streda 18. januára 2017

Americké úlovky 4: Sephora Outrageous Fail


Ešte mi ostávajú v zásobe tri americké príspevky a sľubujem, že tento je posledný zlý :) Ale verte mi, že stále lepšie, keď si o zlých len prečítate ako by ste ich mali mať doma ako ja. Tak poďme na to, nech to mám z krku a viac sa už nerozčuľujem :)

Ozaj, ak ste už aj zabudli na to, že som bola v New Yorku, alebo ste ešte nevideli dva vlogy, ktoré som o tejto super dovolenke natočila nájdete ich tu:klik a tu:klik :)


No a poďme k samotnej riasenke :) Neviem prečo som si myslela, že kupovať si v Amerike špirály je to pravé orechové bez čoho neprežijem. Ale to tá Sephora! Idete tam a všetko je také pekné, farebné a tie ceny v dolároch sú akési lákavejšie a tie výrobky vyzerajú lepšie ako u nás vo Fann-ke. No a tak som do košíka prihodila aj túto riasenku. Keby vás to zaujímalo nie, nemala som na ňu žiadne recenzie a vôbec som netušila, či je dobrá alebo zlá. Páčil sa mi čierny tučný obal, ktorý mi prišiel ako elegantný a keď sa niečo volá Outrageous musí predsa robiť bombastické riasy. Naïveté!


Ako ste mohli pochopiť z vrchného nadšenia riasenka je čistá katastrofa. Existujú dva tipy zlých riaseniek:

1, ktoré nerobia nič
2, ktoré robia z rias blato
- neviem, ktorá verzia je horšia, vždy sú to vyhodené peniaze :)

A Sephora Outrageous je práve to blato. Dáte si ju na riasy a tie vám všetky zlepí a urobí ich absolútne nepoužiteľnými. Nezachráni to ani veľký a hustý kartáč - ten akurát tú hustú hmotu nanesie veľmi kvalitne na každú jednu riasu aby bolo zlepenie absolútne dokonalé. Riasenke som dala viacero šancí ale nejde to. Aj keď mám rada výrazné a husté riasy toto blato fakt nedávam.

Uznajte samé :/


Za mňa bol toto druhý Sephora fail a som si istá, že si tam už ďalšiu riasenku nekúpim. Ostávam verná bežným drogérkam :)

A čo vy? Mali ste niekedy nejakú blatovú riasenku? Akú? Čo ste s ňou potom robili?

10 komentárov:

  1. Wau, tak to je pěkný výsledek. Krásné řasy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmm, nevyzerá to až tak zle, ja by som jej predsa len dala ešte šancu. Skús si riasi prejsť po nanesení tejto špirály nejakou inou kefkou, ktorá ti ich rozčeše. Ja som mala jednu špirálu od Essence a robila dokonalý objem, lenže zvykla dosť lepiť riasy, takže som používala aj suchú kefku, ktorá za tým celým dala skvelú bodku.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá špirála je fakt des! Ja mám svoju osvedčenú a najoblubenejšiu od LOreal a nevymenila by som ju!:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Řasenku, co dělala podobný efekt jsem měla kdysi dávno z Oriflame, a určitě jsem ji hned vyhodila :D. A myslím, že horší je řasenka, která dělá z řas bláto :D. Já už dlouho používám Colossal od Maybelline a jsem s nimi strašně moc spokojená, a ani mě neláká zkoušet nějaké jiné.
    BeautyOfLife blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeej colossalku som nemala uz dobre dlho vidis musím sa k nej niekedy vrátiť :)

      Odstrániť
  5. Už som aj ja mala takúto špirálu ale nepamätám si ktorá to bola, ale robila som to tak, že som si základ spravila s inou a pak po chvíli som navrstvila tu zlú...Vtedy mi nič nezlepilo, nezblatovalo a uchytilo sa na tom základe len toľko koľko som potrebovala :) a celkovo ja nemám rada mokré špirály a nechávam si ich trocha vyschnúť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dam jej este jednu šancu a vyskúšam to takto :) dakujem za tip :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne