piatok 24. júna 2016

Aj base coat aj top coat


Viete čo je milé? Ak nejakému výrobku nájdete dve využitia :) Ja sa vám musím pochváliť, pretože som našla. Keď si pozriete Avon katalóg a tam sekciu nechty nájdete tam medzi starostlivosťou aj lak Nail Experts Pearl Shine. Na prvý pohľad možno nie až tak zaujímavá vecička, ale pozor zdanie klame :)


Lak je primárne určený na starostlivosť o nechty. Jeho úlohou je spevňovať ich a dodať im výživu a lesk. Obsahuje vitamíny, ktoré nechty posilňujú a mali by ich robiť odolnejšími. Lak sa odporúča nanášať v dvoch vrstvách, kedy na nechtoch urobí veľmi veľmi veľmi jemnučkú bledoružovú farbu. Nechty v tejto vrstve vyzerajú upravene a ak robíte niekde, kde je problém nosiť výrazné farby bude to pre vás úplne super.

Lak môžete prelakovať iným farebným lakom alebo urobiť to, na čo som došla ja :) Mne sa páčila tá ružová farba v tube, ale nepáčila sa mi tá jemná po dvoch vrstvách. Tak som naniesla 5 vrstiev, čo spôsobilo, že som dosiahla krásnu ružovú farbu viď obrázok nižšie. 


V recenziách na nete som sa dočítala, že lak nechty naozaj pekne spevňuje (moje našťastie pevné sú a verím, že to, že stále používam dobré podkladové laky pomáha) a vyživuje. Už len z toho vyživujúceho hľadiska je to šikovný pomocník, aký by vám nemal chýbať. Ja ho oceňujem aj za jeho peknú farbu, ktorá mi príde úplne super jarná a chic!

A čo vy? Používate podkladové laky? Aké? Využívate aj vy niekedy výrobky inak ako sa má?

17 komentárov:

  1. Mas ho tusim vo videu letný tag na nechtoch, nemylim sa ?
    Nikdy by ma ale nenapadlo dat si päť vrstiev :D max dve :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika ty mas aké pozorne ocko :) je veru tam :)
      Ja si dávam často vela vrstiev hlavne vtedy ked sa snažím docieliť farbu ako vo fľaštičke a nejde to :)

      Odstrániť
    2. Som sa aj chcela spýtať,ze co si mala za lak na nechtoch,len som na to zabudla a tu ked som videla foto,tak sa mi zdalo ze je to on... je krásny,taký úplne iny odtien :)

      Odstrániť
    3. Tak to sa tesim :) takze záhada rozlusknuta :) a presne ako hovoríš ja mam doma asi 6 ružových lakov ale žiaden nema tomuto ani len podobnú farbu :)

      Odstrániť
  2. Aj keď v podstate každý lak nechty spevňuje, nepoužívam prípravky špeciálne na spevnenie nechtov, lebo mi to nevyhovuje - keďže mám dlhšie nechty, musia byť predsa flexibilné, pretože pevné sa oveľa ľahšie zlomia :) a tiež by som si nikdy nedala 5 vrstiev, aj pri najhorších lakoch sa vyhrám s max tromi vrstvami a som spokojná :) ale najradšej ostávam pri dvoch

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam vzdy podkladové laky ale mením ich podľa aktuálnej potreby. Inak u mna je dôvod paradoxne uplne iný- nechty sa mi štiepia tak tou podkladovou vrstvou potrebujem zjednotiť necht aby potom ked dám farebnú vrstvu nebolo vidno ten step ale len pekný rovnomerne nalakovany necht :) ak by som mala zdravé nechty možno by som tiez ostala len pri farbe :) Aspoň je to rýchlejšie :)

      Odstrániť
    2. myslela som to tak, že podkladové laky používam, len nie tie vyslovene určené na spevnenie :) a používam aj olejčeky na zmäkčenie - tiež sa mi kedysi lámali nechty a teraz je to už ok :) farbu bez podkladu by som nenanášala, pretože používam často aj tmavšie farby a nechcem, aby mi zažltli nechty, príde mi to nechutné :D

      Odstrániť
  3. ako dlho ti potom schli nechtíky po 5 vrstvách? hihi :) ja už mám čo robiť s dvoma :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Barvička vypadá úžasně, také dávám spousty vrstev u světlejších odstínů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ty si teda vymyselnik ;) v dobrom :) no pat vrstiev by ma nenapadlo :) to ako ti schne ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mna je kozmetika ako hračky :) vzdy nieco skúšam :) a s rychloschnucim nadlakom je to podľa mna suché do 15 minut :)to si pustím YouTube a oddychujem :)

      Odstrániť
  6. Přiznám se, laky nejsou úplně můj koníček (jsem nešikovná a navíc se mi poslední rok strašně třepí nety), ale tenhle nápad se mi strašně líbí (a ta barva je boží)!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten vyzerá super, aj keď ja nemám až takú dobrú skúsenosť s lakmi od Avonu :) Ja používam od Essence lak, ktorý je base aj top coat a som s ním spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Essence ma lak ktorý je base aj top? Fíha dakujem za tip urcite sa po nom pozriem ;)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne