pondelok 27. mája 2013

Philips Lumea recenzia po troch mesiacoch








V prvom rade sa Vám chcem poďakovať za množstvo e-mailov, ktoré mi od Vás chodí s otázkami na rôzne kozmetické rady a tipy a v neposlednom rade na Lumeu. Ako som už veľakrát písala ide o drahšiu technologickú hračku, čiže Váš záujem chápem, teší ma a rada poradím. Keďže mali moje dva Lumea články neskutočnú čítanosť rozhodla som sa napísať ešte jeden, v ktorom zhrniem doterajšie výsledky, a pokúsim sa odpovedať na všetky Vaše otázky. 

Lumeu používam +-3 mesiace a postupne sa dostávam do času, kedy ju už budem odkladať jednak preto, že až na pár nedostatkov svoj účel už splnila a jednak preto, že o taký mesiac budem plánovať dovolenku a hádam začne ozajstné leto a vtedy je dobré ak používate Lumeu vyvarovať sa slnečnému žiareniu. Ideálne je teda začať s používaním na jar, v zime alebo na jeseň – v žiadnom prípade nie v lete. 


Od cca 4-5 použitia používam Lumeu na stupni 5 čo je ten najvyšší stupeň a verte mi, jediné čo cítim je mierne teplo na úrovni toho, akoby Vám niekto na telo položil teplú ruku. Na    to, že prvýkrát bol pre mňa stupeň 5 absolútne nepredstaviteľný, teraz je to lahoda pohoda. Odstránenie chĺpkov na podpazuší trvá na oboch stranách presne 41 sekúnd a bikiny zvládam za 1,37 – čo je naozaj rýchlejšie ako keď sa holím a navyše bezbolestné a možnosti porezania.

Výsledky sú viac ako priaznivé a začínajú sa prejavovať po 4 použitiach avšak niekde viac a niekde menej. Napríklad na bikiny som Lumeu doteraz použila +-7x a nemám tam už absolútne žiadne chĺpky, čo je naozaj úžasné. Práve na bikinách som prvé výsledky spozorovala po 4 použití, kedy som na ľavej strane  bikín spozorovala veľký úbytok chĺpkov avšak na pravej strane nie.  Poviem Vám, vyzeralo to celkom komicky, ale teraz je to ok – už nie sú nikde. Je to naozaj úžasný pocit, pretože pokožka vyzerá omnoho lepšie ako po holení aj ako po vytrhávaní. Nie je červená, zapálená ani podráždená proste vyzerá ako bábätkovská, naozaj krásna, hebká jemná akoby tam nikdy žiaden chĺpok ani len nebol. Lumeu už teraz na bikiny nepoužívam a budem len obnovovať to, aby chĺpky nenarástli približne raz za 8 týždňov. 

Iný prípad je napríklad moje podpazušie. Tam som síce začala Lumeu používať skôr avšak bála som sa zvyšovať intenzitu. Dosť dlho som ju používala na 3 – čo mám pocit, že nič neurobilo a teraz ju používam tiež s kľudom na 5. Naozaj je to úplne bezbolestné, bezpečné a pohodlné. V podpazuší sa mi urobili akoby ,,lysiny“ také bezchlpové kruhy vo veľkosti 2eurovky, chĺpky poredli po bokoch avšak ešte stále nezmizli úplne. Môj názor je ten, že je to chyba toho, že som tam neskoro začala s vysokým stupňom a ten nižší bol na to, aké mám chĺpky hrubé a tmavé nedostačujúci.   
Pokúsila som sa Vám nafotiť ako to funguje, aby ste mali naozaj lepšiu predstavu:
1, zapnete
2, nastavíte stupeň – ideálne 5
3, priložíte – pozriete sa, či svieti Ready na zeleno – čo ukazuje, či je Lumea správne položená na pokožke
4, kliknete na spúšťač žiarenia, ten vyšle svetlo (čo trvá +- 2 sekundy) a idete na ďalšie miesto



To svetlo by nemalo mať až takú silnú intenzitu, ale odporúčam nepozerať sa do neho – ono to ani nepotrebujete keď  Vám zasvieti to ready už len stlačíte. Inak baterku som po 3 mesiacoch nabíjala prvýkrát pred týždňom, čiže neskutočná výdrž.
Ak máte ešte nejaké otázky, alebo by ste ešte chceli článok po nejakom ďalšom období rada ho pripravím. 

 Teším sa na Vaše otázky a komentáre a ako vždy aj ja som si dnes na Vás pripravila jednu otázku: aká forma zbavovania chĺpkov je podľa Vás tá najlepšia? Žiletka, laser, vytrhávač, vosk, krém..?
 

57 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Na nohách už nemám nič, ale tie som brala ako samozrejmosť preto ich vlastne ani nespomínam, lebo s nohami nikto nemal problém. Ide o to, že v podpazuší a v bikinách sú najhrubšie chĺpky a tam to zvykne trvať najdlhšie kým odídu. Na nohách som v podstate prestala mať chlpky po tom 4-5 použití a to je úplne bezproblémové. Tam to nebolelo od začiatku, išlo to strašne rýchlo a použitie je najpohodlnejšie pretože pokožka je tam rovná. Aby som to ešte dopísala ucelene ,,odchlpkovanie" oboch nôh trvá cca 8 minút, čo je tiež super rýchle a pohodlné!

      Odstrániť
    2. a ako casto sa to pouziva zo zaciatku?

      Odstrániť
    3. kým chlpky rastú tak každé dva týždne, sama potom ľahko uvidíš keď bude miesto kompletne hladké, že už to stačí robiť raz za +- 8 týždňov :)

      Odstrániť
  2. super článok určite si to raz kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna jsem si Lumeu chystala objednat, tenhle článek mě v tom jedině utvrdil. Díky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tomto som ani netusila, a chystala som sa na IPL do studia, v kazdom pripade je to urcite jednoduchsie, pohodlnejsie, a ked vsetko spocitam aj lacnejsie (ked porovnam tu cenu s tym, ze to ostane moje a mozem to pouzivat na cele telo) , i ked som dufala ze cena bude okolo 200 eur, 400 je na mna momentalne prilis :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je to pohodlnejšie a praktickejšie už len kvôli tomu, že si to môžeš robiť sama doma. Tá cena je naozaj vysoká, to určite odradí veľa ľudí, ostáva len dúfať, že ju dá niekedy nejaké elektro nižšie :)

      Odstrániť
  5. by ma zaujimalo, ci by to aj na mne fungovalo, kedze mne neucinkovalo ani IPL... resp. je tu nejaka taka, ktora na to nereagovala???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež chodila chvíľu na IPL, kvôli hornej pere a krku.bola som ale asi len paťkrát. po zakróku mi všetko zmizlo, ale samozrejme potom všetko dorástlo.a tiež som nezaznamenala ani žiadny úbytok alebo zjemnenie chĺpkov. pripisujem to tomu, že som tam bola málokrát a tomu, že mi dal doktor málo impulzov. kedže takáto sranda ide riadne do peňazí tak som tam prestala chodiť. ved za tak málo sedení som tam nechala takmer takú sumu ako stojí celá táto lumea. takže určite mi to príde výhodné aj keď je to nazačiatok veľká suma. veď v podstate za štyristo euro sa môžem potom osvecovať celá od hlavy po paty aj niekoľko rokov:D:D u lekára by som sa nedoplatila

      Odstrániť
    2. Tak toto by zaujimalo aj mna. Na IPL som bola 8krat koli hornej pere a vobec mi to nepomohlo.

      Odstrániť
  6. Ja by som sa chcela opytat na hornu peru, ake skusenosti mate v tejto oblasti. A ako dlho sa nesmie po epilacii ist na slnko, nakolko som si Lumeu chcela objednat v auguste a aj ju zacat pouzivat.
    Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja našťastie nemám problém s ochlpením nad perou, takže tam som to neskúšala :(

      Odstrániť
  7. Mna by zaujimalo, ci to treba pocas tych prvych tyzdnov holit. Vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobry den, zaujimalo by ma, ci chlpky po ,,nasvieteni" odpadnu, resp. po akej dobe odpadnu? Alebo je potrebne este pouzivat ziletku, pinzetu atd.?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojte, toto by zaujímalo i mňa, keďže som sa v piatok ako inak :-) takmer celá nasvietila a dnes už oholené chĺpky dorastajú...neviem si celkom predstaviť, že takáto "chlpatá" budem behať po svete dva týždne do ďalšieho nasvietenia...

      Odstrániť
    2. Po nasvietení si ich treba určite holiť, proces kým prestanú rásť (neodpadnú) je pomerne dlhý u mňa trval cez tri mesiace. Čiže som sa normálne každý deň holila a každé dva týždne používala Lumeu. Potom postupne budete vidieť, že miesta už nie je potrebné holiť, pretože tam nebude nič rásť. Ale kým rastie treba holiť :)

      Odstrániť
    3. mozem ich namiesto holenia depilovat (po aplikacii Lumeou)?

      Odstrániť
  9. po 4 mesiacoch ziaden efekt

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Reaguje len na tmave chlpky alebo aj na svetlejsie?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. a čo stehna ??? pretože tam mam dosť tmavé a dlhé chlpky :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No chĺpky musích vždy pred použitím oholiť a pokožku umyť. Ale na stehnách to absolútne nebol problém :)

      Odstrániť
  12. Ahoj Biancaprincipessa,

    chcem sa opýtať, aký model je podľa Teba najlepší (všimla som si, že Lumeí je viacero), resp. ktorý Ti dopomohol zbaviť sa chĺpkov tak účinne?

    Fakt sa tých chĺpkov na viacerých miestach chcem zbaviť natrvalo a rada by som verila, že toto mi môže pomôcť...

    Maj sa krásne!

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam Philips Lumea Precision plus stačí takto či mám dohľadať ešte nejaké lepšie číslo?

      Odstrániť
  13. Ahoj, chcela by som vedieť životnosť Lumei, nakoľko na of.stranke píšu, že nie je potrebná náhradna lampa...Dakujem, Niki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Niki, je to tuším okolo 100 000 zábleskov t.j. ak sa nemýlim cca 4-5 rokov :)

      Odstrániť
  14. vyzera to super, ja nad tym rozmyslam uz dlhsie, len sa bojim vyhodenych penazi)o;

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala šťastie, že mne zabrala krásne, ale čítala som bohužiaľ aj recenzie, ktoré také 100 percentné neboli :(

      Odstrániť
  15. mozes sa spytat ktory typ konkretne vlastnis? vopred dakujem za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Kocky práve majú na lumeu 1991 výbornú akciu v nay za 199eur..cez eshop za 195eur..idem na to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahojte baby neviete mi povedať, že tie typy lumeí sa rozlišujú len podľa počtu zábleskov?pretože pozerám na tú SC2008/11 tá má až 140 000 zábleskov a tá SC2004/11 má 100 000 zábleskov alebo aj v kvalite?

    OdpovedaťOdstrániť
  18. viete mi poradit, aky je rozdiel medzi pristrojmi, dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  19. To bohužiaľ netuším ale na predajniach to podľa mňa budú vedieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Dobrý deň, prosím Vás, to funguje na IPL svetlo? Ak mám hnedú pokožku s tmavými chĺpkami tak som čítala, že je lepší laser ako IPL? Viete mi v tomto poradiť?
    Ďakujem
    Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Takze rok pouzivania a konstatovanie ze ide o marketingovy tah a vyhodene peniaze. Uz len dufat ze tie ,,svetielka" sa po case neprejavia ako rakovina koze.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Takze rok pouzivania a konstatovanie ze ide o marketingovy tah a vyhodene peniaze. Uz len dufat ze tie ,,svetielka" sa po case neprejavia ako rakovina koze.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. prosím ťa, aký typ Lumei presne máš?...

    OdpovedaťOdstrániť
  24. dobry den ja som si dnes kupila cez net lumeu 2001/01 chcela som ho pouzit ale nesvieti mi vzadu zelene svetielko ready tak neviem ci to funguje alebo co je s tym.poradte mi

    OdpovedaťOdstrániť
  25. ahoj chcela som sa spytat co s miestami kde mas znamienko.. lebo tam by sa nemala pouzivat tie obides?

    OdpovedaťOdstrániť
  26. za kolko ste kupili lumeu ?.....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ahoj, moze sa tento pristroj pouzivat aj v oblasti nohaviciek?

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Dobrý deň, môžu tento prístroj používať aj tehotné ženy?
    Díky.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Dobrý deň, včera mi prišla lumea a hneď večer som ju vyskúšala. Chcem sa však spýtať, podľa návodu by sa mala používať každé 2 týždne alebo ju môžem použiť aj častejšie, keď mi rýchlo rastú chĺpky? Bojím sa, že ak to unáhlim, tak sa spálim alebo niečo podobné. Viete mi prosím poradiť?

    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Dobrý deň, super článok.
    až teraz som ho objavila.
    Viete mi povedať, ako hodnotíte používanie prístroja skoro po dvoch rokoch, čo ste článok písali.
    Chcem si Lumeu tiež kúpiť, ale v čom je teda rozdiel, keď je vyrábaná v troch cenových variantoch?
    Prečo ste sa rozhodli pre tú najdrahšiu???

    OdpovedaťOdstrániť
  31. no to by zaujimalo aj mna .. odpiste prosim niekto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ja mám lumeu 1 mesiac, odchlpujem sa každú sobotu, Na rukách som tento týždeň nerobila už nič mám krásnu hladkú kožu, Horná pera a brada sem tam chĺpok, podpazušie a nohy zatiaľ také mapky, ale myslím, že ešte niejaké 3 razy a bude to hladké tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Chcela by som sa spytat,ze ak si kupim philips lumea bez tych nastavcov na tvar,ale kupim si len tu s jednym nastavcom na cele telo ci to mozem teiz pouzivat napriklad na bradu. Ci to bude mat vobec nejaky ucinok.. Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj, takze najskor sa oholím, umyjem to a hned zacnem nasvecovat to oholené? A este taka otazka na oblasť bikín �� Ci si s tym mozem oholit celu ,,macicku" ��, alebo len okolie mozem ���� dakujem haha

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj.
    Lumeu som dostala na vianoce ��
    Len nevuem ake dlhe maju byt chlpy?
    Dakujem
    Super clanok.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Dobrý deň. Ja mam tuto Philips Lumea Prestige IPL BRI956/00 a chcem sa opýtať ako to používať. Najprv nohy oholiť a tak nasvietiť alebo najprv nasvietiť a následne oholiť. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne