sobota 6. augusta 2016

Aj Dermacol má kamoša do sprchy! A ešte akého voňavého :)


Nie je tajomstvo, že som fanúšikom telových mliek do sprchy. Sú podľa mňa pohodlné a za pár sekúnd vyriešia niečo, čo trvá aj minútu (uvedomujem si, ako to znie, ale verím, že nie som jediná, pre koho je niekedy minúta krémovania sa ako večnosť). A keď som videla, že Dermacol má poopaľovacie telové mlieko do sprchy, vedela som, že musí byť v mojej dovolenkovej taške. Aj keby mal môj kufor vážiť viac, toto tam proste nemohlo chýbať.

Za mňa to bola láska na prvý ňuch – mlieko vonia krásne vanilkovo/karamelovo (veľmi príjemne sladučko) a najradšej by ste ho zjedli. Obal je rovnaký ako u všetkých Dermacol sprchových gélov akurát s tým rozdielom, že má hnedú farbu, ktorú majú všetky slnečné výrobky. 


Spočiatku som mala pred mliekom trochu rešpekt, pretože som si nebola úplne istá, či mi vie telové mlieko do sprchy úplne nahradiť poopaľovák. Prvé osprchovanie odstránilo prvotné pochybnosti pretože telové mlieko je fakt husté, povedala by som, že najhustejšie zo všetkých telových mliek do sprchy na trhu (ako fanúšik tohto produktu si dovolím napísať, že mám väčšinu odskúšanúJ). Prvé dni som používala telové mlieko len na nohy (predsa len 38 stupňov, ostré turecké slnko a moja biela pokožka) a postupne som ho začala používať na celé telo. Ak sa nespálite a potrebujete pokožku len hydratovať a premastiť je to úplne dostatočný ekvivalent. Mlieko totiž okrem iného obsahuje extrakt z uhorky, ktoré uľavuje a upokojuje pokožku.



Za cenu pod 4 € je to super spoločník či už na dovolenku alebo na sprchovanie po dni na kúpalisku alebo hocikde na slniečku. Krásne vonia, skvelo hydratuje a ušetrí vám trochu času.

A čo vy a poopaľováky? Dávate si ich či ich ignorujete? Ktorý máte najradšej?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne