piatok 16. júla 2021

Program na víkend?

 Konečne letný Black Friday!


Niekedy som mala pocit, že Black Friday je na Notino hádam každý druhý mesiac. Ale čert to nechcel, posledné mesiace ho privolávam ako poľnohospodári dážď a nechodí a nechodí. Ale! Pozerám dnes web a vidím, že KONEČNE je tu! Tak ak ste ako ja a chcete si kúpiť lacnejšie opaľováky, odličovače, sviečky alebo parfémy, tak naozaj teraz :) darčeky k nákupom či zľavy nás/vás neminú. 

Notino Summer Black Friday


Čo si idem kúpiť ja sú najmä dve veci - aj keď to nebude znieť úplne logicky, ale verte mi a inšpirujte sa :) Yankee Candle sviečky :D Tie sú teraz v 20% zľavy a cenovo sú ooomnoho lacnejšie ako budú v zime. Ono to môže vyzerať divne ale verte mi, lepšie je zásobiť sa teraz, vybrať si z veľkého množstva vôní ako potom zalamovať rukami v novembri, že aké sú drahé a prečo sú vaše obľúbené vypredané. Ja to tak vždy robím, kupujem sviečky v lete, keď ich nikto nekupuje a potom ich v zime vyberám. Minulý rok som takto dopredu kúpila aj vianočné darčeky a vážne nevylučujem, že to neurobím aj tento rok :)

Yankee Candle sviečky v Summer Black Friday



A druhá vec, ktorú potrebujem je tónovací opaľovací krém na tvár. Neviem ešte či pôjdem do Vichy, La Roche alebo Biodermy - ale všetky tri značky sú tiež v Black Friday, takže si len stačí vybrať. Všade na social vidím, že moje obľúbené influencerky používajú nové tónovacie od La Roche, takže trochu som naklonená tejto značke. Ak máte nejaký tip budem však veľmi rada :)

A čo vy? Tiež sa chystáte na Black Friday? Ozaj čo vy a výpredaje tento rok?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne