Kusneš do mňa?



Tmavé rúže sú moja neresť. Ale nie neresť, to je škaredé slovo a vôbec sa k tomu nehodí. Inak, tmavé rúže sú moja malá zábavka na ktorú polovica ľudí pozerá, že omg, čo to má na sebe a druhá polovica, že hmm cool :) Mne to príde očividne viac cool ako divné, ale tiež to trvalo trochu zvykania. Najhoršie to je vždy na jeseň -keď s nimi začnem po lete plnom ružových, cyklámenových alebo oranžových. Toto leto som však prekonala samú seba a zamračené dni mi vyslovene našepkávali -vyber nás! Daj si nás aj teraz! 
No a volanie rúžov neodmietnete predsa :)


A tak som si vybrala zo skrine moju dokonalú sadu od Freedom s ľobozvučným názvom Vamp Collection. Ako už samotný názov hovorí, rúže sú na nakusnutie :) Sada sa skladá z 5 prekrásnych tmavých rúžov (ktoré kúpite buď v sade ak ste fajnšmeker, alebo aj osobitne), pričom na niektoré treba sekundové odhodlanie a niektoré si dáte bez minútky rozmýšľania. 


Aby som najprv ozrejmila jednu vec, či už samostatne alebo v sade, ide o extrémne lacnú záležitosť. Sada piatich rúžov stojí 7,5€ a jeden kus stojí okolo 1,8€. Rúže sú veľmi dobre pigmentované, nevysúšajú pery ale treba ich častejšie aplikovať. Ja si ich pretieram každú hodinu a asi 3x za deň si dám rúž kompletne dole a pretriem pekne nanovo. Jedlo a pitie sú ich nepriatelia, vtedy odporúčam pretrieť rovno. Ja sa s tým za tú cenu úplne stotožňujem a vôbec sa na to nehnevám.


A poďme rovno na to, ako títo krásavci vyzerajú:











Sadu alebo rúže po jednom zoženiete na http://www.freedommakeup.cz/ (pri.sk sa vám dajú ceny v eurách:)  


A čo vy a tmavé rúže? Bojíte sa ich? Páčia sa vám? Kúpili by ste si celú sadu alebo po jednom?

Previous
Next Post »

24 komentárov

Pre písanie komentárov
10. augusta 2016, 8:26 delete

Mne sa sada veľmi páči, ja mám doma tiež ich kolekciu, no iné odtiene. ;)

www.rebelliouslily.blogspot.sk

Reply
avatar
10. augusta 2016, 8:33 delete

Mě se líbí všechny, hnedle bych je využila. :-))

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
10. augusta 2016, 9:24 delete

Tie dva najtmavšie by na mňa už boli asi moc, ale inak sú krásne :) Ja mám zlé skúsenosti s lacnými tmavými rúžmi - jeden som si kúpila za cca 1,5 € (iná značka) a farba mi chytá len na vrch a spodok pier (rozumej čím bližšie k otvoru úst, tým menej farby), tragédia :D je mi ho ľúto zahodiť ale nenašla som mu zatiaľ iné využitie

Reply
avatar
Mačka
AUTHOR
10. augusta 2016, 10:09 delete

Môžeš odporučiť nejaký rúž, ktorý keď sa ráno po raňajkách nanesie, bude ešte na obed na perách bez toho aby som ho musela v priebehu dopoludnia upravovať? Nájsť taký rúž je u mňa nikdy nekončiaci príbeh.
|Kaviareň u mačky|

Reply
avatar
Cokinelle
AUTHOR
10. augusta 2016, 10:49 delete

tie sú krásne, na tmavé rúže mám tiež slabosť, len to chce vhodnú chvíľu, niekedy sa naň človek proste necíti. ale tiež mám taký tmavofialový od Rimmelu a je skvelý :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 11:27 delete

Vyzerajú veľmi zaujímavo priam vabivo :) len ten druhý fialový sa mi k tebe nejako nehodí, ale ostatné štyri vyzerajú na tebe perfektne :)
Už som o tejto značke dost počula, ale skôr ako ruže má lákajú ich rozjasňovače :)

Reply
avatar
Beautyreports
AUTHOR
10. augusta 2016, 12:48 delete

Presne taký odtieň ako je Dark Paradise hľadám už veľmi dlho. Ale všetky odtiene sú krásne, takéto tmavé ja môžem. :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 18:13 delete

Aj mňa lákalo viac ale táto zvíťazila :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 18:14 delete

jeeejda, to je aká škoda:( ak je červený/ružový môžeš ho použiť ako líčka :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 18:15 delete

Za mňa sú také Pupa rúže. Ak raňajkujem o 9 a obedujem o 11.30 Pupa rúž to zvládne bez potreby ďalšieho nánosu. Ale musia to byť tieto IM http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/bolestne.html v tych tucnych obaloch :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 18:16 delete

Aj ja mám inak tmavofialový od Rimmelu a je to skvost :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 18:17 delete

ten je hlavne skôr taký jesenný :) ale už som vám to chcela nafotiť celé :) A rozjasňovače sú úžasné, mám doma jeden a spokojnosť veľká :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 18:17 delete

presne aj ja :) také iné, neokukané :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 21:37 delete

milujem!!! tmavé rúže :) dokonca mám takú úchylku, že ak má niekto takýto tmavý rúž a rozpráva, tak len pozerám na tie pery ako to super vyzerá :D neviem, proste sa mi to veľmi páči :)
MakeUpByVeo

Reply
avatar
10. augusta 2016, 21:42 delete

Inak určite nie si jediná s tou úchylkou :) cítim tie pohľady keď hovorím a mám nejaký na sebe :)

Reply
avatar
10. augusta 2016, 21:54 delete

:D haha,fakt? a ty nemáš takú úchylku? :D

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
11. augusta 2016, 18:50 delete

Píšeš, že rúže treba po jedle a pití naniesť nanovo.. znamená to teda, že ich "zješ" spolu s jedlom? Tak dobrú chuť, také rúže by som určite nechcela.

Reply
avatar
11. augusta 2016, 20:21 delete

Tažko povedat kam tie ruže ide, ale mozem ti zaručiť ze sa z nich nepribera ;)

Reply
avatar
11. augusta 2016, 20:22 delete

inak asi aj hej len mam malo takých ludi v okoli tak si to neuvedomujem :)

Reply
avatar
12. augusta 2016, 9:13 delete

to čo je za hlúposť? však každý rúž sa počas dňa buď otrie o pohár,keď pijeme, alebo spolu s jedlom sa nám stratí, tým že proste jeme :D robia sa aj nejaké štatistiky koľko rúžu zjeme za celý život..a nikto to nerobí naschvál, že by si odhryzol, ale proste sa to prirodzene zotre z pier...ale ako vraví Bianca, nepriberá sa z nich :D

Reply
avatar
Anonymný
AUTHOR
12. augusta 2016, 18:29 delete

Milá Veronika, vôbec to nie je hlúposť. Nejde tu o priberanie, ale o to, že takáto dlhodobá "konzumácia" chemicky vyrobeného produktu, aj keď len v minimálnom množstve, pre telo asi nie je prospešná. Ver mi alebo nie, ale ja práve z tohto dôvodu rúže vôbec nepoužívam, ale len obyčajné balzamy, je to predsa len menšie "zlo".

Reply
avatar
12. augusta 2016, 22:24 delete

Ale bohužiaľ zješ aj obyčajný balzam je jedno ci je to ruz, lesk alebo balzam na pery vsetko sa vstrebe alebo zje:/ ak používaš super duper nadupané prírodne a bio veci potom to moze byt menšie zlo ale to ze je to obyčajný balzam este nic nezaručuje ;)
Každopádne snad nam to ani jednej neublíži a budeme žiť dlho, zdravo, šťastne a plne lásky ;)

Reply
avatar