utorok 22. augusta 2023

Letný zázrak

 Ziaja Cupuacu samoopaľovacie telové mlieko

Ziaja Cupuacu samoopaľovacie telové mlieko



Neviem, či je niekto na tomto svete okrem mňa :) ale zbožňujem diskusné fóra :D úprimne sa priznám, hlavne na Modrom koníku, kde si ľudia vedia pekne poradiť a odovzdať si šikovné tipy a triky. A takto som našla pred pár mesiacmi tonu odporúčaní na Ziaja Cupuacu samoopaľovací krém. Ziaju mám veľmi rada, ale neviem vám povedať prečo, ale nikdy by som si od nich sama od seba nekúpila samoopaľovacie mlieko. Fakt neviem prečo, ale nejak sa mi to k sebe nehodí. Ale keby ste videli tie samé super recenzie aj vy by ste zmenili názor. A tak som si teda objednala tento ospevovaný zázrak a moja po-letná starostlivosť o nohy sa mohla začať. 


Ani neviem kde začať, čo je na tom kréme super. V prvom rade tá vôňa! Ach! Ak ste niekedy mali Ziaja Cupuacu výrobky presne viete o čom hovorím, a ak ste ich nemali tak rovno klikajte Notino a začnite s telovým mliekom alebo peelingom a hovorím vám! ZAMILUJETE SA! Cupuacu edícia je moja najobľúbenejšia z celej Ziaja a ak by som mala povedať, je to asi moja najobľúbenejšia vôňa zo všetkých kozmetických výrobkov vo všeobecnosti. Je to krásna sladká vanilkovo- oriešková vôňa, ktorá prevonia celý byt, kúpeľňu a budete sa musieť stále usmievať, pretože tá vôňa je jednoducho prekrásna!

Ale to nie je všetko! Úžasná je aj tá cena - ak sledujete ceny dobrých samoopaľovákov tak viete, že zriedkakedy stoja do 6€ a tento veru tak stojí. Ja som ho kupovala za 5,4€, čo je naozaj neuveriteľná cena, za výkon, ktorý dostanete. 

A poďme asi na to najdôležitejšie! Výkon :) samoopaľovák už po jednom dni naozaj dodá pokožke úžasnú farbu a vrstvením sa z vás môže stať až Beyoncé :) Treba si vychytať tú dávku, ktorú znesiete a bude to vyzerať prirodzene - ja odporúčam dať prvýkrát krém na celé telo a potom každý tretí deň natierať telo v pomere 1:1 zmiešaný s obyčajným telovým mliekom. Aby ste si udržovali farbu ale zároveň, aby ste neboli príliš tmavé - teda, ak ste svetlé tipy ako ja :) 

Uznajte samé :)

Pred použitím

nohy pred použitím Cupuacu telového mlieka


Prvý deň

nohy prvý deň po použití telového mlieka



Tretí deň2

nohy tretí deň po použití telového mlieka



Za mňa je to jeden z najlepších objavov tohto roku a dúfam, že vám spríjemní babie leto rovnako ako mne :)

A čo vy a Ziaja? Skúšali ste ich výrobky?

2 komentáre:

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne