streda 8. septembra 2021

Posledné dni leta


Pred pár týždňami som vám na insta dávala post o tomto čarovnom trblietavom telovom oleji. Ani som už úplne neplánovala robiť na neho recenziu, ale keď vidím počasie na nasledujúce dva týždne nemohla som odolať! Lebo ak máte na sebe náhodou posledné zvyšky opálenia, tak potom ho MUSÍTE mať doma. Pokožka s ním totiž bude krásne hydratovaná, lesklá, žiarivá a vy sa budete cítiť o 200% lepšie! Sľubujem!

Ja osobne rozjasňujúce oleje úplne MILUJEM. Aj napriek tomu, že je to produkt, ktorý je podľa mňa letný must-have v drogériách ich fakt nie je veľa. Keď som našla tento suchý bronzujúci olej od Joik na https://www.krasnakazdyden.cz/, vedela som, že ho musím vyskúšať. 

Ak sledujete môj blog tak viete, že značku JOIK mám fakt rada a nikdy som od nich nemala nič čomu by som nedala 5 bodov z 5.

Olej som si šetrila na dovolenku :) a prekvapil ma v troch veciach. Prvá vec je, že olej má sprejový aplikátor. Halelujah! Fakt :) Ak používate oleje tak viete, že oleje majú tendenciu tiecť kade tade takže to, že olej viete presne namieriť, kam patrí je neuveriteľne veľkým bonusom. Neminiete polovicu výrobku tým, že ho necháte podlahe ale viete presne smerovať, kde chcete byť trblietavé. 


Druhá vec, ktorá ma veľmi potešila bolo, že olej pokožke nielen dodáva trblietky ale navyše jej dodáva aj opálený vzhľad. Trblietky sú v akoby hnedom oleji, čo na fotke nižšie vyzerá ako mega hnedá, ale fakt nie. Olej pekne rozotriete do stratena a ostane vám len pekná bronzová pokožka.


A teraz tretia vec, ale tá je fakt divná a prekvapuje, ma, že sa nikde nepíše :) ale olej má akoby citrusovú vôňu - mne veľmi pripomína citrónovú trávu a verte alebo nie :) ale fakt odpudzuje komáre :) mala som ho po zvyšok leta aj BA, kde pri Dunaji vyčíňali komáre a na mňa fakt nešli a zvyčajne idú. Tak neviem, či to bolo tým, ale isto viem, že olej má veľmi príjemnú citrusovú vôňu. 




 Tak ako všetky výrobky Joik aj tento je organický olej a jeho čaro spočíva v miešaní mrkvového a rakytníkového oleja. Aj keď sa nám leto chýli ku koncu, je dobré si ešte posledné dni pekne užiť a mať čo vytasiť hneď v máji :)

A čo vy? Ako si užívate posledné dni leta?

1 komentár:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne