utorok 11. júna 2019

Deti, párty, festivaly, dovolenky




Je úplne jedno, čo je váš dôvod nespania. Pretože na každého príde :) Či už sú to dlhé noci na mestských terasách, alebo sú to deti, ktorým idú zuby výsledok je ten istý - vačky a kruhy pod očami. Ja by som vám teraz o tom mohla rozprávať :) a keďže si úprimne myslím, že je veľmi málo výrobkov, ktoré zaberajú tak ako tento, dáme si rekapituláciu. Navyše, aj napriek tomu, že ho spomínam v pomerne veľa mojich videí veľmi málo som o ňom písala na blogu a to je škoda, preškoda. 
Pretože Dermacol hyalurónové masky na oči nemajú proste konkurenciu. Cenovo, funkčne a ani vizuálne :)


Aj by som povedala, že tieto očné masky používam odkedy mám blog, ale pravda je taká, že tak dlho na trhu nie sú. Tak ich určite používam odkedy sú na trhu a nikdy sa nestane, že by som ich nemala doma. Je to ako ibalgin :) to proste musíte mať doma. Jednak naozaj pomáhajú a zmiernia opuchy pod očami a jednak (psychologicky) mám zo seba omnoho lepší pocit, keď si pred nejakým dôležitým dňom dám večer na oči tieto masky a viem, že druhý deň budem vyzerať lepšie. Mne sa v poslednej dobe nakopilo viacero stretnutí, kde nikoho nezaujíma Améliin siedmy zub :) a preto maskujem, čo sa dá. 

Neviem prečo, ale tieto masky sú podľa mňa najluxusnejší výrobok od Dermacolu. Sú v krásnom zlatom balení a krabička obsahuje šesť jednotlivo balených masiek. Celé balenie vychádza čosi cez šesť eúr (čiže jedna maska čosi cez 1€). Je to proste taký pekný večerný luxus, aký by sme si mali raz za čas dopriať.


Ako som spomínala masky sú balené jednotlivo a po otvorení si vyberiete tú najpríjemnejšiu gélovú masku, aká existuje. Strašne by som si priala aby bola táto maska aj vo verzii pre celú tvár, pretože tá konzistencia je úplne brutálna. Neskutočne jemný, chladivý gél, ktorý sa krásne prilne pod oči a nikam sa neposúva. Maska je napustená kyselinou hyalurónovou, ktorá očné okolie hydratuje a vyhladzuje jemné linky a vrásky. 
Pod očami ju necháte 15-20 minút (ktoré si podľa mňa náležite užijete) a následne dáte dole a očné okolie jemne opláchnete. Ja sa priznám, že mne sa často už nechce vstávať, tak si beriem namočený vatový tampónik rovno k posteli :)


A výsledok? Opuch je naozaj menší a očné okolie prejasnené. Ja som proste absolútne nadšená! A už niekoľko rokov. 

A čo vy a kruhy pod očami? Čo vám nedá spávať? 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne