štvrtok 14. novembra 2019

Fakt sa dajte nalákať na Lumene



Pred pár týždňami som vám napísala príspevok, alebo skôr ódu na kozmetiku Lumene. Ak ste náhodou príspevok nečítali, tak chyba :) a odporúčam napraviť to klik:tu. Long story short - pre mňa je zatiaľ Lumene jednoznačne objav roku a som strašne šťastná, že som sa nechala ovplyvniť britskými youtuberkami a Lumene si objednala. Na Slovensku ho majú napríklad na Elnino za štvrtinové ceny oproti oficiálnej stránke. Takže vyhráte dvakrát. Bude sa radovať vaša krásna rozžiarená pokožka a ušetríte výdavky vašej peňaženke :)



Ja používam už takmer dva mesiace kombo Lumene Sisu - pleťový olej a pleťový krém Moisture Remedy. Prvýkrát po fakt dlhej dobe používam naraz ,,odporúčané" krémy od jednej značky, ale pravda je taká, že fakt som počula toľko dobrého o danom kombe, že som ho chcela vyskúšať tak, ako je. Navyše tým, že na Elnino stáli dokopy krém aj sérum toľko, čo by ste inde dali len za krém, nebolo ani o čom.



Tak ako mal olej krásne balenie zahanbiť sa nedal ani krém. Veľmi pekná (podľa mňa dievčenská a romantická) krabička v sebe ukrývala krém v peknom bielo/perleťovom obale s rose-gold prvkami. 
Krém má krásnu prírodnú/bylinkovú vôňu, ktorá paradoxne ráno pleť prebudí a večer krásne ukľudní. Je to taká tá weleďácka príjemná vôňa, ktorá vás vážne prenesie do hôr alebo lesa. 



Aj keď sa budem opakovať a vážne si myslím, že tieto dva výrobky sú pecka, keď sú v kombe, pravda je taká, že tento krém je naozaj iná liga a možno vám kľudne vystačí aj sám. Krém má veľmi príjemnú konzistenciu - ani ľahkú ale ani hutnú. Taký ten dokonalý stred, ktorý sa príjemne vstrebe a zanechá pokožku krásne jemnú, hebkú. Krém super spolupracuje s make-upom, ktorý je vďaka nemu zjednotený a vydrží krásne celý deň.


Ako som vám spomínala nedávno v niektorom mojom videu, moja pokožka je teraz vážne najkrajšia aká kedy asi bola (ak nerátam tehotenstvo). A to mi verte, že posledné mesiace mi uchádza spánok a aj pitie - čo by mali byť dve najdôležitejšie veci pre peknú pokožku. Krém a sérum ju nechávajú žiarivú, hydratovanú, bez nedokonalostí a zašednutia.



Ak teda hľadáte nejakých spoločníkov na zimu neviem vám vážne ani dostatočne napísať akoby ste mali vyskúšať toto kombo. O pokožku sa stará tak precízne, že vy potom môžete poľaviť :)

A čo vy a značky, ktoré nepoznáte? Radi skúšate? Alebo radšej overené?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne