štvrtok 17. septembra 2015

A som tam, kde som už raz bola


Ako každú jeseň aj túto prebiehajú zmeny na mojej poličke a v kúpeľni vďaka čomu sa mi momentálne ľahšie píšu príspevky. Letné výrobky mením za jesenné aby som pokožke dala, čo potrebuje v danom ročnom období. Predsa len v lete sa pri starostlivosti treba sústrediť na úplne iné veci ako na jeseň. Príkladom toho je aj zmena môjho očného krému, ktorá sa udiala pred viac ako dvoma týždňami. Priznám sa, že to bol asi najťažší prechod, pretože za leto som si neskutočne zvykla na guličkový aplikátor očného krému, ktorý som používala. Je to fakt praktické a príjemné, takže už teraz sa teším na leto, kedy sa k nemu vrátim. Vystriedal ho klasický očný krém avšak z netradičnej línie.


Bielenda edíciu Pharm vydala niekedy pred rokom a sú to fakt skvelé výrobky za veľmi dobré ceny. Ja som mala doma micelárku, a teraz tento očný krém. Zaujal ma inak hneď balením, páči sa mi ten lekárenský dizajn, pôsobí tak pekne, jemne, čisto. Tu vynikne to balenie podľa mňa ešte krajšie ako na spomínanej micelárke. Krém je balený v papierovej škatuľke, ktorá obsahuje ešte aj letáčik s ostatnými Pharm produktami. Ja som si tam hneď našla svojich favoritov, takže ak to bol cieľ letáčika veru vyšiel!


Samotný krém má 50ml a stojí okolo 6 €. Krém je určený pre suchú a citlivú pokožku, ktorá má sklony ku kruhom a vačkom pod očami. Obsahuje kyselinu laktobionovú, ktorá dodáva pokožke hydratáciu a chráni ju pred vysúšaním. Okrem toho podporuje regeneráciu a pokožku vyhladzuje. Ďalšia kyselina do nášho kozmetického slovníka z ktorej sa môžeme tešiť, ak ju niekde uvidíme!

Okrem toho sú tam aj iné celebritnejšie zložky ako kyselina hyalurónová, ktorá bojuje proti vráskam, argánový olej pre jeho vitamín E a omega 6 kyseliny, ktoré krásne pokožku vyživujú. Takže taká malá tuba plná vitamínov pre očné okolie. Krém sa má používať ráno a večer, ale priznám sa, že ja ho používam len večer, lebo ráno sa vždy bojím, že nebudem stíhať a budem musieť čakať kým zaschne. Ale je to hlúposť, lebo schne fakt rýchlo.

Čo sa týka samotnej konzistencie, krém je naozaj veľmi ľahučký, a preto hovorím, že ráno by som ho kľudne mohla použiť pretože schne raz dva. Možno sa konečne odhodlám a preborím mýtus, ktorý som si dala do hlavy.  


Čo je inak podstatné a možno ste o tom ani nevedeli, sú výpredaje na www.bielenda.sk. Na stránke teraz nájdete 30% zľavy na všetko tovar, tak ak vás niečo od Bielendy lákalo môžete si urobiť predčasné Vianoce. 

A čo vy a očný krém? Používate poctivo? Aj ráno aj večer? Aký máte teraz? Skúšali ste niečo od Bielendy?


4 komentáre:

  1. Bielendu vůbec neznám a nic jsem od této značky neměla :) Oční krém ppoužívám hlavně na noc, ale dost to flákám :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na noc už neflákam, toho sa už bojím, že sa mi to vypomstí :)

      Odstrániť
  2. Na Bielenda este stale aj tie vonave peelingy?

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne