pondelok 7. júna 2021

Najlepšia vec tohto leta

 Ako si užiť voňavé leto

La Vie Est Belle Soleil Cristal

Roky roky rokúce už hľadám nejakú krásnu letnú vôňu, ktorá by v sebe mala známky kokosu. Ono to znie tak logicky, jednoducho - leto, kokos, more, slnko. Ale aj keď to znie, ako jedna z najlogickejších letných vôní, pravda je taká, že nájsť voňavku, ktorá bude kokosová ale nebude voňať ako tyčinka do auta je fakt problém. Pred pár mesiacmi som mala v časopise priloženú vzorku novej Lancome La Vie Est Belle Soleil Cristal vône a vtedy som pochopila, čo je láska na prvý pohľad. Ešte nikdy nikdy nikdy ma takto na prvé ovoňanie nezaujala nejaké vôňa ako táto. Je to presne to, čo som roky hľadala - je to kokosové, sladké, výrazné ale nie silné, takže sa nemusíte báť, že počas sparných letných dní vás chytí migréna. 

obal parfému La Vie Est Belle Soleil Cristal

Problém bol, že vôňa ešte nebola na trhu a musela som na ňu čakať. Prvýkrát v živote som písala na zákaznícku podporu na Notino a opýtala som sa ich, či mi vedia povedať, kedy vôňa asi dôjde a keď mi povedali, že o mesiac, tak som si normálne dala do diáru poznámku a keď sa blížil ten dátum každý deň som si pozerala ich stránku. A potom jeden deň BUM! bola vôňa na eshope a ja som bola podľa mňa prvý človek, ktorý si ju kedy objednal :D si pamätám, že bolo okolo ôsmej ráno a ja som klikala ako blázon :) A teraz si vezmite, že ak si dobre pamätám, vôňa mi došla v apríli a v zásade do týždňa dozadu tu bolo asi dvakrát teplo. Fakt si nedám kokosovú vôňu, ak je vonku 12 stupňov, takže asi tri mesiace som na ňu každý deň len pozerala a čakala, kedy konečne príde jej čas. A prišiel! Konečne! A platí, to čo na prvýkrát - je to tá najkrajšia vôňa, akú som kedy cítila. Och. Wow.

ideálna letná vôňa La Vie Est Belle Soleil Cristal

Cenovo je to asi jedna z najdrahších vôní, aké mám doma, ešte aj vzhľadom na to, že mám ,,len" 50ml. Ale fakt to stojí za to. Dokonca som ešte vo váhaní, či si nekúpiť jednu do zásoby, keďže ide o letnú limitku. Ale neviem, koľko vydrží vôňa zavretá, nepoužitá v krabičke a fakt by som bola nerada keby sa mi pokazila. Na druhú stranu viem, že nič iné v lete fakt asi ani používať nebudem :) Joj! Tak sa teším, už len keď vám o nej píšem. V zložení inak nájdete kokos, vanilku, pačuli, ružové korenie, bergamot, pomaranč, jazmín a ylang ylang. Ono vôňa sa dosť podobá na pôvodnú La Vie Est Belle, len je jemnejšia a letnejšia. Za mňa s rukou na srdci naozaj najkrajšia letná vôňa akú som kedy cítila. Láska na prvý ňuch :)

Ak som vás navnadila nečakala by som dlho :) Je to limitka a minimálne ja poľujem na ďalšie balenie. 

A čo vy? Už ste sa niekedy tak zaľúbili do nejakej vône?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne