pondelok 11. októbra 2021

10 rokov s nami

 Real Techniques Flawless Base Set

Ak by ste sa mali pozrieť po vašom byte a nájsť kozmetiku, ktorá je tu s vami už viac ako desať rokov, som zvedavá, čo by ste našli. A hlavne, koľko vecí by ste našli takých, že si ich aj po 10 rokoch kupujete stále a nič ich neprekonalo. Nie je ich veľa a o to viac je prekvapujúce, že sa podľa mňa na trhu nenašiel nikto, kto by v mojich očiach prekonal Real Techniques štetce. Za mňa sú to aj po rokoch najlepšie štetce, aké na trhu sú, xyz opratí z nich neurobí nič vypelichané, držia krásne, nestrácajú na objeme, kvalite ani hustote. A najlepšie je, že keď viete, kde ich kupovať, tak ani nestoja veľa peňazí. 


Ja si v zásade raz ročne dokupujem vždy nejaké štetce - buď single štetce alebo ak nájdem nejaký mega deal, tak aj celé sady. Ako pred pár týždňami, keď som si doslova overovala, či dobre vidím na https://www.parfemy-elnino.sk/ tú cenu. Objednávala som si úplne niečo iné (recenzia čoskoro :) ale chcela som ešte jeden štetec na líčka, tak som sa išla mrknúť, či náhodou nemajú niečo v akcii. A že mali :)


Celá prekrásna sada Real Techniques Flawless Base Set sada stála (a ešte aj keď píšem tento článok stále stojí) 13€. Čo je preboha, že wow, omg, chcem, musím mať najlepšia cena na svete. Veď ani len cena jedného štetca nie je vo všeobecnosti 13€ nie to ešte celej sady. Takže logicky šup šup s celou sadou do košíka. Potom som sa inak pozerala, že na Elnino majú brutálne ceny všetkých štetcov (aj single) takže v zásade či vám chýba jeden alebo tri, hlavne si ich nekupujte za viac peňazí ako treba. 


Moja sada obsahuje 4 štetce a pekný a praktický stojan na štetce. Obsahuje:

1, veľký buffing brush 204 (ja používam na make-up)


2, kontúrovací štetec 206 (ja používam na líčka alebo rozjasňovač)


3, detailný štetec 207 (ja používam na korektor na vytvarovanie obočia)


4, square make-upový 205 - (na make-up)


Veľmi sa mi inak páči aj táto jahôdková edícia, ktorú som ešte nemala :) a rovnako aj spomínaný stojan.

Takže zase sa oplatilo hľadať dobré veci na Elnino :) spokojná som.

A čo vy a štetce? Ktoré majú vaše srdce?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne