Ako jednoducho ušetriť


Pred nedávnom ma oslovila stránka https://zlavovekody.com/ či by som o nich nenapísala článok a priznám sa, že aj keď si o sebe celkom myslím, že mám dobrý prehľad o zľavách o tejto stránke som predtým nepočula. Potom ako som si stránku pozrela nepochybujem, že zaujme aj vás a preto som sa rozhodla trochu vám ju priblížiť.


Osobne si myslím, že zľavové stránky mali svoj veľký boom asi pred troma rokmi a odvtedy akoby záujem o ne trochu poľavil. Žiadna sláva netrvá večne a ja si napríklad zaujímavé kupóny stále z času na čas kúpim. V menšom množstve, ale ak je niečo zaujímavé prečo nie. Vďaka zľavovým stránkam som objavila veľké množstvo dobrých podnikov, ktoré sú zašité niekde v meste a možno by som ich sama nikdy neobjavila. 


Stránka https://zlavovekody.com/hej-sk  funguje inak ako bežné zľavové portály, jej cieľom je skôr ukázať vám všakovaké možné zľavy a vy si vyberiete, ktorá sa vám páči, alebo o čo máte záujem. Ak sa vám nechce preklikávať celou stránkou, na hornej lište nájdete rôzne kategórie a tam si môžete vyberať, čo vás rovno zaujíma. 

Samotné použitie je fakt jednoduché – stačí kliknúť na zľavu, ktorá vás zaujala a ono vás to automaticky presmeruje na dané zľavy. 



Stránka ponúka zľavy každého druhu a nič nestojí. Takže ak nabudúce budete nakupovať niečo online určite sa tam pre istotu mrknite, ktovie, možno ušetríte. 


A čo vy? Využívate zľavy a zľavové portály? Ak áno, ktoré?


Previous
Next Post »

15 komentárov

Pre písanie komentárov
LoB Girl
AUTHOR
9. mája 2015, 7:55 delete

To je super tip!! Osobně jsem slevový kod ještě nikdy nevyužila, ale vypadá to, že se to brzy změní :)
Lumiere of Fashion

Reply
avatar
Zuzanka
AUTHOR
9. mája 2015, 11:55 delete

Ja si tiež raz za čas kúpim nejaký zľavový kód, naposledy sme sa boli s drahým najesť v jednej celkom drahej reštike za super cenu. Tieto ma zaujali, určite využijem :)

Reply
avatar
Bellatrix
AUTHOR
9. mája 2015, 13:17 delete

urcite dobra vec ked mas v plane nieco kupit. v tom pripade ti to skutocne pomoze usetrit. avsak obavam sa, ze tie kody, zlavove portaly atd funguju na tom principe, ze to ludi nakopne si kupit nieco o com ani neuvazovali, alebo vahali. a v takom pripade neusetris nic, ale minies. najviac usetris vtedy, ked nekupis nic :)

Beauty by Bellatrix

Reply
avatar
Genevra
AUTHOR
9. mája 2015, 13:53 delete Tento komentár bol odstránený autorom.
avatar
Genevra
AUTHOR
9. mája 2015, 13:55 delete

Tak to je super článek, určitě někdy využiju.
giveaway

Reply
avatar
Whatever
AUTHOR
9. mája 2015, 22:27 delete

To vypada zajimave, slevovy kod jsem pri nakupu zatim asi nikdy nepouzila :-) Zatim vyuzivam jenom penize zpet z nakupu pres PlnaPenzenka.cz :-)

Reply
avatar
10. mája 2015, 8:27 delete

Super článek :-)

Zvu tě na blog :-)
http://wormake.blogspot.cz/2015/05/dobarvilo-se-barvit-se-bude.html

Reply
avatar
11. mája 2015, 8:56 delete

tak to zase nepoznám ja :)

Reply
avatar
11. mája 2015, 8:56 delete

ak sa bude hodiť určite pozri :)

Reply
avatar
11. mája 2015, 8:57 delete

jj, mne samej sa to takto stalo viackrát, že som sa nechala nalákať na super ceny, ktoré síce boli super ale nič z toho som nepotrebovala :/

Reply
avatar
11. mája 2015, 8:57 delete

jj presne reštiky, kaviarne, to je najlepšie :)

Reply
avatar
11. mája 2015, 9:01 delete

tak držím palce nech nájdeš nejaké výhodné nákupy :)

Reply
avatar