štvrtok 18. júna 2015

Na leto sa hodí vedieť


Deodoranty a dezodoranty asi nie sú najlákavejšia téma, akú si vie človek predstaviť, ale podľa mňa je dôležité rozoberať alebo radiť si aj takéto veci. Predsa len, ide leto a poznať dobrý deodorant sa oplatí. Ja osobne som bola pred pár rokmi fanúšikom guličiek, ale tento rok som akosi presedlala na spreje. Prídu mi rýchlejšie, viac pohodlné a hlavne- menej špiniace oblečenie. Nie je nič horšie, ako keď odchádzate z domu a zistíte, že na tmavom tričku vám ostali fľaky. Nehovorím, že zo sprejmi sa niečo takéto nestane, ale mne omnoho menej krát. Tak som si teda dnes pripravila príspevok o tom, aký sprej je momentálne na mojej poličke a môžem vám ho vrelo odporučiť- Adidas Pro Clear


Adidas spreje (ale aj guličky) patria dlhodobo medzi moje najobľúbenejšie – majú príjemné vône, dobrú výdrž a celkovo dá sa na nich spoľahnúť. Tento ma zaujal tým, že nezanecháva na oblečení biele fľaky, čo aj výnimočne platí. Má veľmi príjemnú, akoby jemne nasladlú vôňu a čo ma prekvapilo akoby silnú sprejovú trysku. Naozaj na jeden krát vám dá určite postačujúce množstvo produktu. Proste len stlačíte na pár sekúnd a vybavené.
V závere nejde o žiaden prevratný výrobok – je to proste dobrý antiperspirant, ktorý nezradí. Zoženiete ho všade možne, ja som ho prihodila do svojej objednávky na http://www.parfemy-elnino.sk/ (kde inak majú tento týždeň dobré parfémové výpredaje, tak ak ste sa dali zlákať, dajte vedieť na ktorý výrobok :))

Ja dnes celý deň vo veľkom športujem na firemných hrách, a môžete si byť isté, že sprej mám so sebou!

A čo vy? Mávate v škole/ robote športové hry? Aký je váš obľúbený šport? A antiperspirant?

15 komentárov:

  1. Tento sprej jsem zatím neměla, mě oobně vyhovuje od dove - podrobnejsi recenze je na mem blogu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Antiperspiranty nepoužívám, vadí mi hliníkové soli, tak používám jen deodoranty a deo spraye bez nich. Sportovní hry ve škole ani v práci nemám, díkybohu, nesnášela jsem to! Oblíbený sport? Hmmm... běhání, jízda na koni, plavání, brusle, občas si ráda zahraju i basket :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj viem, že veľa báb k nim takto pristupuje, ja som mala bez hliníkových solí dva a bohužial mi ani jeden nesadol :/

      Odstrániť
  3. Tento si určitě očuchám, mě hodně záleží na vůni. Já ráda používám Pure invisible od Nivei, voní moc hezky a zabraňuje pocení. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten som používala roky, súhlasím, že je super akurát mi prestal účinkovať :/

      Odstrániť
  4. Já jsem nikdy zastáncem kuličkových antiperspirantů a deodorantů nebyla, ale spreje mám celkem ráda. Ted používám tuhý antiperspirant od Rexony a take jsem spokojena :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já miluji poslední dobou balea deodoranty.. hlavně ten malinový.. ale 100 % to musí být sprej.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som s nim nebola velmi spokojna. Celkovo asi zatial mi najviac vyhovovala Bioderma.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vydrz bola priemerna, ale vona, ktora bola rano celkom prijemna sa pocas dna menila na chemicky smrad.

      Odstrániť
  7. Od Addidas jsem pár už vyzkoušela a většinou jsem byla spokojená, lepší než třeba Nivea, ta mi dělá fleky v podpaží :) )

    www.somethingbykatep.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne