sobota 9. apríla 2016

Výrobky zo slimačieho sekrétu - hot či not?


 Keď sa povie, že krém obsahuje slimačí sekrét poviete si fúúúúj? Snáď nie, pretože by ste sa mohli ochudobniť o bestseller v Rusku, Bielorusku, Ukrajine a Kazachstane. Tam momentálne fičí tento zázrak, ktorý je určený pre ženy a mužov každej vekovej kategórie. Výrobky so slimačím sekrétom obsahujú tzv. mucín, ktorý obsahuje vysokú koncentráciu látok, ktoré pôsobia regeneračne, produkujú kolagén, elastín a sú antioxidačné. Ja som pár z nich vyskúšala, tak poďme sa pozrieť lepšie na to, aké sú!
 

 Najviac ma zaujala jednorazová maska na tvár, ktorá dodáva pokožke výživu. Maska sa používa extrémne jednoducho - vyberiete zo sáčku a priložíte na tvár. Následne počkáte 20 minút (počas ktorých by ste mali pekne relaxovať - dobrá kniha a časopis sa vždy hodia) a masku odstránite. Pokožku potom opláchnete vodou, následne nanesiete krémik a je to!
Samotná maska upokojuje zápaly, redukuje vrásky, hydratuje pokožku a vyhladzuje pokožku. Obsahuje už spomínaný musín, kyselinu hyalurónovú, vitamíny A,E,C a kolagén. Mne sa tieto jednorazové masky jednoducho páčia - mám pri nich pocit, že sú silnejšie, a vždy keď si ich dávam sa reálne prinútim nič nerobiť, takže taký ten väčší relax je zabezpečený.





Toniká zvyčajne nepoužívam, ale chcela som otestovať celú túto sadu nech to beriem ako celok. Používala som ho pred nanesením denného krému a bolo v celku príjemné. Pokožku pekne vyhladilo a pripravilo na nanesenie denného krému. Môžete ho používať aj večer, ale mne do mojej večernej rutiny nezapadalo. Jeho úlohou bolo dodať pokožke vlhkosť a pripraviť ju na nanesenie krémika. Okrem mucínu obsahuje fyziologický zvlhčovač /NMF/, alantoín a vitamín E.


Najsilnejší zo všetkých je slimačí krémik. Ten obsahuje až 70% mucínu a okrem toho extrakt z aloe veľa, bambucké maslo, jojobový olej a kyselinu hyalurónovú. Aj keď by ste si možno povedali, že jeeejda ten bude ale mastný - nie je. Príde mi skôr ako trochu hustejšie sérum a zasychá raz dva. Pekne sa na neho nanáša make-up, pretože pokožku krásne vyhladí. 




A nakoniec slimačí očný krém! Krémik má príjemnú hustejšiu konzistenciu, čo určite ocenia majiteľky suchého očného okolia. Trochu mi pripomína konzistenciou ten pleťový krém - oba sú na začiatku slizké a rýchlo sa vpíjajú. Vďaka tomu sa dá použiť aj ráno aj večer a pekne sadne s make-upom. Aj tu nájdete mucin, kolagén, elastén a vitamíny A, C, E. 


Všetky slimačie produkty majú akoby slizovú konzistenciu, ktorá sa však stráca hneď po ich nanesení. Obzvlášť klzká bola maska, ktorá bola ako z žabieho slizu. Po nanesení však nechávajú pokožku vláčnu a hlavne neskutočne hebkú. Krémiky sú balené v 10ml baleniach (10mlx5),  a môžete si na otestovanie kúpiť aj jedno to 10ml balenie. Neviem posúdiť nejaký dlhodobejší efekt nakoľko som mala to testovacie jedno balenie, ale prvé dojmy sú každopádne fajn.

Ak teda budete chcieť niekedy v budúcnosti vyskúšať niečo, čo letí na východe a je veru extrémne netradičné spomeňte si na slimačí sliz. 

A čo vy? Slimačí sekrét hot či not? Počuli ste už o takýchto výrobkoch? Alebo o iných zvláštne znejúcich?

20 komentárov:

  1. Fúúúha, zaujímavé, ale za mňa niee (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tomto som ešte nepočula :) ale príde mi to menej nechutné ako placentové masky na vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přijde mi, že už se neví, co v kosmetice použít za trhák :D O šnečím slizu jsem ale už četla a neláká mě. Mnohem větší fůůůj jsem si řekla, když jsem zjistila, co to je karmín :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sú tuším tie rozsekané chrobáčiky, že? A to si vezmi, že karmín je skoro všade :(

      Odstrániť
  4. Heh, o tomhle jsem tedy ještě neslyšela :D Vypadá to ale určitě zajímavě a klidně bych to vyzkoušela :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Viem, že slimačie produkty robí Missha a raz by som chcela niečo z tejto rady vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá maska vyzerá super, ale neviem, či by som sa na to dala :)
    Vanesa´s world

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no tak toto by som asi nemala odvahu dať na tvár :) to by sa mi štítilo, ale verím, že to môže byť zaujímavé :)

    http://wexinkawexinka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak to mi ani nenapadlo :) ja som to brala, že vzrúšo :)

      Odstrániť
  8. Ja osobne slimáky celkom môžem, sú to milé stvorenia. A masku by som pokojne aj skúsila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako ktoré :) tie s domčekom sú ok ale tie bez neho, brrrrr :)

      Odstrániť
  9. Ako na tvár by som si to nedala, nemám rada slimáky :) ale zaujala ma tá maska sama o sebe lebo s takou maskou - aplikáciou som sa ešte nestretla. Máš tip aj na inú masku, ktorá sa tak ľahko aplikuje ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chapem :) TianDe ma vseobecne hrozne vela takychto jednorazovych masiek, co ja viem aspon 5. Okrem nich som mala jednorazovu od Skin79, Holika a tusim aj Avon :)

      Odstrániť
  10. Toto pre veľa ľudí asi nebude, ale odvážne, že si to vyskúšala :) na mojom youtube kanále nájdeš momentálne mojich obľúbencov: http://beautydonuts.blogspot.sk/2016/04/video-marcove-donutky-moji-oblubenci-za.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Myslím, že s tým ako prvá začala značka Diet Esthetic. Tá už ale medzičasom zaradila do ponuky aj iné "chuťovky" ako napríklad jed z medúzy, hadí i včelí jed a kadečo. Ale ja by som ani jedno neodsúdila. Verím, že to pomáha.

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne