádza na +- 12€ takže ak prihodíte ešte jednu paletku tieňov a rúž máte poštovné zdarma. Ak sa vám nepáči v tejto verzii na stránke je kopec iných variácií, ktoré určite stoja za pozretie.

A čo vy? Kontúrujete si tvár? Používate bronzery? Čo hovoríte na takéto veľké paletky?
Previous
Next Post »

19 komentárov

Pre písanie komentárov
Nelly
AUTHOR
5. mája 2015, 6:35 delete

Už jsem se na ni dívala, příště jí prihodim do košíku :D bez konturovani už nedám ani ránu a tvarenku můžu klidně vynechat :)

Reply
avatar
LoB Girl
AUTHOR
5. mája 2015, 7:53 delete

Jéé, ty vypadají úžasně! Pořád říkám, že Makeup revolution je můj miláček. Prostě kvalita za krásnou cenu.
Lumiere of Fashion

Reply
avatar
5. mája 2015, 8:40 delete

Dříve jsem bronzer až tak nepoužívala a teď to nedokážu pochopit :D Paletka vypadá moc dobře, jen mi tam možná chybí vyloženě hnědý odstín :)

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
5. mája 2015, 9:14 delete

Vyzera pekne a s tymto by si mohla urobit prispevok ako konturujes tvar :)

Reply
avatar
5. mája 2015, 9:17 delete

Už jsem se na ni byla v drogerce mrknout dvakrát, ale pokaždé byla vyprodaná.. :(

http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se.html

Reply
avatar
Genevra
AUTHOR
5. mája 2015, 17:32 delete

Vypadá moc hezky, taky nad ní uvažuji. :-)
giveaway

Reply
avatar
5. mája 2015, 17:39 delete

Tak ta vypadá skvěle! :)

Reply
avatar
BIELA MAČKA
AUTHOR
5. mája 2015, 18:10 delete

Suhlasim, aj ja by som si to rada precitala. Pripadne by ma este zaujimalo ako si vybrat ten spravny bronzer k urcitemu farebnemu typu pleti.
/kaviareň/

Reply
avatar
Lucie
AUTHOR
5. mája 2015, 19:33 delete

To je paletka přímo pro mě..... pořád nevím po kterém odstínu při koupi bronzeru sáhnout a takhle by to bylo vyřešené hned :D

Giveaway + Make-up speciál 2.část

Reply
avatar
Julca
AUTHOR
5. mája 2015, 21:48 delete

Vypadá moc dobře.

Reply
avatar
5. mája 2015, 21:56 delete

je to fakt super vecička :)

Reply
avatar
5. mája 2015, 21:56 delete

jj presne a hlavne aj rovno s rozjasňovačom :)

Reply
avatar
5. mája 2015, 21:57 delete

ja ju osobne úplne zbožňujem takže je fakt super :)

Reply
avatar
5. mája 2015, 21:57 delete

ja vrelo odporúčam :)

Reply
avatar
5. mája 2015, 21:57 delete

no vôbec sa nedivím, pretože je to fakt super vecička!

Reply
avatar
5. mája 2015, 21:58 delete

Baby ďakujem za nápad, je to pre mňa veľká výzva a pokúsim sa s ňou popasovať :)

Reply
avatar
5. mája 2015, 21:59 delete

Je aj v tmavšej verzii tá by sa ti potom možno páčila viac, mne sedí táto aj práve preto, že tam nie je vyložene nejaký super tmavý tieň,ktorý by som ako bledula nevyužila :)

Reply
avatar
5. mája 2015, 22:10 delete

vážne? Tak to ja zase ja nevyjdem bez líčok tie sú pre mňa stále najhlavnejšie!

Reply
avatar