utorok 14. júla 2015

Od tohto ruky preč


Nerada píšem hejterské príspevky, pretože si myslím, že kozmetika niekomu sadne, inému nie a ak o nej takto nahlas poviem, že fakt nestojí za nič, odradí viac ako priláka nejaký pozitívny príspevok. Ale tieto tri výrobky som skúšala opakovane, dávala som im šancu a povedala som si dosť. Zaslúžite si fakt vedieť, že sú fakt hrozné. 


 Nepamätám si, či som mala tento odličovač v nejakom Ladyboxe alebo som ho dostala ale tak či onak som prešťastná, že som si ho nekúpila. Odličovač je určený aj pre odličovanie očí a hovorím vám, že potom, čo si s ním odlíčim oči mám pocit, že mi niekto oči prešiel kyselinou. Oči si odličujem zavreté, jemným priladaním vatového tampónika ale to nič nemení na tom, že táto katastrofa vám ich vyštípe tak či onak. Ja osobne nemám problém aj s odličovačmi za dve tri eurá (čo tento fakt nestojí) ale toto je celé zle. Navyše odličuje len podpriemerne, s linkami a viacerými vrstvami riasenky má táto micelárna voda problém.
Ak by ste sa rozhodli použiť ho len na tvár pochodili by ste rovnako zle. Pokožka je po ňom lepivá.. Takže v závere, zle zle zle..


Aj napriek tomu, že mám výrobky od Schwarzkopfu vo všeobecnosti veľmi rada Gliss Kur mi z nejakého dôvodu nesedí. Či ide o šampóny, masky alebo olej, proste nejak ho moje vlasy nemajú radi. Tento olej bol pre mňa obzvlášť sklamanie, pretože má neskutočne krásnu vôňu (vanilkovo/kokosová) a myslela som si, že bude aspoň tak dobrý ako Loreal. Keď som si dala bežný drogériový Loreal na vlasy mala som ich krásne lesklé a hebké celý deň. Keď si dám na vlasy tento olej po hodine ani neviem, že som olej na vlasoch mala. 
Olej má strašne hustú konzistenciu, ťažko sa nanáša a vlasy zaťažuje. Ak nechcete do oleja investovať viac dobra urobíte vlasom s Baleou ako s týmto olejom.


Posledná vec je vysúvacia ceruzka na oči Gosh o ktorej som na blogu tuším aj raz písala, potom, čo som si ju kúpila a pár mesiacov potom mi ostali oči akurát pre plač. Ceruzka totálne vyschla a ak ju chcem používať musím na ruke spraviť aspoň 8 čiarok aby som ju rozpísala. Takto mi ostala 3/4 nefunkčnej ceruzky, ktorá je nielen tvrdá ale ešte aj stratila intenzitu farby.  Gosh má podľa mňa fakt dobré ceruzky, len očividne nie tie vysúvacie.

Ani jeden z týchto troch výrobkov vám naozaj neodporúčam a úprimne fakt nestoja za to. Škoda peňazí a energie vynaloženej na ich kúpu.

A čo vy? Aj vy ste sa v poslednej dobe sklamali z nejakých výrobkov? Akých?

9 komentárov:

  1. Olej mam a som s nim uplne spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je zvlastne...ja mam rovnakych GOSH ceruziek asi 4 (v inych farbach) a mam ich otvorene uz vyse roka....ked nie viac (viem, oftalmolog by ma prerazil) a vsetky funguju enonuno....aj teraz na pohode som ich mala....si asi natrafila na nejaku blbu sarzu...inakt teraz mi teta v parfumke hovorila, ze oni menili krajinu vyroby...ze pred tym sa to vyrabalo v DE a teraz neviem ci v CZ abo polsko.....kazdopadne tie moje funguju super....J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ono ako píšeš - nie každému všetko sadne a preto ja možno aj toľko kozmetických značiek :) ja tento olejček mám a nemôžem mu nič vyčítať (možno tak cenu ). mám ich viacero - aj od Baley a Dove a obmieňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S žádným z těchto produktů zkušenosti nemám a upřímně mě ani nikdy nelákaly, takže je pravděpodobně nikdy nevyzkouším. Jinak já mám na produkty docela štěstí. Jen málokdy mi něco vyloženě nevyhovuje - většinou se všechno nějakým způsobem používat dá. Naposledy mě trochu zklamal třeba šampon od Dove, po kterém mám splihlejší vlasy, než na co jsem zvyklá, takže to pro mě není zrovna příjemné, ale i přesto ho používám. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gliss kur olej je úplně na nic, taky jsem ho po pár použitích poslala dál - a nevyhovoval ani mamině.

    simply the best

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten olej je fakt na nic, má ho mamka a taky není spokojená :p

    JIJINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Olej jsem chtěla vyzkoušet, ale asi to ještě odložím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já celkově s přípravky na vlasy řady Glis kur mám velký problém a nevyhovují mi.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miluju Schwarzkopf, ale od Gliss Kuru nemůžu mít vůbec nic, svědívá mě po něm celá hlava, hrozný :( :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne