piatok 30. mája 2014

Plne zrecenzovaný Ladybox


S týmto Ladyboxom som si dala trochu načas nakoľko sa mi fakt páčili všetky produkty rozhodla som sa ich všetky poriadne vyskúšať a až potom Vám o nich napísať. Vopred musím napísať, že ide opäť o veľmi vydarené vydanie a tento boxík spolu s minulo mesačným sú jednoznačne tie naj z tohto roka. Krabička sa opäť nepersonalizovala, ale ako som videla na FB nejaké info o budúco mesačnej, tá by už mala byť opäť pekná. V krabičke bolo 5 plných produktov a dve vzorky a s kľudom na srdci môžem napísať, že všetky určite využijem.

 

Čo ma trochu prekvapilo, bolo balenie odličovacích tampónikov, ktoré ma síce potešili, ale v boxíku krásy by som ich nečakala. Bel používame doma každodenne avšak ako som si poriadne všimla, tieto tampóniky majú Aloe vera a Panthenol a teda sú určené pre citlivú pleť. Úprimne, ani by som nepovedala. Oproti tým klasickým bežným Bel mi prídu tieto tvrdšie avšak sú hrubšie. Čo sa týka spotreby tieto mi prídu lepšie, lebo sa hneď nepremočia, ale na citlivú pleť sú podľa mňa lepšie tie úplne klasické Bel. Tampóniky sme už doma  minuli, a myslím si, že sme ich doma nemali posledný krát.
Druhou vecou bol očný odličovač očí Ziaja. O tomto odličovači som písala samostatnú recenziu niekedy v januári a stále platí to isté- super odličovač za málo peňazí. Určite ma veľmi potešil, je to vec dennej spotreby, ktorú som už začala používať a keď sa mi minie kúpim si ju zase. Oči krásne odlíči, neštípe ich, nedráždi a nevysušuje. Je to proste super vec!


Vzorky boli tento krát dve pleťový krém Lavera a XHEKPON regeneračný krém na tvár, krk a dekolt. Ani jednu vzorku som neskúšala, nechávam si ich na leto keď niekam pôjdem. Obzvlášť som ale zvedavá na ten XHEKPON, ktorý pôsobí tak seriózne, lekárensky. No nechajme sa prekvapiť. 

Keď som v boxe videla matcha čokoládu musela som sa pousmiať. Minulý víkend sme boli so snúbencom na kávu a on si dal prírodný či aký matcha čaj robený z nejakého kvalitného matcha prášku. Omg, nič tak hnusné som ešte nikdy nepila. Ten čaj vyzeral ako lektvar nejakej čarodejnice, bol tak horký, že sa človeku ústa krútili. Snúbenec ho statočne dopil, pretože sme boli poučeni, že ide o extrémne zdravú záležitosť, ale tá chuť.. och.. No a v boxe bola teda matcha čokoláda, ktorá je mix kvalitnej belgickej čokolády s čajom matcha. Ok, čokoláda nie je taká zlá ako ten matcha čaj, ale je proste divná. Miestami chutí ako biela čokoláda, miestami je v nej niečo kyslé a miestami má pachuť ako pokosená tráva (nie, neviem ako chutí pokosená tráva ale predstavujem si to asi takto ako táto čokoláda).


 Ďalším celým výrobkom bol Alva pigment. Pigment mi došiel v super farbe, taká marhuľovo/broskyňová so zlatými odleskami. Ide o multifunkčný výrobok, ktorý môžete použiť na nechty, líčka či tiene. Ja som ho skúšala na líčka a na oči ako tieň a obstál pekne v oboch prípadoch. 


Odtieň sa volá May I? A je naozaj krásny. Zbytočne nepráši, z nádoby ho ide málo takže sa nemusíte báť, že by ste niečo rozsypali. Fakt krásna farba ideálna na každodenné používanie. Farba mala inak krásnu výdrž a vďaka odleskom som nemusela používať ani rozjasňovač.


Poslednou vecou, ktorá bola v boxe bol Mememe rozjasňovač, po ktorom som túžila odkedy som spoznala značku MeMeMe. Rozjasňovač mi došiel vo farbe Oyster Gold, čo je krásna perleťovo zlatá. Je to úplná nevyhnutnosť na leto, kedy sa dá použiť nielen ako rozjasňovač ale aj ako tiene. Oči budú vyzerať zobudene a pekne prirodzene. Rozjasňovač je v sklenenej nádobne a vyzerá rovnako ako lak na nechty. Normálne ho odšróbujete a nájdete tam štetec, ktorým ho nanesiete. Štetec je dosť drsný, ale na urobenie tých pár ďobiek na lícach je to prežiteľné. 


Naozaj krásna farba, ktorá dodá šmrnc každej pokožke!


A čo Vy? Mali ste tento Ladybox? Zaujal Vás? Aké máte plány na víkend?

22 komentárov:

  1. Odlicovak me nepotesil, nepouzivam. Rozjasnovac vyzkousim, ale radeji bych ruzovy. Pigment mam zeleny, ale vypada krasne. Tamponky mam radeji Linteo, Bel jsou tvrde a nedavno jsem si koupila, takovou spotrebu nemam. Za me opet zklamani, tak snad cerven bude super:)
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A bola aj ružová verzia rozjasňovača? Ja sa práveže teším tomuto, lebo ružových mám doma kopec a zlatý sa mi super hodí na leto :) Ja som si akurát objednala júnový bude tam Inglot tak sa moc teším :)

      Odstrániť
  2. tebe dosiel teda ten pigment omnoho krajsi ako mne..to sa mas, ten moj ne nepouzitelny :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No videla som nejaké farby, ktoré veru neboli nič moc, takže viem si úplne predstaviť čo myslíš :(

      Odstrániť
  3. Odličovač som kedysi používala a spokojnosť. Tampóniky neznesiem žiadne okrem tých z Lidla. Ale ten rozjasňovač by som rada vyskúšala, vyzerá zaujímavo. A tiež tá vzorka krému s "grécko-ruským" názvom :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My doma striedame Lidl, Linteo, Bell, Ebelin podľa toho v ktorom sme obchode a ktoré sú za dobrú cenu :) Tá vzorka krému tá vyzerá naozaj zaujímavo :) polí sa vo mne mierny strach a vzrúšo zo skúšania novej veci :)

      Odstrániť
  4. konečne vydarený boxík :) snúbencovi sa môžeš pohroziť že keď nebude poslúchať donútiš ho zjesť celú tú čokoládu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On ju chce zjesť dobrovoľne :D v zmysle, že horšie ako ten čaj to byť nemôže :DD

      Odstrániť
  5. Objednala som si ho prvýkrát, ale pravdupovediac, veľmi ma nezaujal. Najmä ma dostali tie odličovacie tampóny :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no tie by tam nikto nečakal :D ale okrem toho 3 plné výrobky to je podľa mňa veľmi dobré skóre :)

      Odstrániť
  6. ten rozjasnovac vyzera krasne, ako aj ten pigment!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejvíc mě okouzlil rozjasňovač, škoda, že si Ladybox neobjednávám. :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nabuduce si precitaj po sebe clanok, velmi zle sa to cita.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rozjasňovač vypadá úžasně, ale zbytek bych si asi sama nekoupila. :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je potom výhoda, keď vidíš čo bolo v boxoch, že si potom môžeš kúpiť len to, čo ťa zaujalo :)

      Odstrániť
  10. Já tedy musím říct, že si box už dlouho neobjednávám a asi dobře dělám. Co se týče obsahu boxíku není to tedy žádné bum z čeho bych si sedla na zadek. Krom rozjasňovače mne nic moc nezaujalo :) Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je určite potom lepšie riešenie ako keby si mala byť smutná alebo nahnevaná. Môžeš si po spustení recenzií vyhliadnuť čo sa ti páči a následne si kúpiť len to :)

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne