utorok 26. júna 2018

Drží, nerozmaže sa a stojí fakt málo



Myslím, že to bolo skoro takto pred rokom, kedy som vám písala recenziu na NYX Jumbo Eye Pencil. Od tej recenzie som ceruzku nejaký ten mesiac pekne poctivo používala a potom išla do zabudnutia môjho kozmetického lovišťa. Až kým mi prestali cca pred mesiacom a pol úplne vyhovovať linky. Ani nie, že by mi vadili, skôr mi ich efekt prišiel moc drsný a hľadala som niečo, čo bude mať efekt linky, ale bude to pekne rozmazateľné a bude to mať super výdrž. Moja hlava si našťastie spomenula na túto ceruzku a po vyskúšaní som si potvrdila, že je to presne to, čo hľadám a potrebujem. Linka, ktorá nie je úplne linka (pretože nie je taká výrazná a silná ako klasická očná linka) - ale spĺňa presne tie moje potreby ,,jemnejšej" linky. Navyše čo je úplne najviac cool - s týmito ceruzkami sa robí tak jednoducho, že si neviem predstaviť už nič jednoduchšie. Prejdete si po hornom viečku a bum - hotovo. Linka je pekne presná, dostatočne výrazná a drží reálne celý deň.


Okrem toho, že teda mám linku, akú chcem na ktorú sa môžem fakt spoľahnúť má táto ceruzka ešte jednu vynikajúcu výhodu. Vie slúžiť ako pekná báza pre vytvorenie inej linky. Tým, že je táto linka mastná - stačí ak si po nej prejdete nejakým tieňom a dostanete veľmi pekný výsledok. Mne sa veľmi páči mix čierneho podkladu a bronzovej, smaragdovej alebo hoci aj šedej. No a keďže fakt nezvyknem písať dva príspevky na jeden výrobok dnes vám chcem ukázať, že som neodolala a objednala som si na Notino ešte ďalšie dve. Hľadala som nejaké super letné farby, ktoré sa mi budú dobre kombinovať a našla som krásnu bronzovo/zlatú v odtieni 609 French Fries a limetkovo zelenú v odtieni 613 Lime.




Obe sú presne také ako bola tá čierna - nádherná pigmentácia, super výdrž a krásne farby. Na Notino navyše stáli okolo 2€ čo je fakt no- brainer.


Takže ak aj vám náhodou v lete vadia príliš silné linky skúste nejaké ,,linkové" ceruzky. Nestoja veľa a ten výsledok fakt stojí za to :)

A čo vy a letné líčenie? Obmieňate niečo? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne