pondelok 20. júla 2015

Novinky v kozmetickom svete



Dnes začneme pondelok troma zaujímavosťami, na ktoré som narazila cez víkend a zaujali ma na toľko, že som vám o nich musela včera v noci napísať článok. Jedna je kozmetická novinka, ktorá ževraj ide svetom,ale priznám sa, že ak by som si včera večer neobjednávala make-up, tak o nej ani neviem. Tak poďme rovno na to kozmetické novinky na pondelok:


 Začnem tým najlepším a to produktom Glitter Lips. Počuli ste o ňom? Ja fakt nie,ale je to ževraj novinka a je to dlhotrvajúci lesk na pery s trblietkami. Glitter Lips ponúkajú niekoľko odtieňov a každý vyzerá ako lesk s mega mega mega veľa trblietkami. Normálne ma to zaujalo tak, že som googlila po svete recenzie a baby, na to vám je sama chvála. Ja osobne nie som asi cieľkovka (neviem si predstaviť kam by som si to dala), ale ak máte radi mega trblietkové výrobky tak vás tento možno zaujme. Z recenzii som vyčítala, že ževraj nevysušuje a fakt dlho vydrží tak, ak ste ho skúšali dajte vedieť.





Tento víkend som tiež zistila, že Versace vydal dámsku verziu Erosa. Neviem, či poznáte pánsku verziu - ak nie odporúčam čo najrýchlejšie napraviť je to jeden z NAJkrajších pánskych letných parfémov. Pánska verzia je príjemná nasladlá ale svieža a krásna. My sme ju objavili ešte minulý rok na nejakom letisku a bola to láska na prvý pohľad. Fakt choďte ovoňať, neverím, že by sa vám nepáčila. No a teraz tu máme dámsku verziu, podľa zloženie vyzerá rovnako sviežo a dobre - čo poviete?
Hlava: sicílsky citrón, bergamot, granátové jablko, Srdce: jazmín, kvet citrónovníka, pivonka, Základ:

santalové drevo, drevité tóny, ambroxan, pižmo

 Posledný výrobok nie je novinka, ale všade teraz v letných časopisoch čítam, aké sú drevené hrebene zázračné. Ak vám mám pravdu napísať, keď som bola malá mala som drevenú kefu a žiaden zázrak to nebol (v porovnaní s diviačou a tangle teezerom). Prepokladám však, že tieto drevené kefy sú iný level ako tá moja kedysi z drogérky za 50SK. Najväčším priekopníkom v tejto oblasti je značka Magnum Natural, ktorá vyrába hocičo od pinziet po rôzne hrebene. Všetky výrobky sa vyrábajú v EU a mali by byť tej najvyššej kvality a odolnosti. Poznáte niekto?

Tak dnes také tri novinky, ktoré mi buchli do očí nech sa nedozvedáte, čo je in len z časopisov :)) pekný pondelok a prežite nejako to teplo :)

A čo vy? Viete o nejakých novinkách? Zaujali vás tieto?


8 komentárov:

  1. Musím říct, že s tolika třpytkami na obličeji bych si připadala asi jako vánoční stromeček. Ale může to vypadat hezky, každopádně sebe si v tom představit nedokážu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak vidíš, možno na vianočný večierok by to bolo pekné :)

      Odstrániť
  2. Tie trblietky sa mi na perách vôbec nepáčia, ale na očiach práveže áno :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som v nich tiež nenašla úplne pochopenie ale ako sa hovorí, proti gustu žiaden dišputát :)

      Odstrániť
  3. Nooo, tak po glitter lips se budu muset podívat. Zajímavé. Nejsem si jistá zda by byl pro mě. Bych měla obavy, že třpytky budu mít úplně všude. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie trblietave pery ma teda zaujali, ale neviem kam by som tak šla a zatiaľ sa mi nič s trblietkami nehodilo, trblietky mi pridávajú asi 5 rokov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja asi ani doma nič také extra trblietkavé nemám, takže neviem, či mi to odoberá alebo priberá :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne