streda 3. apríla 2019

Lacné veci máme radi!


Tretí týždeň a ďalšia kokosová vec v ňom :) toto je naozaj už posledná :) aspoň myslím, pretože verte alebo nie, nebolo to vôbec umýselné, proste mi tie kokosové veci nejak posledný mesiac chodia pod ruku. Potom doma vonia ako jeden veľký kokos :)
Dnešná recenzia je popravde trochu šok aj pre mňa, pretože keď som dostala z Avonu tento krém bola som celkom na pomedzí, či si ho nechať alebo posunúť ďalej. Nie v zlom, ale snažím sa používať lepšiu pleťovku a keby som si vyberala niečo z Avonu bol by to možno Anew alebo aspoň Avon Naturals. Tento krémik mi proste prišiel ako krok späť v mojej starostlivosti. Ani neviem, čo sa stalo, prečo vlastne došlo k tejto zmene, ale už tretí týždeň je na mojej poličke, tak môžem napísať recenziu. Vlastne viem, prečo som sa nad ním zľutovala! Začala som používať drahšie sérum tak som si povedala, že môžem mať lacnejší krém. Tak snáď to tak platí :)



Takže krémik v hlavnej úlohe je Avon Care kokos. Je to krémik určený pre suchú a veľmi suchú pokožku, ktorý môžete používať ráno aj večer. Keď otvoríte krémik vôňa vám úplne buchne do nosa a okamžite sa zamilujete! Ak zbožňujete kokos toto je proste tá najsamkrajšia kokosová vôňa! Aj napriek tomu, že krémik je určený pre suchú a veľmi suchú pleť má stredne hustú konzistenciu.To ma osobne veľmi prekvapilo a potešilo, pretože som podľa popisu čakala pomaly telové maslo. Krémiku stačí super málinko a veľmi dobre sa nanáša na pokožku. Ak ste ako ja, tak budete úplne krochkať, pretože tá kokosová vôňa je neskutočne výrazná a obalí vám celý vankúš.


Takže môj postup je nasledovný - nanesiem si pleťové sérum, počkám kým zaschne a následne nanesiem v tenkej vrstve tento kokosový zázrak.A teraz, čo je to fascinujúce. Ak ste videli mojich obľúbencov - posledné mesiace som večer používala relatívne drahý Vichy krém. Teraz používam tento krém za 3 € (áno, v spolupráci so sérom) a moja pleť je ráno jemnejšia a hebkejšia ako predtým po Vichy kréme. Je úplne nafufňaná, krásne vyživená a dokonale hebká. Úplne sa z toho každé ráno teším ako malá! 

Inak spomenula som, že krémik nie je vôbec mastný a zaschne fakt rýchlo? 

Takže ešte raz a v skratke :) ak máte radi kokosové vône a máte suchú pleť nebojte sa vyskúšať aj niečo, čo nestojí veľa peňazí. Možno budete ako ja prekvapené.

A čo vy a lacné objavy? Mali ste niečo za poslednú dobu?

6 komentárov:

  1. Já se už mnohokrát přesvědčila, že není důležitá cena, protože kolikrát i když za produkt dám majlant kvalita domu neodpovídá... :( a co se týká avonu, tak od nich mám velmi ráda i ty krémy na ruce. Jsou fakt za pár kaček, krásně voní a ruce se mají jako v bavlce :-)

    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne súhlas! Ja mám jeden dokonca aj teraz na poličke :)

      Odstrániť
  2. Ako to ma teraz Avon s uvadzanim zlozenia? Da sa uz pred kupou v katalogu alebo na ich strake pozriet kompletne INCI? Alebo je to stale kupovanie macky vo vreci?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie práve vôbec, ja zbožňujem v tomto Avon e-shop, zloženie si tam vies krásne pozrieť :)

      Odstrániť
    2. A ktory e-shop je vlastne oficialny? Vygooglila som viacero slovenskych AVON e-shopov, no INCI nevidim v ziadnom z nich. Zvlastne.

      Odstrániť
    3. Tak ja teraz dúfam, že obe myslíme to isté :)

      Napr tu:
      https://avononline.avon.sk/vyrobok/53782/vyzivujuci-odlicovac-ocneho-make-upu?cb=752358347

      dole pod výrobkom si preklikávaš popis a zloženie a je to pri každom produkte

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne