piatok 19. júna 2020

Láska je láska

obal rúžu Loreal Color Riche

Môj manžel by vám potvrdil, že ma z kozmetiky nadchne naozaj málo čo. Tým, že ju testujem :) (to znie pekne :)) už viac ako desať rokov, veľa som toho videla, skúsila a povedzme si pravdu, často je to to isté len v bledomodrom. Ale toto! Tento rúž! Och! Och! Ten ma teda dostal tak, že odkedy som ho na Notino objavila dala som si mesiac! na to, aby som sa ubezpečila, že ho fakt chcem a až potom som si ho kúpila.

Pravda je totiž taká, že červených rúžov mám doma veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeľa a teda kúpa ďalšieho nie je úplne najlogickejšia investícia, ale tento! Ten je taký krásny! No a zvyšok si asi viete predstaviť - prešiel mesiac, išla som si objednať veci na Notino a keďže ma ani po mesiaci neomrzel šup s ním do košíka. A potom už len čakať a radovať sa, keď dojde a hlavne - skryť ho pred Améliou nech sa z neho nestane len pekný obal s krásne pomaľovaným bytom.

detail rúžu Loreal Color Riche

A rúž došiel! A ja by som kľudne mohla sedieť na sedačke a obdivovať ho. Keby som teda nemala malé bábo, ktoré ma hneď ako si sadnem chytí za ruku a odvedie do kúta, kde sa chce hrať :) Ale predstava je to pekná. Len ja a môj rúž a horúca káva spolu sedíme na sedačke a tešíme sa :)

Ak sa pozeráte na fotku a hovoríte si, že wow, ten je krásny taký ste ešte nevideli nedivím sa. Ide o limitovanú Valentínsku edíciu Loreal Paris Color Riche Valentine Day o ktorej som síce netušila na Valentína, ale teším sa z neho aj teraz :)
Na výber boli dve farby a mne sa logicky úplne najviac páčila dokonalo krikľavo červená. Keď už taký rúž tak aj k nemu takú parádnu farbu.

rúž Loreal Color Riche v odtieni Red Passion


Poviem vám úplnú pravdu. Na tú červenú farbu som sa celkom aj tešila, ale bola mi v zásade ukradnutá. Strašne sa mi páčil ten obal a vedela som, že vždy, keď sa na neho pozriem bude mi robiť radosť. A potom mi došiel ten rúž a mega ma prekvapili dve veci.

Jednak tá červená! Omg! Wow! To je tá najkrajšia červená farba na celom šírom svete. Je to taká ,,tá" pravá červená. Taká, ktorú by sme mali mať všetky doma pretože dodá sviežosť a energiu každej tvári a zdvihne sebavedomie, keď sa zobudíme a máme nanič deň. Rúž krásne vonia (ako všetky Loreal rúže) a je veľmi príjemný mastný a hydratačný. Reálne nie je krásny len vizuálne ale fakt príjemne pôsobí na perách.

rúž Loreal Color Riche na perách

A teraz sa podržte! Našla som ešte jednu vychytávku o ktorej som vôbec nevedela! Rúž má na celej ,,tyčinke" potlačené desiatky malých srdiečok! Čiže oni nie sú len vonku na obale ale aj na celom rúži! Takže ak ste si mysleli, že už nemôže byť krajší ho-ho! Môže :)

Ak doma nemáte 10 červených rúžov tak nevidím dôvod na to, aby ste nemali tento. Je najsamkrajší, najsamlepší a stavím sa, že vždy, keď sa na neho pozriete roztopí sa vám srdce :)

Tak uznajte, že je najsam?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne