piatok 29. novembra 2013

Prapodivná kombinácia make-upu : zmatňujúci a krásne rozjasňujúci

Viete čo sme tu už neskutočne dlho nemali? Recenziu na nejaký dobrý make-up! Tak to dnes trochu napravím a ukážem Vám make-up, ktorý momentálne používam.
Septembrová akcia s Dermacolom podľa mňa spôsobila, že na poličkách máme omnoho viac Dermacol výrobkov ako sme boli doteraz zvyknuté. Ale o to lepšie, lebo aspoň môžeme poobjavovať dobré výrobky, o ktorých by sme možno bez toho ani nevedeli. Každopádne, musím sa priznať, že tento make-up Dermacol Matte Cover pre mňa nebol až takou novinkou a pri jeho výbere som vsádzala na istotu. Pred pár rokmi boli v časopisoch jeho vzorky a odvtedy som ho mala zafixovaný na svojom wishliste niekde v zadu v mojej pamäti. Obstál vtedy veľmi náročné dni kedy som potrebovala vyzerať dobre a nemastne od rána do takmer skorého rána a naozaj vydržal.

Make-up mám v odtieni 1, čo je tá najsvetlejšia farba presne na moju pleť. Farba má mierne oranžový podtón, čo síce nie je môj prirodzený výber ale pravda je taká, že v zime vďaka nemu vyzerám ako zdravý človek. Make-up má veľmi riedku konzistenciu a jeho používanie ma naučilo niekoľko vecí, ktoré Vám vrelo odporúčam dodržiavať:
1, Nenanášajte ho prstami - mne osobne vtedy na pleti robí akoby žmolky a mapy.
2, Z toho priamo vyplýva - nanášajte ho štetcom. Skúšala som plochý aj stippling štetec a mne osobe viac sedí klasický plochý.
3, S make-upom pracujte veľmi rýchlo. Aj napriek tomu, že je riedky veľmi skoro zasychá a na tvári urobí akoby matnú vrstvu, ktorá keď zaschne už s make-upom veľa nanerobíte.
4, Make-up nevrstvite, narobil by Vám na pleti žmolky.Skôr rovno naneste väčšie množstvo a to potom štetcom rozotrite. 

Make-up je inak na mastnú pleť, čiže prirodzene pleť zmatňuje ale nakoľko je s minerálmi necháva ju voľne dýchať. Takáto kombinácia je pri ,,odmasťujúcich" make-upoch najlepšia, pretože aspoň Vašu pokožku nezaťažujú. 



Momentálne prežíva moja pleť tie lepšie dni, ale aj tak môžete vidieť, že má ďaleko od dokonalosti. Stále potrebuje väčšie krytie a zjednotenie farby.
Pokožka s make-upom - nedokonalosti sú krásne prekryté a farba pleti je zdravá a zjednotená. Osobne si myslím, že tento make-up sa nedá vrstviť, čiže výborné krytie poskytuje už v jednej vrstve. Inak dávka make-upu, ktorú vidíte odfotenú na prvej fotke je celá dávka, ktorú používam na tvár. Make-up prekryje či jazvy, či vyrážky alebo kruhy pod očami - ja osobne nevidím dôvod na ďalšie používanie korektoru.

A teraz tá vec, ktorá ma na make-upe šokuje najviac. Make-up má zmatňovací efekt, čo naozaj má, pleť nie je mastná, ale na druhú stranu make-up vytvorí taký ten rozjasnený efekt pokožky. Na spodnej fotke si všimnite oblasť nad líčkami, kde sa za normálnych okolností dáva rozjasňovač - je krásne lesklá, žiarivá. Pravda je taká, že tam žiadny rozjasňovač nie je, make-up proste rozžiari pokožku. Naozaj tu nenadarmo asi tretí krát píšem, že pleť vyzerá neskutočne žiarivo a zdravo. Aj napriek tomu, že je to zmatňujúci make-up a na neho ešte nanášam púder pleť nepôsobí mdlo.Vedela som, že make-up takýto efekt vie vytvoriť, len som si vždy myslela, že to dokážu len tie drahé make-upy.



Viem, že všetci nedajú momentálne dopustiť na Imperial make-up, ale ja zase odporúčam tento.Ak chcete aby Vaša pleť nevyzerala super extrémne matne, ale žiarivo a zdravo je to ten správny kandidát. 

A čo Vy? Aké make-upy používate? Páči sa Vám tento? Počuli ste už o ňom?Ako si nanášate make-up?


30 komentárov:

  1. Vypadá moc dobře, já si teď koupila novinku Stay Matte od Rimmelu a jsem nadšená, receneze určitě bude na blogu. Ale tento si přidám na seznam věcí k vyzkoušení. Moc se mi líbí ten efekt a pokud ještě dobře kryje, tak je to něco pro mě. Takže díky za tip

    R.

    .ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten Rimmel som počula veľa dobrého :) stačí ak bude taký dobrý ako ich púder :)

      Odstrániť
  2. Páni, vypadá skvěle! Děkuji za typ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá hezky, ale za "zdravou" bych tu barvu zrovna neoznačila. Myslím, že bys unesla světlejší a bez oranžového podtónu hlavně a barvu do tváří vrátit nějakou tvářenkou spíš. Vypadá to, že máš narůžovělý podtón pleti a nemůžu se zbavit dojmu, že pro klasický studený typy se oranžová skutečně nehodí. Ona bude každá pleť vypadat trochu nezdravě, když bude nejednotná, se začervenalými flíčky, navíc v zimě jsme bledé. Už sjednocení v tomhle ohledu hodně pomůže a já jsem za sjednocovat co nejpřirozenější barvou, nejbližší barvě pokožky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono je to s bledou a nedokonalou pleťou neskutočný problém :( Kúpila som si asi pred dvoma mesiacmi jeden make-up v domienke, že ideálny na zimu a ideálny pre mňa. Pekná bledá farba s ružovým podtonom ( čo je inak celkom neľahké zohnať), krytie síce nič moc ale od čoho je tu korektor. Tak som si ho celá nadšená dala raz - a okolie sa ma pýtalo, či som chorá, druhý raz - či som nevyspatá - tretí raz, že vyzerám nejako zle.. Mám ho doma, neviem čo s ním, lebo farba je to pre mňa proste absolútne ideálna, na rozdiel od tohto nebol vôbec lacný ale vyzerám vážne ako chorá. S krásnymi líčkami či bez proste hrôza..Neviem čo robiť, ako je to s mojou pleťou večný boj :(

      Odstrániť
    2. Jsem na tom stejně, když už se mi podaří kůži barevně sjednotit, protože hurá, našla jsem na sebe dost světlý korektor, který nejde dooranžova (protože mám chladně narůžovělý podtón pleti a všechny ty rádoby přirozené tělovobéžové mi dělají oranžové fleky), tak se okolí zkrátka ptá, jestli mi něco není. No ne, není, jsem prostě bílá, smiřte se s tím. :-) A ne, nedokážu se opálit, protože se mi obličej neopaluje, během deseti minut na slunci jsem rudá jak čerstvě uvařený humr a ještě trpím sluneční alergií. :-) Jsem ukázková Sněhurka s se světlou a citlivou kůží, přestože nejsem takový ten celkově světlý nordický typ, ale přírodní bruneta. Z tohohle důvodu mi prostě nesluší tvářenky, rozjasňovače a jiné podobné věci. S mrtvolně matnou kůží vypadám nejlíp, jenom se někteří prostě nedokážou smířit s tím, že je někdo bledý, aniž by mu něco bylo nebo s tím chtěl něco dělat, holt kult solárkově oranžových sexic stále přetrvává. :-)

      Odstrániť
  4. Vyzerá to skvelo, len ja osobne moc nemusím makeupy v tube :/
    BORNtoLIVEmyLIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pro mě tenhle make-up bohužel jeden z největších propadáků, které jsem kdy zkusila. Vůbec nematuje, naopak se po něm lesknu jak prase (nemyslím rozjasňující efekt, ale mastnotu), i nejsvětlejší odstín je na mě moc oranžový, make-up mi dělá na obličeji mapy, různě žmolkuje, cuckuje, slévá se a postupně mizí. Použila jsem ho párkrát a musela jsem ho dát pryč, jak moc mě rozčiloval! :-D
    Ale jsem ráda, že ty jsi s ním spokojená, každý máme jinou pleť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toto som písala aj v tom článku - podľa mňa robí žmolky a mapy ak ho nanášaš prstom alebo vrstvíš - to sa s týmto make-upom proste nedá. Podľa mňa svoje robí len ak ho nanesieš štetcom a v jednej vrstve

      Odstrániť
    2. Nevrstvila jsem a make-up vždy nanáším štětcem... Zkrátka jsme si vůbec nesedli :-)

      Odstrániť
  6. Dermacol je podla mňa jedna z tých lepších značiek za prijatelnú cenu. Make-up som ešte neskúšala od nich žiadny, vyskúšam až na vianoce, som sa rozhodla že mi mamka kúpi make-up od Dermacolu 24h cotrol :) Nanášam prevažne prstami, ale neni dávno som vyskúšala štetec (tiež klasický plochý) a mám taký pocit, že make-up lepšie zakryje nedokonalosti :) Momentálne používam Stay Matte od Rimmel, je môj najoblúbnejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám Stay Matte púder a ten je perfektný, make-up som od Rimmelu ešte nikdy nemala:) dlho ma lákal Wake me up, ale videla som príliš veľa recenzií a myslím si, že to krytie by na mňa bolo príliš slabé :( moja mamina používa Dermacol ten so zlatom, a tiež je spokojná :)

      Odstrániť
  7. Ten mě opravdu hodně zaujal, ale ta barvička je na mě pořád světlá, vlastně na zimu mi snad není žádný make-up protože jsem extra bílá:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No on je podľa mňa skôr tmavší ako moc svetlý, určite by som nepovedala, že je veľmi svetlý :)

      Odstrániť
  8. No ten vypadá krásně!!! Dermacol trošku odbývám, ale měla bych se na něj zaměřit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si za posledné dva roky pokúpila celkom dosť Dermacol vecí a musím povedať, že so všetkými som nadmieru spokojná!

      Odstrániť
  9. No ja som este nevidela zly make-up od Dermacolu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je môj druhý -prvý bol tuhý, ktorý prestali vyrábať a oba sú naozaj super!

      Odstrániť
  10. Skvělý článek, každopádně musím říct že žádný make up, bb cream nebo něco podobného vůbec,ale vůbec nepoužívám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? ja by som sa bez make-upu necítila v spoločnosti moc dobre :(

      Odstrániť
  11. juu ten krásně kryje :)


    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty jo, tak o tomhle výrobku slyším poprvé. Určitě ho vyzkouším! :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že som napísala o niečom čo si nepoznala :)

      Odstrániť
  13. Tento make-up používam už dlhšie. Zmatňuje super, ale na mne teda neprekryje všetko. Keď je pleť ok je to fajn, ale akné a podobné somarinky mi to neprekryje poriadne. Určite by som si ho zaobstarala znovu, lebo je úžasný na pleti (a možno to je len v mojej predstavivosti, ale zdá sa mi, že večer mám po ňom bedare vysušenejšie), ale najbližšie by som chcela vyskúšať Rimmel Stay Matte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne našťastie super prekryje všetko ale na tej fotke predtým zase vidieť, že to zas nie je taká tragédia :) Ten Stay Matte sa tu spomenul už asi 5x, to je to vážne taký zázrak? Musím pogoogliť :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne