Jesenné líčenie


Ak sa vám pred nedávnom minulo niečo z kozmetiky a plánujete ísť v blízkej dobe do drogérie alebo objednávať z internetu možno vám príde vhod dnešný článok, ktorý sa bude venovať môjmu najobľúbenejšiemu líčeniu - jesennému. Jeseň je podľa mňa top ročné obdobie (aj keď u nás to na jeseň ešte nevyzerá, keďže včera bolo vonku na slnku 28 stupňov), pretože sa konečne ochladzuje, môžeme trochu vrstviť a v móde sú skoro vždy in odtiene hnedej čo je farba, ktorá mi pristane asi najviac. Na poličke sa mi zmení kozmetika, pribudnú matnejšie tiene, líčka a čo je hlavné bordové, slivkové a hnedé rúže. Dnes som si pre vás pripravila tri ukážky takého top jesenného líčenia a budúci víkend vám predstavím kozmetické kúsky, s ktorými ho ľahko docielite.



Základom každého jesenného líčenia je podľa mňa:

  1. zjednotená pleť- kým v lete veľa dievčat siaha po rôznych BB či CC krémoch na jeseň by som zvolila skôr make-up, ktorý pleť lepšie ochráni pred vetrom či dažďom a dá sa ne neho lepšie spoľahnúť. Krytie samozrejme nemusí byť vysoké, hlavné nech sedí tónu vaše pleti.
  2. matný bronzer - všetky krásne lesklé líčka by som na teraz dala bokom a vytiahla by som prirodzenejšie matné bronzery. Tie dodajú pleti tvar a farbu ale nebudú pôsobiť neprirodzene a príliš umelo.
  3. upravené obočie - upravené obočie nie je záležitosť len jesene ale celého roku a treba na neho myslieť stále. Na internete nájdete kopec sád, s ktorými si ho ľahko upravíte a je len na vás či preferujete gély, ceruzky alebo tiene.
  4. výrazné pery - moja obľúbená časť! Jeseň si priam žiada aspoň jeden rúž vo vínovej farbe, ktorý dodá šmrnc akémukoľvek outfitu.
  5. alebo smokey hnedé oči - a keď nie pery, tak si vyskúšajte aspoň nejaké pekné smokey eyes ako má Cara na obrázku nižšie. Kombinácia matných a lesklých tieňov s linkou dodá vaším očiam šmrnc!


Každému samozrejme sedí niečo iné ale určite radím niečo z toho vyskúšať. Výrazné rúže či paletku hnedých tieňov zoženiete aj za pár korún a experimentovanie je skoro vždy zábava. 

A čo vy? Ktoré ročné obdobie máte najradšej? Aký typ líčenia?



Previous
Next Post »

14 komentárov

Pre písanie komentárov
20. septembra 2015, 1:29 delete

najradšej mám leto a líčenie - takmer žiadne. Pleť mám čistú, opálenú, kruhy pod očami nevidieť, jediné čo používam je ceruzka na obočie, maskara a bronzer... aaah, už teraz mi chýba...!
zvyšné obdobia sa poctivo líčim se vším všudy, ale čím ďalej, tým viac ma to obťažuje a zdržuje. Času je málo a viem ho stráviť aj zmysluplnejšie ako pred zrkadlom

Reply
avatar
20. septembra 2015, 7:26 delete

Tohle období mám nejradši právě hlavně kvůli líčení a barvám! nejvíce mě baví vínové a cihlové tóny. Je to supr období! jinak moc hezký článek! BEAUTYPUSINKA

Reply
avatar
driecnaslecna
AUTHOR
20. septembra 2015, 8:12 delete

jej na tej prvej fotke sú dosť polepené riasy.
bb schovám až po babom lete.a už teraz vyťahujem tehlové tiene aj oblečenie.milujem jeseň,yankee candle a voňavý čaj.

Reply
avatar
20. septembra 2015, 10:52 delete

S pletí úplně souhlasím... Člověk může mít nádherně nalíčené oči, ale pokud není sjednocená pleť, pozornost si bere na sebe ona a očím nedá šanci... :)

Zvu tě na svou giveaway ♥

http://timewithbeauty.blogspot.de/2015/08/backtoschool-giveaway.html

Reply
avatar
Cotton Latte
AUTHOR
20. septembra 2015, 11:06 delete

Rtěnka na první obrázku je opravdu kouzelná! Taky mi nejvíc sedí právě hnědé/nude líčení, takže na podzim si ho užívám hojně hah. -L

Reply
avatar
20. septembra 2015, 12:03 delete

Souhlasím s prvním komentářem - léto a přirozené (neboli žádné) líčení. Podzim ráda nemám, pořád mám pocit, že lidé zapomínají na to vlhko, zimu, chřipky, mlhu a žádné slunce :D Ty tři barevné listy to nezachrání :D Líbí se mi líčení z prvního obrázku, takhle tmavou a výraznou rtěnku nemám, možná si zpříjemním podzim nějakým takovým kouskem do své mejkapové krabičky :)

Reply
avatar
Sweet Elis
AUTHOR
20. septembra 2015, 12:27 delete

Já podzim miluju ♥ Hodně se mi líbí výrazné burgundy rtěnky :)

SweetElis

Reply
avatar
20. septembra 2015, 12:35 delete

První fotka mě naprosto uchvátila. :) Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
Giveaway

Reply
avatar
Alex B
AUTHOR
20. septembra 2015, 13:51 delete

Mne sa veľmi páčia také tmavé výrazné rúže, také chcem aj na stužkovú :)

Reply
avatar
Biela Mačka
AUTHOR
20. septembra 2015, 14:50 delete

Neplanujes robit liciace tutorialy?
Kaviareň u mačky

Reply
avatar
Noela
AUTHOR
20. septembra 2015, 16:12 delete

Nedávno som doma objavila tmavšie rúže a je ideálne ich využiť práve na jeseň, tak s nimi chcem začať experimentovať :)
The Noela Práve u mňa prebieha GA, budem rada ak sa zapojíš:)

Reply
avatar
20. septembra 2015, 21:02 delete

Hezká inspirace :) Já moc líčení podle ročních období neměním, spíše péči :)

Ili Libertad

Reply
avatar
20. septembra 2015, 22:32 delete

Taky mám, co se týče make-upu, nejradši podzim. Všechny ty odstíny hnědé a vínové mě fakt baví! Hlavně střídat smokey eyes s výraznými rtěnkami. :) supr článek!
www.sarkazelena.blogspot.com

Reply
avatar
21. septembra 2015, 20:42 delete

Ďakujem vám moc za krásne komentáre :)

Reply
avatar