Oriflame - výrobok roka:)





Už dlhšie som zháňala nejaký poriadny korektor, ktorý bude mať trochu mastnejšiu formu. Pri nedávnom listovaní katalógu som objavila tento concealler kit za cenu +- 3 eúr a povedala som si prečo nie. A musím Vám napísať, že to bola skvelá voľba. Korektor sa skladá z troch častí:
1, zelená - pôsobí antibakteriálne, nanesiete ju na vyrážku
2, hnedá/ telová - nanesiete na tú zelenú časť, alebo na miesta, kde máte pocit, že potrebujete zvýšené krytie
3, žltá - tá sa nanáša na kruhy pod očami a božsky ich maskuje!
Každá z farieb navyše v sebe obsahuje nejaké liečivé časti, takže okrem toho, že skvelo kryjú ešte aj liečia.
Nanášať môžete korektory či už prstom alebo štetcom, čo Vám lepšie vyhovuje.

A čo Vy? Poznáte ho? Používate nejaký podobný?
Previous
Next Post »

23 komentárov

Pre písanie komentárov
Cookie
AUTHOR
12. októbra 2011, 9:56 delete

jeeej tento mam aj ja a je vazne skvely!
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Reply
avatar
B*
AUTHOR
12. októbra 2011, 9:59 delete

ja ho mám už veľmi dlho, akurát mne nesedí tá hnedá farba inak je to super, súhlasím.

Reply
avatar
Susanne
AUTHOR
12. októbra 2011, 13:08 delete

já mám korektor od Essence a nemůžu si stěžovat.. mám tu jednu jakoby rtěnku na maximálně tři týdny, tohle by mi myslím moc nevydrželo :D

Reply
avatar
Lizzy
AUTHOR
12. októbra 2011, 13:49 delete

vyzerá to dobre!

Reply
avatar
Mielle
AUTHOR
12. októbra 2011, 15:51 delete

Přemýšlela jsem nad ním, teď čtu tvou recenzi a objednávám!:)

Reply
avatar
Veruška
AUTHOR
12. októbra 2011, 16:00 delete

Tiež nad ním už dlhšie premýšľam, počula som naň len chválu akurát by ma zaujímalo, vydrží dlho počas dňa?

Reply
avatar
12. októbra 2011, 16:26 delete

také o něm přemýšlím ,)

Reply
avatar
Beth
AUTHOR
12. októbra 2011, 16:27 delete

ja som si takto zaľúbila korektory od Catrice, ale tieto vyzerajú tiež skvelo ♥

Reply
avatar
Pastelka
AUTHOR
12. októbra 2011, 16:46 delete

ja mám tento a dva kusy!! :D kedže si make-up nedávam,tak potrebujem aspoň tie kruhy zakryť a červené miesta porpípade akné..je skvelý :)

Reply
avatar
Laura
AUTHOR
12. októbra 2011, 18:19 delete

Aj ja som jeho vlastníčkou a som veľmi spokojná! :)

Reply
avatar
Veronique
AUTHOR
12. októbra 2011, 18:25 delete

Nemám ho, ale podle recenze vím, co příště koupit. Děkuji. :)

Reply
avatar
GirlieNamedZ
AUTHOR
12. októbra 2011, 19:30 delete

Ja ho mam a som strasne sklamana, zalieza do vrasok, je strasne mastny, steka mi, malo vydrzi. za mna uz nikdy :( ale to je individualne:)

Reply
avatar
12. októbra 2011, 20:07 delete

Oblubeny, vyskusala som viacero takych podobnych - Essence, Catrice, ale tento je najlepsi. Len ta zelena cast by mohla byt mensia, kedze ju nikdy nevypotrebujem( a to som uz dobre 4 ks minula :))

Reply
avatar
Michelle
AUTHOR
13. októbra 2011, 11:48 delete

mne sa tiež moc nepáči hlavne tá konzistencia a strašne leze do vrások a zväčšuje póry

Reply
avatar
Nicola
AUTHOR
13. októbra 2011, 15:03 delete

ja to mam ale neroby sa mi s tym moc dobre..hlavne ta zelena mi pride nejaka divna:)

Reply
avatar
Barbara
AUTHOR
13. októbra 2011, 19:39 delete

má ho kamarádka a já o něm už delší dobu uvažuju
http://baruskanty.blogspot.com/

Reply
avatar
15. októbra 2011, 11:53 delete

Ďakujem Vám za krásne komentáre a rady:)

Reply
avatar
Daniela
AUTHOR
15. októbra 2011, 13:08 delete

Taky používám tenhle korektor a jsem s ním víc než spokojená. Abych teda řekla pravdu ale, většinou používám jen ten žlutý, sem tam hnědý, zelený málokdy. Vyhovovalo by mi, kdyby vyráběli kelímek jen se žlutým:)
A chystám se pořídit boi-ing od Benefitu, jsou na něj skvělý recenze!

Reply
avatar
Lil Dollie
AUTHOR
15. októbra 2011, 17:33 delete

u oriflame nakupuju velmi ráda :) z každého katalogu si vždy něco objednám :)
PS: mám blog asi měsíc, byla bych ráda, kdyby ses podívala a kdyby se ti zalíbil, tak se třeba stala čtenářem :) http://lildollie.blogspot.com/

Reply
avatar
15. októbra 2011, 20:20 delete

Lil Dollie - ďakujem za tip:) urcite kuknem:)

Reply
avatar
Alica
AUTHOR
24. októbra 2011, 11:07 delete

Tiež ho mám a je skvelí tiež mi moc nesedí tá hnedá ale namiesto nej používam Pain Stick od max factor ale inak naozaj skvelý výrobok a veľmi dobre maskuje kruhy pod očami ako si napísala ...

Reply
avatar
Psychomachia
AUTHOR
19. novembra 2011, 22:20 delete

mám ho a je geniálny :)

Reply
avatar