streda 22. júla 2015

Raz a zase Mixturam


Koncept vitamínov vyrobených na mieru sa mi zapáčil ešte pred rokmi, keď sa rozbiehal a preto hneď ako Mixturam posielal na Slovensko s radosťou som objednávala. Vitamíny boli super (až na ten zápach - ale to bolo dané tým, že jedna zo zložiek bol cesnak), vydržali mi veľmi dlho a vážne som sa v tom období cítila dobre. Dnes ich mám doma zase, v inom zložení ale verím, že k rovnakej spokojnosti. 

Ak neviete, čo je to Mixturam, tak je to česká firma (http://mixturam.cz/), ktorá ponúka tzv. zdravé vitamíny t.j. vy si podľa vašich potrieb namiešate presne také vitamíny ako potrebujete. Ich logikou je, že je hlúposť kupovať si generické vitamíny pred milión ľudí, ale lepšie je, ak si každý vytvorí vitamíny podľa toho, čo jeho telo potrebuje.


Vitamíny si môžete vytvoriť dvoma spôsobmi:
  1. Buď si vyklikáte položky, ktoré poznáte a chcete tam mať
  2. Alebo si necháte poradiť ich online poradcom a on vám vytvorí ideálnu kombináciu
Ja som si vybrala dvojku a nechala som si poradiť online poradcom. Je to fakt jednoduché - zadáte vek, hmotnosť, výšku a následne si vyberiete z tabuľky, kde sú vymenované veci, ktoré by vás mohli trápiť - napr. cholesterol, vysoký tlak, zlý spánok, málo energie..


N základe toho vám systém vyhodí ideálnu kombináciu - o ktorej si môžete podľa jednotlivých zložiek prečítať na stránke. Svoje vitamíny si môžete pekne pomenovať- čo je super, ak ich chcete napríklad pre niekoho ako darček. Moje kreatívne črevo v čase, kedy som objednávku robila zrejme splaslo alebo odišlo na obed, pretože som dala svojim vitamínom názov Zdravá zmes. Wow..Viem, aké kreatívne. No nevadí, nejde o názov ale zloženie a účinky.


Ozaj, čo sa týka zloženia vyšli mi tri zložky: ľanové semienko, chlorela a aktivovaný jačmeň. Tento výber mi len potvrdil správnosť online poradcu - pretože jačmeň a chlorellu si kupujem bežne a veľmi dobre mi sedia. Sú to skvelý pomocníci ak máte problémy v gastro oblasti, stres, málo energie. Ľanové semienko som nepoznala ale podľa toho, čo som si vygooglila by mi malo sedieť úplne rovnako. Takže chválim poradcovský systém a teším sa na to, ako dobre mi budú vitamíny zaberať.


Ako napovedá moje zloženie tabletky sú zelené a sú tie také tie klasické tabletky v želatinovej toboľke. Je to podľa mňa najlepšia forma lieku, pretože tak aspoň necítite chuť samotnej tabletky.

Ak vám chýbajú nejaké vitamíny Mixturam je podľa mňa veľmi pekným riešením. Viete, čo do seba dávate a vytvoríte si produkt presne na mieru. Jediná vec, ktorá sa vám nemusí páčiť je cena - vitamíny stoja 29€, čo nie je málo ale na druhú stranu je to 0,29€ na deň -a to zase fakt nie je veľa.

A čo vy? Beriete vitamíny? Kedy si ich kupujete? Len keď ste choré, či aj preventívne?

16 komentárov:

  1. Já jsem nikdy takhle vitamíny nebrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto je super nápad a vidím to prvýkrát :) Vitamíny a rôzne doplnky užívam stále, tak by bolo možno jednoduchšie aspoň niektoré spojiť aj keď tá cena nieje zas najlepšia :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj presne, je super, že si ich môžeš namixovať podľa toho čo ti chýba :)

      Odstrániť
  3. ja som si ani nevsimla predtym, ze si o tom pisala,ale je to urcite super koncept. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj veru asi pred rokom a pol :) hlavné, že si si všimla teraz :)

      Odstrániť
  4. O tomhle už jsem slyšela a dokonce jsem jednu dobu uvažovala o koupi, ale nakonec mě odradila cena :( Každopádně jsem toho názoru, že je to určitě super projekt :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj cena je vyššia ale zase je ich tam sto, čo je fakt veľa :)

      Odstrániť
  5. Tyjo, tak o tom slyším prvně, to je hrozně zajímavé, určitě prozkoumám, děkuju za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak o téhle stránce slyším poprvé, ale nevypadá to špatně, porozhlédnu se tam :-) Jinak já aktuálně užívám akorát B-komplex a Biosil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieto vitamíny vyzerajú naozaj super, musím sa po nich pozrieť, moje staré sa mi už minuli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zajímavé a věřím, že je to opravdu lepší než kupovst vitamíny někde v obchodě, kde složek je několik a nepotřebuje všechny.
    BTW, barva těch tobolek se mi nelíbí :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne