Video: Tri najlepšie NYX lesky

NYX je podľa mňa bez zaváhania jedna z najlepších značiek, ktoré na Slovensku máme. Úžasný výber, skvelá kvalita a celkom fajn ceny = musíte vyskúšať. A tu dochádza k jednému paradoxu - veľký výber = zmätok. Vždy, keď dojdem do NYX predajne neviem čo, a kde skôr. Už som to raz spomínala, ale často potom odídem bez ničoho - lebo neviem čo za to stojí a ktorou cestou sa ubrať. Ak aj na vás pôsobí NYX tak ,,veľkomožnosťovo" alebo by ste len niečo chceli vyskúšať, tak by vás mohlo potešiť dnešné video o mojich 3 obľúbených NYX leskoch. Vo videu nájdete swatche, aplikáciu a recenziu :)


Ak vás nejaký zaujal som rada, a ešte radšej budem, ak ste skúšali aj vy nejaké NYX produkty a dáte mi do komentáru vedieť, čo sa to stojí a čo nie. Tipov nikdy nie je dosť :)

A čo vy a tieto tekuté rúžo/lesky? Máte ich radi?


Previous
Next Post »

4 komentárov

Pre písanie komentárov
MONNIKA
AUTHOR
28. mája 2017, 17:39 delete

Od NYX jsem zatím nic nevyzkoušela.

Reply
avatar
Zuzanka
AUTHOR
29. mája 2017, 17:56 delete

Ja mám zopár kúskov, zatiaľ som veľmi spokojná so sypkým púdrom HD Studio, ceruzkovým tieňom Jumbo Eye Pencil, ktorý používam ako bázu a s matným fixačným sprejom. Recenzie nájdeš u mňa na blogu :) aaa mám tiež lesk, myslím, že je to z radu Soft Matte a ten testujem, recenziu chystám. Ale je fajn :)

Reply
avatar
31. mája 2017, 22:30 delete

Nie? Juuuj to je skoda!

Reply
avatar
31. mája 2017, 22:31 delete

ano ano ja som citala :)) a veru inspirovala si ma!

Reply
avatar