Tabletky podporujúce opálenie



Ako som už veľa krát písala slnečná alergia je neduh, ktorého sa obávam každú dovolenku. Ak nezanedbám prípravu nemal by sa objaviť, ale vždy je dobré byť pripravený. V zásade na to, aby som sa alergii vyhla potrebujem tri veci: doplnky stravy, tabletky proti alergii a kvalitnú opaľovaciu ako aj poopaľovaciu kozmetiku. Z nehmotného hľadiska by som mala pokožku pripravovať na slnko a po každom pobyte v mori sa osprchovať. 

Dnes sa budem trochu venovať doplnkom stravy, pod čím myslím najmä tabletky podporujúce opálenie a iné záležitosti. Priznám sa, že ja osobne používam beta karotén, ale keby som mala peňazí nazvyš určite by som si kúpila buď kapsule od Biodermy alebo Inneov. Obe značky sa pomerne dosť špecializujú jednak na zdravé fungovanie na Slnku a preto si myslím, že ich výrobky sú kvalitné a nebála by som sa ich používať. 



Oproti klasickému beta karoténu majú pochopiteľne tieto tabletky svoje výhody. Mali by zabraňovať predčasnému starnutiu, pomáhať proti alergii, urýchľovať opálenie a zabezpečiť na druhú stranu aj to, že opálenie dlhšie vydrží.





Výhody Inneovu spočívajú v tom, že má najmä antioxidačné účinky, ktoré by mali pokožku rýchlejšie pripraviť na pobyt pri Slnku. Pokožka by sa mala opáliť rovnomerne a nemali by sa na nej robiť pigmentové fľaky či škvrny. 

Ak by ste mali záujem vyskúšať tablety majte na pamäti fakt, že by sa mali používať 2-4 týždne pred tým, ako ide človek na väčšie slnko (t.j. pred dovolenkou). Dobré je však neprestať ani po dovolenke, čo predlži opálenie.  V balení je 30ks tabliet a dávkovanie je 1 tableta denne po jedle. 

Zloženie som našla len v češtine, tak snáď nevadíé: v jedné tabletě360 mg triacylglyceroly se středními řetězci, 100 mg embilika lékařská (Phyllanthus emblica, extrakt), 10 mg vitamín E, 4,7 mg beta karoten, rybí želatina, lešticí látky pro úpravu povrchu dražé (glycerol, sorbitol), zahušťovadla (mono- a diglyceridy mastných kyselin), stabilizátor (včelí vosk), emulgátor (sojový lecitin), aroma (vanilka), barviva (oxidy a hydroxidy železa).

 
 

Druhou alternatívou je Bioderma, ktorej hlavná výhoda spočíva v tom, že obraňuje pokožku pred tým, aby sa spálila. Už pri slabom slnku by sa mala pokožka opáliť a tak ako v predošlom výrobku, kapsule pomáhajú tomu, aby opálenie dlhšie vydržalo. Balenie obsahuje 30ks a berie sa tiež jedna denne s jedlom.  Tieto tabletky sa odporúča začať užívať už na jar, tak neviem, či už teraz nie je neskoro. 

Zloženie:  Rybí olej 257mg (z toho 18% EPA, 12% DHA); Extrakt zo zeleného čaju 130mg; Vitamín C 120mg; Vitamín E (prírodný) 10mg; Beta-karotén (prírodný) 4,8g; Oxid meďnatý 2,5mg; Extrakt z rajských jabĺk 2,25mg v jednej tobolke.

A čo Vy? Používate nejaké tabletky? Skúšali ste nejaké?



Previous
Next Post »

6 komentárov

Pre písanie komentárov
nina
AUTHOR
23. júna 2013, 10:23 delete

o betakaroténe som písala článok. z neho sa tvorí vitamín A, ktorý má antioxidačné účinky, čo okrem iného znamená aj to, že spomaľuje starnutie a každý betakarotén urýchli a predĺži opálenie. ešte bioderma má oproti predraženému inneovu výhodu v tom, že obsahuje aj iné antioxidanty, ako vitamín C a E a extrakt zo zeleného čaju, čo je doslova zázračný nápoj, ako všetci vieme :) tiež sa mi páči prídavok rybieho oleja ako zdroja omega3 mastných kyselín, čo chráni naše cievy a srdiečko.

Reply
avatar
NELKA
AUTHOR
23. júna 2013, 17:26 delete

Mala som biodermu a kedze sa mi hrozne tazko prehltaju taketo vacsie tobolky mussela som sa ich vzdat :( takze neviem ani posudit nejaky efekt za tych par ks co som zjedla

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
24. júna 2013, 10:12 delete

Ja už 4 roky užívam pred, počas aj po dovolenke tablety REVITAL SUPER BETA-KAROTÉN, ktoré sú aj so selénom a takisto aj s vitamínmi a anioxidantmi a som s nimi nadmieru spokojná a v porovnaní s Biodermou sú aj lacnejšie :)

Reply
avatar
28. júna 2013, 11:51 delete

tie mám aj ja tento rok :)))

Reply
avatar
28. júna 2013, 11:51 delete

vidíš, to by ma ani nenapadlo, ale viem, že veľa ľudí s tým má problém :(

Reply
avatar
28. júna 2013, 11:52 delete

Pre mňa je hlavne betakarotén záchranca proti alergii :)

Reply
avatar