Po sto rokoch nový korektor


Čo sa týka tuhých korektorov som extrémne nudný človek a v podstate asi až na dve výnimky viac ako 10 rokov používam ten istý. Či si to priznám alebo nie, v poslednej dobe toho stíham podstatne menej akoby sa mi páčilo a to spôsobuje, že na internete nakupujem viac, ako by som chcela. Ak si proste potrebujem vybaviť nejaké veci a nemám čas objednám to cez net, zaplatím to cez net a potom už len počkám na kuriéra a mám vybavené to, čo by mi inak bralo čas po práci. Tak to bolo v podstate aj s týmto korektorom - kupovala som nejaké darčeky, míňal sa mi korektor tak som prihodila do košika v podstate ten najlacnejší v pomere cena (a asi) kvalita.  A tak ho tu máme - Rimmel Hide the Blemish!



Vybrala som si odtieň 001 Ivory čo je najsvetlejšia dostupná verzia, nič iné som na výber v podstate nemala. K baleniu asi len toľko, také nič nekaziace - nepovedala, by som, že je najkrajšie aké som kedy videla ale ani mi neprekáža. Koniec koncov, je to vec, ktorú mám doma na poličke a ani s ňou nikam nechodím (v kozmetickej taštičke mám iný korektor - vizuálne nie teda o moc krajší).


Čo sa týka samotnej funkcie - je super. Má veľmi dobré krytie - môžete ho nanášať priamo (aj keď to nie je hygienické), na štetec, na prst - ako vám to vyhovuje. Dobre sa vpíja, nefľakatí a drží. Je príjemne mastný takže sa s ním narába veľmi dobre. Za tú cenu (do troch eúr) som fakt spokojná a keď sa mi o rok minie, kľudne by som si ho kúpila znova. Možno len aby som dodala - používam ho len na nedokonalosti pleti - nie pod oči ani na kruhy pod očami.


A čo vy a korektor? Aký používate? Koľko vám vydrží?
Previous
Next Post »

22 komentárov

Pre písanie komentárov
Wikira
AUTHOR
1. júna 2015, 10:30 delete

Mně se tento typ korektorů neosvědčil, protože mě vysušují. Mám raději krémové a tekutější věci.

Reply
avatar
xoxopatty
AUTHOR
1. júna 2015, 14:22 delete

Ja používam tiež tento typ korektorov, moj najoblubenejsi je Catrice Camouflage cream, no pod oči stale hladam ten pravy, chcem sa popozerat po nejakych tekutych, alebo v pere, ako ma napr.Max Factor :-) S tym som mala možnosť pracovat, a bol vynikajuci :-)

Reply
avatar
1. júna 2015, 15:40 delete

Já nyní moc ráda používám korektor od E style, jsem s ním moc spokojená :)

Reply
avatar
Elysia
AUTHOR
1. júna 2015, 15:58 delete

Osobně tento typ korektorů nepreferuji (obzvlášť to balení) ale za tu cenu by možná nebylo špatné ho zkusit.

Reply
avatar
LifeAsIva
AUTHOR
1. júna 2015, 16:05 delete

Presne tento používam momentálne ja ! :D Skvelý je :)
LifeAsIva

Reply
avatar
1. júna 2015, 16:59 delete

Neznám tento korektor, ale moc tuhé nepoužívám, spíš tekuté. Nejraději mám od Estée Lauder, budu kupovat v nejbližší době další balení.

Reply
avatar
Veronika
AUTHOR
1. júna 2015, 18:00 delete

Ja mám nejaký od Miss Sporty tuším, už asi rok a nie a nie ho minúť :) Je celkom fajn, taký priemer, ale dá sa, na moje potreby (zakrytie pár akné) mi stačí,ale ak ho miniem pohľadám nejaký iný :) enjoy little cosmetics – minigiveaway s YR

Reply
avatar
Kate P.
AUTHOR
1. júna 2015, 19:01 delete

tento korektor neznám, používám od essence a nebo od miss sporty teď mám, ale odstín mívám stejný :D heh

http://gagenka.blogspot.cz/

Reply
avatar
Genevra
AUTHOR
1. júna 2015, 21:44 delete

Korektor také nepoznám.. Tyto tuhé korektory skoro vůbec nepoužívám.
welcometomyworld

Reply
avatar
1. júna 2015, 22:20 delete

ja aj tuhé aj tekuté :)

Reply
avatar
1. júna 2015, 22:21 delete

ja som používala roky ten Miss Sporty a je podľa mňa super :)

Reply
avatar
1. júna 2015, 22:21 delete

jj to je ten môj desaťročný :)

Reply
avatar
1. júna 2015, 22:22 delete

Tak to už je ale iný level :) a musím napísať, že je na mojom wishliste :)

Reply
avatar
1. júna 2015, 22:22 delete

no to balenie nie je žiaden chanel veru :)

Reply
avatar
Jana Wertheim
AUTHOR
1. júna 2015, 22:35 delete

Přiznám se, že tuhé korektory v tyčince nemám moc ráda, je to nějaký můj psychický blok :D

Reply
avatar
1. júna 2015, 23:34 delete

od tej značky doma ešte nič nemám :/ musím napraviť!

Reply
avatar
1. júna 2015, 23:34 delete

Vrelo pod oči odporúčam loreal lumi magique, ten je fakt super!

Reply
avatar
1. júna 2015, 23:34 delete

s týmto našťastie nemám problém, musím si zaklopať :)

Reply
avatar
2. júna 2015, 0:07 delete

Tyhle tyčinkové a tuhé korektory moc nemusím.. :/ párkrát jsem zkusila, ale nikdy mě nezaujaly..

http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

Reply
avatar
Sweet Elis
AUTHOR
2. júna 2015, 20:48 delete

Já teď používám tekutý korektor od Astoru. Korektor v tyčince mám jen jeden a ten je od Avonu určený na akne a na to je super, s jinými zkušenost nemám tak nemohu posoudit, ale vypadá fajn. :)

http://sweetelis.blogspot.cz/

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
12. júna 2015, 17:18 delete

Taky tekutý od Astoru (ten v tužce, díky tomu, že je fakt hodně světlý a sedí i mně, bledé Sněhurce). Roky jsem používala tuhé, ale holt už nemám mastnou pubertální pleť a tekuté mi svědčí mnohem víc.

Reply
avatar