streda 24. augusta 2016

Nachvíľu zmeňme vône



Posledné dva týždne sa mi na poličke pomíňalo celkom veľa vecí (čo uvidíte v ďalších empties) čo mi celkom vyhovuje, pretože som si mohla povyberať nové výrobky. Keď som rozmýšľala nad telovým mliekom siahla som po pomerne netradičnom výbere - Dove Derma Spa Uplifted. Netradičný výber to ani nie je pre jeho zameranie o ktorom si povieme nižšie, ale kvôli jeho vôni. Nie je to totiž žiadna cukrová vata ani čokoláda, ale je to jemná, čistá taká dospelácka vôňa :) A viete čo? Nor
málne sa tej vône neviem nabažiť. Je príjemná, nevtieravá a akoby podčiarkne ten pocit čistoty potom, ako sa večer osprchujem. 

Inak, ak ste v drogérii zahliadli tento rad a nevedeli ste v čom je špeciálny tak, Uplifted sa stará o hĺbkovú regeneráciu a výživu pokožky. Je výborný pre suchú pokožku, ktorú premastí bez toho, aby sa pokožka cítila ulepete alebo mastne. 


Začnem asi s tým, čo používam najčastejšie a to je Uplifted telové mlieko. Mliečko má stredne hustú konzistenciu, vďaka čomu sa nielen výborne rozotiera ale ešte lepšie schne. Suché je naozaj za pár sekúnd a pokožku nechá nielen dokonale prevoňanú ale aj krásne hydratovanú a hladkú. Teraz v lete je to pre mňa vyslovene nevyhnutnosť aby mlieko nenechávalo pokožku lepkavú alebo mastnú, pretože človeka dosť otravuje to teplo, nepotrebuje si ešte večer znepríjemňovať lepkavou pokožkou. 



Druhý výrobok je absolútna fajnšmekrovina a je to Uplifted+ Roll on. Roll-on má akoby dve funkcie - jedna je tiež hydratácia pokožky a druhá je rozmasírovanie samotného výrobku, čím výrobok prenikne do pokožky hlbšie a tak ju vie spevniť a vyhladiť. Je to prvý Roll-on, ktorý neposúvam mamine, pretože ma fakt zaujal. Guličky na pokožke veľmi príjemne chladia a po rozmasírovaní produktu sú stehná príjemne hladké a hydratované.
Tuba obsahuje voňavý gél, ktorý stlačením tuby vypúšťate von a jemne masírujete.



A poďme na tretí výrobok v sade Uplifted+ telový olej. Olej je zo všetkých výrobkov jednoznačne najvoňavejší a vôňu na pokožke udrží najdlhšie. Telový olej sa používa veľmi jednoducho a ten efekt by som dopriala zažiť každej z vás. Trochu oleja nanesiete do dlaní, kde ho zohrejete a následne nanesiete na celé telo. Tak ako pri každom oleji aj tu radím používať na vlhké telo keď vyjdete zo sprchy - spotrebujete tak omnoho menej produktu a výsledok je ešte lepší.

Samotný olej je ,,suchý olej" čiže keď si ho na seba nanesiete je v sekunde suchý a nezanecháva mastnú ani ulepenú pokožku. Povedala by som, že zaschne ešte rýchlejšie ako mlieko. Viete čo? Toto je môj najobľúbenejší výrobok z celej trojky - najkrajšie vonia, pokožka je po ňom ako hodváb (doslova) a  tým, že má takú zvláštnu suchú konzistenciu sa veľmi dobre používa. 


Okrem vône ma tento rad (ako inak všetky nové Dove výrobky) dostal prekrásnymi obalmi, ktoré vyzerajú na poličke veľmi pekne. Keď pôjdete do drogérie samé podľa mňa uvidíte, že Dove jednoznačne vyniká a momentálne má podľa mňa najkrajšiu telovú kozmetiku. Obaly sú nielen pekné ale aj praktické - nešmýkajú sa v ruke a tým, že ich viete otočiť dole hlavou výrobok zaručene miniete celý.

Pre mňa je Uplifted+ momentálne môj veľký obľúbenec a ak mu dáte šancu nepochybujem, že bude aj váš.

A čo vy? Aké vône teraz u vás vyhrávajú? Sladké? Jemné? Čisté? Citrusové?


10 komentárov:

  1. Vyzerá veľmi dobre, Dove mám navyše strašne rada. :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten olej testujem už zo dva roky (nosím si z Francúzska) a je božský! :D každý závidí tú vôňu a to ešte nevedia o jeho ďalších parádnych vlastnostiach... super, že konečne prišiel aj k nám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najskôr ma táto rada nejak nezaujala, ale ako som si prečítala tvoju recenziu, tak som sa namotala na roll-on a na olej, a som zvedavá na tú vôňu, takže určite to pôjdem minimálne očuchať do drogérky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na léto je pro mě asi must-have citrusová vůně :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne