utorok 20. apríla 2021

Príprava na leto :)

Ak čítate môj blog tak viete, že MILUJEM ale MILUJEM keď je na Notino akcia Mystery Bag so značkou Make-up Revolution. Logika akcie je známa :) ale opakovanie je matka múdrosti :) ak si nakúpite výrobky MUR nad určitú sumu dostanete taštičku plnú MUR výrobkov ako darček. Zvyčajne je to 5-6 výrobkov a všetky sú fakt super. Ja osobne si vždy rozšírim MUR obzory a nájdem tam nové obľúbené výrobky. Inak aj napriek tomu, že MUR má fakt veľké portfólio výrobkov vždy som tam doteraz mala len dekoratívku. Nabudúce by tam mohli byť ich nové neónové laky, tie by na leto potešili :)

No a dnes vám ukážem úlovok z posledného Mystery Bag-u, kde som mimo iného mala tri Revolution Renaissance ceruzky na pery. 


Čo sa týka kontúriek na pery nie som úplne tradičný užívateľ :) Namiesto rámovania pier ich používam ako ,,bázu" pod rúž alebo ako rúž. Robím to vtedy, keď potrebujem, aby mi rúž fakt dlho vydržal a viem, že nebudem mať čas si ho niekoľkokrát za poobedie opraviť alebo aplikovať :)

Teda bejvávali také časy :) ale ktovie, svitá nám na lepšie šaty, možno nejaký rúž toto leto aj vyberieme :)

Každopádne kontúrka spĺňa všetko, čo po nej eventuálne môžete chcieť - je mäkká, priam gélová, je vodeodolná, silne pigmentovaná a naozaj dlhotrvajúca. 


Ja som mala v balíčku tri farby, zľava - červená lifelong, fialová exempt a nude béžová aj na mojich perách hore na prvej fotke vow. 

Ani si neviem vybrať, ktorá je krajšia a musíte uznať, že ak ma sledujete nejaký ten piatok, lepšie mi v Notino ani vybrať nemohli. Nude, červené a tmavo fialové sú moje top rúže, takže či budem linky používať ako bázu pod rúž, či ako rúž samostatne alebo na ich primárny účel :) ako kontúrky, toto sú presne farby, ktoré využijem najviac.

Aby to nebola len recenzia o tom, ako pekne linky vyzerajú všetky som vyskúšala počas mojich teams :) home-officov a prehlasujem že sú fakt mega dlhotrvajúce. Vydržali obed, tri kávy a aj mlsku poobede :) pery nevysušujú a vyzerajú fakt krásne. 


 A aby som nezabudla! Balenie je prekrásne, že? 

Čo z toho platí? Nezabudnite striehnuť na Mystery Bag-y a potom viete, čo si dávať do košíka :) samozrejme, že spolu s ich najsamlepšími pleťovými maskami :)

Podľahli ste niekedy Notino Mystery Bag-u?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne