Aktuálne za pár eúr


V takýchto teplách má testovanie deodorantov dve veľké výhody:
1, vždy sa hodí poznať nejaký dobrý
2, máte ho otestovaný veľmi rýchlo, pretože nemusíte čakať na ťažké podmienky - povedzme si pravdu -sú teraz každý deň

Kým sa pustím do samotnej recenzie verím, že nie som jediná komu dáva toto teplo poriadne zabrať.  Teplo cez deň by mi ani až tak nevadilo, predsa len som väčšinu dňa v klimatizovanom priestore ale v noci.. Neviem ako u vás ale u nás doma má byt v noci teplotu 29 stupňov, čo je fakt neznesiteľné. Nedávno som čítala, že v boji proti teplu pomáha namočený uterák okolo krku (na zátylku) s čím súhlasím a vrelo odporúčam, ale myslím si, že 10 stupňov dole by pomohlo ešte viac. No a stop frflaniu a poďme naspäť na recenziu.



Deo-roll on active vám určite odporúčam neprehliadnuť pretože by ste došli o fakt príjemný výrobok. Gulička má príjemnú, jemnú sladko- sviežu vôňu, ktorá podľa mňa nemôže prekážať naozaj nikomu. Po nanesení sladká vôňa vydrží asi hodinu/dve potom sa vytratí ale nebojte, pot udrží a budete v pohode celý deň. Vždy keď recenzujem výrobky do príspevku napíšem, že sa potím normálne, a v podstate až na pár výnimiek som nikdy nemala problém so žiadnym deodorantom. Ak sa teda potíte tiež normálne a máte radi jemnejšie sladšie vône verím, že s touto guličkou nešlapnete vedľa.

Inak, ak máte pocit, že sa potíte viac ako zbytočne kľudne si vezmite deodorant so sebou do práce či do školy a opakujte jeho aplikáciu. Budete sa cítiť príjemnejšie, pohodlnejšie a nemusíte sa zbytočne stresovať, či ste sa náhodou nespotili. 


A čo vy? Aký deodorant je momentálne na vašej poličke? Dajte nejaký dobrý tip!
Previous
Next Post »

20 komentárov

Pre písanie komentárov
8. júla 2015, 9:26 delete

Já tuto kuličku měla také, jen v malinové verzi a příliš mi nevyhovovala.

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
8. júla 2015, 12:15 delete

naposledy som vyskúšala Alverde z DMka, a je najlepší aký som zatiaľ mala :)

Reply
avatar
Katherine
AUTHOR
8. júla 2015, 13:05 delete

Ešte som nenašla ten najideálnejší antiperspirant, momentálne používam od Garnieru ten krémový a musím povedať, že je dobrý, ale stále nie ten najlepší z drogérie, teda aspoň pre mňa :)
Čo sa týka Balei, nikdy som nemala dobrý pocit z ich antiperspirantov, ale tento možno jedného dňa aj vyskúšam :)

Katherine's :-)

Reply
avatar
Lucie
AUTHOR
8. júla 2015, 14:28 delete

Vypadá super, časem ji určitě zkusím :)

Spotřebováno: Červen 2015

Reply
avatar
8. júla 2015, 14:32 delete

Tento jsem ještě nezkoušela :)

Reply
avatar
8. júla 2015, 15:29 delete

Balea má skvělé výrobky! :) Kulička mi moc nevyhovuje žádná, mám raději deodoranty ve spreji, ty má Balea taky skvělé!

Nicole Menette ♥

Reply
avatar
Sweet Elis
AUTHOR
8. júla 2015, 17:36 delete

Já kuličkové deodoranty/antiperspiranty moc nemá ráda, bohužel mě vždy zklamaly :( Ale věřím, že někomu vyhovovat mohou :)

http://sweetelis.blogspot.sk/

Reply
avatar
8. júla 2015, 21:00 delete

tato velmi krasne vonia mas pravdu:)

Reply
avatar
Jane Hepburn
AUTHOR
8. júla 2015, 22:02 delete

tieto Balea guličky mi celkom vyhovujú. nemôžem tvrdiť, že sú najideálnejšie, pretože mi vždy zafarbia nejaké oblečenie ( :D možno je to len moja nešikovnosť), ale bola som s nimi bola zatiaľ vždy celkom spokojná.

Reply
avatar
8. júla 2015, 23:13 delete

Děkuji za super tip, musím se stavit do DM! :)
PS: Doufám, že to s tím ručníkem fakt funguje, protože já v těch vedrech fakt spát neumím a je to hrůza, dneska otestuju! :D

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:28 delete

mne to pomáha takže určite skús :)

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:28 delete

Čo sa farbenia týka to veru neviem, teraz v lete keď nosím veci na ramienka si guličku dávam vždy až po oblečení :)

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:28 delete

sme na rovnakej voňavej dĺžke :)

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:29 delete

a aký je tvoj obľúbený?

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:30 delete

Ja som mala v spreji jeden a súhlasím, bol super!

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:30 delete

odporúčam napraviť :)

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:30 delete

ak sa ti minie nejaký tvoj vyskúšaj je fakt dobrý!

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:31 delete

Ja som jedne čas používala ten Garnier velmi casto, ale potom mi akosi prestal účinkovať :/

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:32 delete

Vidíš, tak ten som ja vôbec neskúšala! Dobre vedieť, pozriem sa po ňom :)

Reply
avatar
9. júla 2015, 19:33 delete

bola aj v malinovej verzii? To som mala inak sprej a ten bol super!

Reply
avatar