piatok 3. septembra 2021

Oneskorenci :)

Myslím, že toto bol pre nás posledný rok, kedy sme si mohli dovoliť ísť na dovolenku v pomerne neštandardných časoch :) myslím tým jún a september. A aj tak sme nešli :) ale každopádne každý rok doteraz sme vždy chodili na dovču v týchto mesiacoch. Malo to nespočetne veľa výhod - dovolenky boli lacnejšie, rezorty poloprázdne a personál buď ešte nebol prepracovaný alebo už videl svetlo na konci tunela pri závere sezóny.  A teda ak aj vy patríte k septembrovým dovolenkáčom zrekapitulujem vám môj instagramovský tip spred pár týždňov, protože je fakt brutálny - Nivea Sun Mineral.
Ja osobne som roky fanúšikom minerálnych opaľovákov. Podľa mňa chránia lepšie a pokožku menej vysuší slnko. Keď som videla, že Nivea prišla s minerálnym opaľovákom na tvár, nebolo ma treba dvakrát presviedčať, hneď išiel do mojej tašky. Samozrejme s mojou bežnou súčasťou Nivea opaľovacím olejom a poopaľovákom :) lebo veď to je MUST od môjho detstva.



Ale späť k opaľováku. Tvár je pre mňa ako svätá a kým po pár dňoch zvyčajne poľavím na faktore na tele, na tvár používam vždy celú celú dovolenku SPF50. Poctivo si ju pretieram a krém namasírujem na každú jednu časť tváre. Naozaj profi práca :) 
A teraz :) toto je hádam prvá dovolenka, čo mi nevybehli pehy na celej tvári, pretože podľa mňa tento opaľovák mi urobil takú ochranu, že slnko sa radšej otočilo akoby malo zápasiť s týmto krémom. Pokožka ma absolútne nepla, bola chránená a nikde nebola vysušená ani so šupinkami. 



Čo však treba povedať, ak náhodou nepoužívate alebo ste nemali minerálne opaľovacie krémy - oni sú pomerne hutné a pomerne biele. Tá biela sa vsiakne a nebudete biele :) ale trvá to možno tri minútky tak stým treba rátať. Doteraz si pamätám, ako si môj manžel v Dubaji na seba naplácal tonu minerálneho opaľováku a keď som došla z wc zľakla som sa, že mi muža vymenili za múmiu. Chudák on vôbec nevedel, ako vyzerá ale stavím sa, že keby ho niekto videl, tak sa ho zľakne :D



Tak ak vás dovolenka náhodou ešte len čaká, alebo máte pomyselný zoznam, čo ste mohli mať tento rok lepšie toto je super tip :)

A čo vy? Poctivo si natierate tvár?


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne