streda 8. júla 2015

Aktuálne za pár eúr


V takýchto teplách má testovanie deodorantov dve veľké výhody:
1, vždy sa hodí poznať nejaký dobrý
2, máte ho otestovaný veľmi rýchlo, pretože nemusíte čakať na ťažké podmienky - povedzme si pravdu -sú teraz každý deň

Kým sa pustím do samotnej recenzie verím, že nie som jediná komu dáva toto teplo poriadne zabrať.  Teplo cez deň by mi ani až tak nevadilo, predsa len som väčšinu dňa v klimatizovanom priestore ale v noci.. Neviem ako u vás ale u nás doma má byt v noci teplotu 29 stupňov, čo je fakt neznesiteľné. Nedávno som čítala, že v boji proti teplu pomáha namočený uterák okolo krku (na zátylku) s čím súhlasím a vrelo odporúčam, ale myslím si, že 10 stupňov dole by pomohlo ešte viac. No a stop frflaniu a poďme naspäť na recenziu.



Deo-roll on active vám určite odporúčam neprehliadnuť pretože by ste došli o fakt príjemný výrobok. Gulička má príjemnú, jemnú sladko- sviežu vôňu, ktorá podľa mňa nemôže prekážať naozaj nikomu. Po nanesení sladká vôňa vydrží asi hodinu/dve potom sa vytratí ale nebojte, pot udrží a budete v pohode celý deň. Vždy keď recenzujem výrobky do príspevku napíšem, že sa potím normálne, a v podstate až na pár výnimiek som nikdy nemala problém so žiadnym deodorantom. Ak sa teda potíte tiež normálne a máte radi jemnejšie sladšie vône verím, že s touto guličkou nešlapnete vedľa.

Inak, ak máte pocit, že sa potíte viac ako zbytočne kľudne si vezmite deodorant so sebou do práce či do školy a opakujte jeho aplikáciu. Budete sa cítiť príjemnejšie, pohodlnejšie a nemusíte sa zbytočne stresovať, či ste sa náhodou nespotili. 


A čo vy? Aký deodorant je momentálne na vašej poličke? Dajte nejaký dobrý tip!

20 komentárov:

  1. Já tuto kuličku měla také, jen v malinové verzi a příliš mi nevyhovovala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola aj v malinovej verzii? To som mala inak sprej a ten bol super!

      Odstrániť
  2. naposledy som vyskúšala Alverde z DMka, a je najlepší aký som zatiaľ mala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, tak ten som ja vôbec neskúšala! Dobre vedieť, pozriem sa po ňom :)

      Odstrániť
  3. Ešte som nenašla ten najideálnejší antiperspirant, momentálne používam od Garnieru ten krémový a musím povedať, že je dobrý, ale stále nie ten najlepší z drogérie, teda aspoň pre mňa :)
    Čo sa týka Balei, nikdy som nemala dobrý pocit z ich antiperspirantov, ale tento možno jedného dňa aj vyskúšam :)

    Katherine's :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som jedne čas používala ten Garnier velmi casto, ale potom mi akosi prestal účinkovať :/

      Odstrániť
  4. Balea má skvělé výrobky! :) Kulička mi moc nevyhovuje žádná, mám raději deodoranty ve spreji, ty má Balea taky skvělé!

    Nicole Menette ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já kuličkové deodoranty/antiperspiranty moc nemá ráda, bohužel mě vždy zklamaly :( Ale věřím, že někomu vyhovovat mohou :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tieto Balea guličky mi celkom vyhovujú. nemôžem tvrdiť, že sú najideálnejšie, pretože mi vždy zafarbia nejaké oblečenie ( :D možno je to len moja nešikovnosť), ale bola som s nimi bola zatiaľ vždy celkom spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa farbenia týka to veru neviem, teraz v lete keď nosím veci na ramienka si guličku dávam vždy až po oblečení :)

      Odstrániť
  7. Děkuji za super tip, musím se stavit do DM! :)
    PS: Doufám, že to s tím ručníkem fakt funguje, protože já v těch vedrech fakt spát neumím a je to hrůza, dneska otestuju! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne