pondelok 9. decembra 2019

Ojojoj! Kokos a morská soľ!


Yope sprchový gél som mala naposledy keď som bola ešte tehotná a bola som absolútne očarená. A bola som v domnienke, že mi ich manžel bude nosiť na tony z Poľska ale jeho služobky sa z Poľska zmenili na Slovinsko a tak mám maximálne minerálku Radenska. Nie žartujem :) ešte lepšie, nemám nič :)) ale vďakabohu je tu moja najsamilovanejšia stránka https://www.krasnakazdyden.cz/ takže ak mám potrebu potešiť sa z Yope nie je problém :)

A dve veci inak k tejto stránke - do 12.12 sú tam objednávky do zásielkovne zdarma a každý deň sa otvára advetný kalendár s nejakým darčekom alebo zľavou :) pecka, nie?


A naspäť k Yope :) Po predošlom (popravde celorodinnom úspechu) som dlho poľovala na to, ktorý sprchový gél si vyberiem ako ďalší ale popravde nebolo o čom. Keď som videla kombináciu Coconut Sea Salt hneď som vedela, že to musím mať. Milovníci kokosu mi dajú za pravdu, že to znie bombasticky! 

Sprchový gél vonia reálne tak, ako sa volá. Vonia kokosovo, ale s jemne šmrncnutou morskou soľou. Je to taký slaný zaujímavý kokos, ktorý vám príde nevšedný každý večer, keď ho budete používať. Ja sa ho fakt neviem nabažiť a vyslovene mám opäť produkt, pri ktorom sa teším večer na to, ako pôjdem do sprchy. Pôsobí ukľudňujúco ale osviežujúco zároveň a super vás naladí na pekný a kľudný večer. 

Sprcháč má veľké 500ml balenie a stojí čosi pod 8 €. 

Ak máte radi kokos a chcete vyskúšať niečo netradičné toto je určite ono. Navyše vás okrem peknej vône čaká kvalitné zloženie a pekný obal :)

A čo vy? Sledujete na stránkach adventné kalendáre a čakáte na zľavy?



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne