piatok 19. februára 2021

Ha! Nuxe za polovičnú cenu!

 

Dva tipy výrobkov recenzujem na blogu pomerne málo - pleťové krémy (vrátane očných) a výrobky na vlasy. Dôvod je pomerne jednoduchý - jedno aj druhé sa míňa fakt pomaly a jedno aj druhé zvyknem testovať, až keď končím balenia pretože si potrebujem urobiť názor. Jedna vec je recenzovať telové mlieko, kde po týždni viete či vám sedí alebo nie a jedna vec je recenzovať pleťový krém, kde fakt potrebujete vedieť ako na jeho pleť zareagovala. Február je šťastný mesiac :) pretože v ňom nájdete recenziu aj na dobrý pleťový krém a aj na dobrý šampón (budúci týždeň). 


Priznám sa, že pri pleťových krémoch som veľmi veľmi ostražitá. Tým, že som si s pleťou preskákala svoje je pleťový krém jedna z mála vecí, kde som ochotná nechať viac peňazí. I keď :) keď si zoberiete na pomoc nášho priateľa s menom Google tak nemusíte ani platiť veľa peňazí a môžete mať drahú kozmetiku za zlomok ceny. Ako ja dnes :) Dlho som chcela vyskúšať nejakú pleťovku od Nuxe a v nejakom časopise som videla veľmi dobré recenzie na Nuxe Nuxuriance Ultra. Je to denný krém s SPF20, ideálny pre všetky tipy pokožky. Krém je určený na hydratáciu, vypnutie a boj s vráskami. Ako žena, ktorá už dávnejšie prekročila tridsiatkovú hranicu :) vo všeobecnosti vyhľadávam krémy, ktoré sa venujú vráskam, pretože nie je nič tak potrebné ako ich prevencia. 

Ak by ste chceli vedieť, či je krém vhodný pre vašu pokožku - moja pokožka je suchá, citlivá s občasnou tvorbou nedokonalostí a ako som spomenula vyššie pomaly ale iste začínam riešiť vrásky. A tento krém je pecka :) 

Krém existuje v dennej, nočnej, očnej a sérovej verzii a ja som chcela začať s tou dennou (tá bola v tom časopise). Na internete stojí skoro všade takmer 40 € ale ja som ho našla na https://www.parfemy-elnino.sk/ za cenu o viac ako polovicu menej. Uznajte za veľký 50ml krém, naozaj dobrej a kvalitnej značky je cena okolo 18€ no brainer :)

Krém má pekné zelené balenie ukončené praktickou pumpičkou. Veľa ľudí sa iste poteší, lebo pchať prsty do téglika nie je úplne najhygienickejšie a pumpička takto uchová krém čistý. A viete čo je ešte pecka? Vôňa krému! Wow! Ako keby ste sa ocitli na lúke plnej kvetov. Ja v kréme cítim šalviu, materinu dúšku - a rôzne iné krásne lúčne bylinky. Je to neskutočne príjemné, hlavne ráno. Aj to prebudí aj vás to tak ukľudní a pripraví na deň. Hlavne ak vstávate o piatej ráno ako ja :D každá radosť je vítaná, verte mi :)

Krém má redšiu konzistenciu a veľmi dobre sa nanáša na pokožku. Najprv som sa bála, že to nie je ideálny krém na zimu - ale opak je pravdou. Aj keď nie je hutný neskutočne dobre hydratuje a pokožku drží vláčnu celý deň. Pokožka je hebká, vláčna, prevoňaná :) hydratovaná a pripravená na nanesenie make-upu. Čo viac si priať? Krém používam už dva mesiace a mám pocit, ako keby sa ani nemíňal :) 50ml je pomerne veľa a tým, že ho stačí tak málo mi určite vydrží do jary. 


Kúpila som si k nemu aj Nuxe nočný krém, ale keď pozerám, aká je táto recenzia dlhá dáme si recenziu nabudúce :) lebo to by ste tu boli až do soboty :)

Je to ešte nejaký milovník Nuxe? Čo odporúčate?

1 komentár:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne