utorok 23. júna 2015

Za toto by ma kaderníčky asi nepochválili


Aby ste to chápali - ja osobne uznávam služby a všetky ženy, ktoré v nich pracujú ale tento rok sa mi proste zachcelo experimentovania. Prečítala som si toľko recenzií o tom, aké je náročné dostať sa z tmavej farby na svetlú a toľko prípadov, kedy sa to ani kaderníčke na prvýkrát nepodarilo, že som si radšej povedala, že tých 100€,ktoré by som u nej nechala nechám sebe a uvidíme, čo moje domáce snaženie prinesie. Vždy platí, že ak to bude zlé môžem vlasy buď ostrihať alebo nafarbiť na tmavšie. Farbenie vlasov je v celku moje hobby, takže mi nedalo nevyskúšať farbenie s profi farbami v domácom prostredí. 

Ono to nie je nič zložité- na internete v pohode kúpite profesionálne farby aj peroxidy, jediné čo musíte urobiť je zmiešať ich v správnom pomere a dodržať postup. Ja som si zobrala Loreal farbu a k nej som vyskúšala Wella oxidačný krém. Dôvod pre túto dvojicu bol celkom jednoduchý - Loreal farby mali najlepší postup a výber farieb a Wella ponúkala oxidačné krémy v malých verziách (čo by som doma robila s litrom??) A tak som sa teda doma išla opäť raz a zase hrať na kaderníčku!


Postup bol naozaj jednoduchý - zmiešali ste činidlo s farbou a naniesli na vlasy. Ja som potrebovala na vlasoch urobiť akoby svetlohnedý základ, aby som potom vedela ďalšou farbou zosvetliť konce ( recenzia čoskoro). Po predošlých experimentoch som mala vo vlasoch z odfarbovača fľaky, ktoré som potrebovala zjednotiť a odstrániť. Farbu som mala vo vlasoch 25 minút, následne som naniesla masku a vlasy vysušila.


Takto mali vlasy vyzerať po farbení

Takto vyzerali pred

A takto vyzerali po

Vlasy boli vo výsledku pekne farebne zjednotené a pripravené na ďalší experiment. Zistila som, že používania profi farieb doma nie je žiaden problém a ak sa vám nepáčia tie v drogérke alebo chcete kvalitnejšie farby kľudne skúste túto metódu. Ja som spokojná najmä z toho hľadiska, že zvyčajne si vlasy farbím 4x do roka a tento rok som si ich od januára farbila už 6x a to je ešte len jún a vlasy sú stále v super kondícii, nie sú zničenejšie ani nijako suchšie.

A čo vy? Skúšali by ste doma profi farby?Farbíte si vlásky doma či u kaderníčky?

13 komentárov:

  1. Neviem ale ja tam nevidim ziaden rozdiel skor sa mi zda ze ich mas teraz este o kusok tmavsie , ale hlavne ze ty si spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj určite boli tmavšie (bohužiaľ) mne išlo najmä o to aby neboli flakate ako na foto vyššie :)

      Odstrániť
  2. Bianca ja som takto tiež skusala doma a už rok si dávam vlasy dokopy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si barvím vlasy 2 do roka, protože si jenom podbarvuju spodní a to si je teda barvím doma. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ťa obdivujem za toto, veľmi by som sa doma bála pustiť do niečoho takého, le vidím, že si šikovná a nebojíš sa, to je super :-) Máš krásne dlhé vlasy, závisť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si vlasy barvím doma, ale barvami z drogerky. Na takové experimentování bych neměla odvahu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. já taky nevidím moc rozdíl, jen fakt lehce...
    jinak já barvím doma, našla jsem zrzavou barvu, jež mi chytne i na tmavé vlasy, takže spokojenost, i když teď si vlasy nechávám narůst, takže nebarvím radši :(

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na otázku Ti odpoviem AJ AJ :-) A mimochodom máš krásne vlasy. Ešte by som Ťa chcela pozvať do súťaže u mňa na blogu. Bola by som veľmi rada, ak by si sa zúčastnila. :-) Hrá sa o pekné ceny. Držím palce.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja nefarbím už viac ako dva roky (a dalo to námahu zbaviť sa čiernej). Ale v poslednom čase začínam pokukovať po farbách, ale šla by som skôr do svetlejšej. Tak na začiatok testujem Sunkiss Jelly a uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne