utorok 21. júla 2015

Ako Bianca objavila Ameriku


Nie nebola som v Amerike (aj keď hovorila som vám, že budúci rok idem? juch juch) ale po rokoch odolávania mám konečne doma Maybelline Color Tattoo. Toto leto som úplne prepadla krémovým tieňom, a potom, čo doma takmer z ruky nepustím Dermacol a Loreal som sa rozhodla vyskúšať aj tie najslávnejšie Maybelliny. A hovorím si, načo som tak dlho odolávala? Načo??


Baby tie tiene sú proste famózne! Držia ako pribité, majú krásnu sýtu farbu, úplne stačí jeden tieň ako monotieň, a na oku vyzerajú úžasne. Fakt si hovorím, že niekedy sú tie ospevovania na blogu fakt opodstatnené pretože tie tiene budú môj objav roka. 
Ja som si vybrala letný odtieň 35- On and on Bronze, čo je krásna bronzovo/hnedá farba. Farba je krásne lesklá a na oku vyzerá fakt úžasne. Najväčšia výhoda týchto tieňov je, že ich kľudne môžete nanášať prstom, a teda nepotrebujete žiadne štetce. Mne to príde s dlhými nechtami pomerne komplikované, takže štetec používam, ale keď sa mi nechty zlomia, určite ich budem nanášať prstami.
Mne osobne sa viečko našťastie nemastí (klop klop klop) takže používam tiene bez bázy a vydržia mi krásne sýte celý deň. Tá výdrž je inak fakt na neuverenie, aj v týchto teplách sa z oka nepohnú a vydržia aj minerálne osviežujúce spreje. Klobúk dole Maybelline! To, ako vám tiene držia radím otestovať cez víkend, nech nejdete do roboty a v polke dňa budete bez tieňov.
Inak od youtuberiek som sa naučila, že tieto tiene fungujú krásne aj ako samotná báza - nanesiete ich na viečko v jemnejšej vrstve a následne nanesiete nejaké tiene v podobnej farbe. Tiene, ktoré nanesiete budú vyzerať omnoho výraznejšie a sýtejšie. 
Ja som toto skúšala tak, že som si dala cez deň tiene a večer na to naniesla ešte druhú vrtvu klasických tieňov - a mala som večerné party líčenie za 3 minútky hotové.


Ja som absolútne nadšená a už teraz si robím zálusk na ďalšie farby ( permanent taupe, eternal gold). Tiene kúpite od necelých troch eúr po 4,55 aj  na http://www.parfemy-elnino.sk/.

Je tu ešte niekto, kto je z nich tak nadšený ako ja? Ktoré farby máte? Máte doma iné penové tiene? Od ktorej značky? Používate od nich bázu?

20 komentárov:

  1. Naprosto chápu tvé nadšení, já jsem je objevila loni, a jsem z nich nadšená! Používám je místo báze, a povedlo se mi za 1,5 roku spotřebovat celý kelímek, takže výdrž za ty peníze je top!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne az tak nevyhovovali. Farby su nadherne to ano. Ale s bazou mi nedrzia a ked ich pouzijem namiesto bazy tak tiez nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ak má človek mastné viečko, nevylučujem, že nie vždy je to asi šťastná voľba :/ Ale mne držia ako priklincované :)

      Odstrániť
  3. :D sme na tom podobne, ja som ich objavila tiež len teraz, mám ten zlatý odtieň a... neprezradím, nechám si do recenzie? ;D Ale né, za mňa samozrejme tiež zatiaľ super, len ich musím ešte očekovať viac :)
    ANTIgiveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Plně tě chápu, já mám doma skoro všechny odstíny :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já bronzové color tattoo nedám z ruky, je perfektní:) Ale ze všech odstínů je skvělý jen tento, ostatní mi tak nevyhovují...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám bohužiaľ mastné viečka, takže u mňa každé krémové sú na prd... Používam ich ale ako linku a tak sú parádne. Jediné, čo mi lepšie držali (aj keď tiež žiadna výhra) sú Vamp! z Pupy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš ako linku to mi ani nenapadlo! ďakujem za tip určite skúsim :) A tie z pupy ma lákajú už viac ako rok a chystám sa na nich keď budem mať narodeniny (tá zľava:))

      Odstrániť
  7. Díky za tip. Vím, co si příště koupím. Stín vypadá nádherně a výdrž je dokonalá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som to ešte neobjavila, ale určite prekutrám kvôli nim drogerku :-S

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? No tak to neurob chybu ako ja a vrhni sa na nich čo najskôr :)

      Odstrániť
  9. Po Color Tattoo pokukuju už nějakou dobu, ale nikdy si nemůžu vybrat odstín a tak se na to vždycky vykašlu. U nás v drogeriích mají jen hnědé odstíny a svítivě modrý a fialový. A tak svádím takový menší vnitřní boj, jestli chci nějakou hezkou výraznou barvičku, nebo neutrální nude, kterou využiji každý den? :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne