štvrtok 16. septembra 2021

Ananásová pena

 


Vo všeobecnosti mám voči ananásu veľmi, ale veľmi zmiešané pocity. Môj manžel ho miluje ja fakt neviem. Určite to nie je moje obľúbené ovocie ale nie je to ani niečo, čo by som nezjedla. V ideálnej forme je podľa mňa ananás v piňa colade :) Ale keď som videla na Ziaja eshope ananásovú edíciu ani neviem prečo, ale fakt ma neskutočne zaujala. Na výber mali telovú penu, sprchový gél a ešte nejaký sprej a ja som si hneď hodila do košíka penu. Prišlo mi to ako taká pekná letná čerešnička. A potom mi došla tá pena domov a presne som mala zase ten pocit ako keď predo mňa dá niekto ananás. Páči sa mi? Nepáči? Mamina bola hneď nadšená, že ona si ho hneď vezme, manžel by ho najradšej zjedol. Krém som hodila do kufra, že vezmem si ho na dovolenku a uvidím.

A potom. Potom prišla tá veľkolepá zmena s ananásovou telovou penou :) z nejakého dôvodu ma na dovolenke večer štípali na pokožke voňavky, tak som si tretí večer povedala, že si dám túto telovú penu, pretože tá vôňa bola tak výrazná, že kľudne zastúpila parfém. 


Ale tá pena! Ona bola celá dokonalá! Dokonalá prekrásna vôňa - ako ananásový koláčik, neskutočne príjemná penová konzistencia, ktorá vyslovene hýčka pokožku. Pokožka je po kréme jemná, vláčna, hydratovaná a vonia hodiny. Nemusela som si vôbec dávať parfém, pretože vôňa sa za mnou tak krásne viala akoby som parfém mala.

Dokonca som jeden večer počula, ako sa jeden pár rozprával pri večery, že odkial tak krásne a silno vonia ananás :) že si pôjdu dať :)) 

Takže ak je tu náhodou nejaký milovník ananásu a chcete si predĺžiť krásny letný pocit, toto je proste topka za pár eúr. Asi si doobjednám ešte aj ten sprcháč :)

A čo vy? Máte s nejakým ovocím love-hate vzťah?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne