piatok 31. júla 2015

Do lietadla aj na poličku



Toto leto používam čistiace gély a peny asi najviac v histórii môjho života. Bude to asi aj tým, že v sprche trávim raz toľko času, akurát teplú vodu striedam so studenou. Neviem si predstaviť iný spôsob ako prežiť toto leto, ak má náš byt v noci 32 stupňov. Som rada, že odličujúce výrobky majú svieže, čisté vône pretože aspoň nepôsobia ťažko a taký ten pocit čistej pokožky len znásobia. Asi pred mesiacom som objavila ideálnu letnú čistiacu penu od Himalaye a ideálnu hneď z dvoch dôvodov - má 50ml balenie, čo nenahnevá ani Ryanair :)) a krásne vonia a ešte lepšie čistí.


Ako som už spomínala osviežujúca čistiaca pena má ľahkú sviežu akoby púdrovú vôňu, ktorá nemôže prekážať podľa mňa nikomu. Neobsahuje mydlo, takže pokožku nevysušuje, a nevadí ani citlivej pokožke. Jedna pumpička bohate stačí aj na tvár a krk a okrem toho, že pokožku pekne doodličuje/dočistí ju aj príjemne osvieži. Penové vody patria medzi moje najobľúbenejšie, páči sa mi takýto spôsob dávkovania, je to určite netradičnejšie ako gél. A inak mám pocit, že sa aj pomalšie míňajú pretože pumpička vám dá presne jednu dávku, kým gél si zvyčajne dávkujeme samé.

Zoznam zložiek (Ingredients)Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glutamate & Disodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Polysorbate 20, Parfum, Phenoxyethanol, Citric Acid, Sodium Metabisulfitate, Methylchloroisothiazolinone & Methylisothiazolinone, Disodium EDTA, Honey, Citrus Limon Fruit Peel Extract, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Linalool, Geraniol.


Ak idete ešte niekam cestovať alebo sa vám minul čistiaci gél určite odporúčam mrknúť sa po tejto pene. Stojí okolo 3,5€ a určite ju zoženiete na  http://www.mojahimalaya.sk/.

A čo vy? Dovolenka už je za vami? Ako ste prežívali toto teplo? Našli ste nejaké vychytávky vďaka ktorým vám bolo menej teplo?

14 komentárov:

  1. Tieto penové čistiace veci mám úplne najradšej, momentálne mám od Balei a som s ňou spokojná ale možno nabudúce siahnem po tejto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. je ich na výber veľa táto má navyše tú výhodu, že nie je drahá :)

      Odstrániť
  3. Moc díky za tip, tohle se bude hodit! A my to přežívali hlavně díky termálním vodám ve spreji =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podobnou mycí pěnu mám moc ráda od Ryoru. Pumpička je super v tom, že se nemusí usilovně rejdit po obličeji, aby přípravek napěnil :)

    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj presne moje slová! Ja mám od Ryoru sprcháč, tiež penivý a je super :)

      Odstrániť
  5. Tuhle značku moc neznám, ale pěnové čistící produkty na pleť miluji :-) Budu se muset po něm mrknout :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/makeup-10x-jinak-sleek-rio-rio.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja používam od tejto značky pastu na zuby a je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Túto penu som tiež už skúšala a tá vôňa je super :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Čistiacu penu od Himalaye som ešte nemal, ale počul som na ňu samé pozitíva, tak po tom ako miniem svoj čistiaci gél, skúsim sa po nej popozerať :)

    Patrik
    Veľká narodeninová Giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne