utorok 17. júla 2018

Toto bude moja materská :)


Ostáva mi pár dní do materskej a už teraz viem, čo budem každý deň robiť :) zbalím si tašku a vyberiem sa k bazénu, kde si budem čítať a len a len leňošiť. Aspoň tých pár týždňov, kým k nám zavíta malá princezná a potom už nebude na leňošenie čas :) A možno bude, ktovie, možno budem jedna z tých šťastných, čo dostane malú spachtošku (chápete, že sa teraz snažím navnadiť vesmír na to, aby to tak bolo :) No a keďže je v tomto sparnom lete každé osvieženie vítané, dnes vám ukážem jednu súčasť mojej bazénovej tašky. Keďže rada voniam aj keď tam idem (ideálne aj počas toho ako som tam) a hlavne keď idem domov nosím so sebou voňavé spreje, ktoré jednak pekne osviežia a jednak pekne voňajú. Nakoľko ich tento rok konečne launchol aj Dermacol, nemusíte za nich ani platiť veľa pretože jeden sprej vychádza okolo 5 €.

A teraz už len tá dilema, že po ktorom siahnuť?


V ponuke sú 4 vône a každá vonia úplne inak :) - logish :)

Moja najobľúbenejšia ja jednoznačne St. Tropez Night, ktorá vonia citrusovo, sviežo a veľmi podobne ako ikonická Blue Light od Dolce and Gabanna.

Najobľúbenejšia vôňa môjho manžela je Ibiza Party, ktorá vonia veľmi príjemne sladko, ovocne. Manžel tam cíti broskyne a marhule ja cítim proste svieži sladučký závan (s jemným citrusovým mixom), ktorý na pokožke vydrží hodiny.

Priznám sa, že najväčšie očakávania som mala od Waikiki Sun, pretože som čakala, že to bude mix kokosu a vanilky. Nie je! A nechááááápem, prečo doma nemám ešte žiadny body mist, ktorý by bol super vanilkovo kokosový a preniesol by ma mysľou do nejakej exotickej krajiny. Takže, ak by si toto prečítal náhodou niekto z Dermacolu prosíííííííííííííím pridať jednu gýčovú letnú kokosovú vôňu, stavím sa, že nebudem jediná, koho s ňou potešíte :) Ale späť k Waikiki :) to je podľa mňa najromantickejšia vôňa zo všetkých, pretože aj keď nevonia kokosovo vonia pekne sladko/vanilkovo. Nie je v nej cítiť podľa mňa žiadne špecifické ovocie - skôr mix vanilky s niečím sladkým. 

A posledná do štvorice je Portofino Kiss, ktorá vonia najviac výrazne a najviac parfémovo. Nevonia sladko, skôr pomerne dosť citrusovo a bez zaváhania je to ideálny mist pre každého, kto chce niečo osviežujúce, lacné ale nemá rád sladké vône. Je to vyslovene voňavka v podobe telového mistu :)


Spreje inak nie sú len pekná voňavá zábavka, ale obsahujú panthenol, vďaka ktorému pokožku regenerujú hoci aj po ťažkom dni na slniečku.

Takže čo? Ktorý vás láka najviac? Čo by ste robili keby ste išli teraz na materskú? Čakajú vás doma neprečítané knihy? :)

5 komentárov:

  1. Všetky vyzerajú veľmi dobre, určite by som si nevedela vybrať iba jeden. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som na tvojom mieste robila presne to iste :) inak pre mna to bola prvych 6-7 mesiacov naozaj dovolenka, kde som ju polozila tam bola :D teraz uz lozi po celom dome tak je to celkom makacka nemozem ju spustit z oci.. akurat prve tyzdne boli tazsie (nemusia byt) ja som mala stale dookola zapaly prs, abscesy, horucky 40 stupnove, krvave derave bradavky, nepomahalo ani odsavanie ani kapustove listy, ani klobuciky, antibiotika len na chvilu a potom zase.. asi to znie hrozostrasne ale chcem tym povedat len to ze sa fakt oplati vydrzat ten zaciatok a potom bude to kojenie najkrajsia vec na svete :) a este by som ti posunula radu od mojej laktacnej poradkyne, naucte sa kojit poleziacky a ak mas moznost prisun si postielku uplne k vasej posteli, je to neskutocne pohodlne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak klobuk dole, ze ked si to mala taketo tazke ze si sa zakusla a isla dalej a dala si to! Uprimne mas fakt moj obdiv, v tomto momente ti neviem povedat, ci by som bola taka silna a po jednom zapale to proste nevzdala. Ked citam, ake to je narocne, mam odhodlanie ale aj velky respekt v sebe :)

      Odstrániť
    2. Musis mysliet na to ze pre babatko je materske mliecko to najlepsie co mu mozes dat.. a ja si ani neviem predstavit ze by som mala vkuse miesat a zohrievat umele mlieko.. v noci, na cestach.. toto mas vzdy so sebou a aj teplota je vzdy idealna :) a to tulenie sa pri tom.. a ked sa ti pozera pri tom do oci a tak velmi ti chce opätovat usmev ze az musi pustit cicik aby sa na teba usmiala ;) to je taaaak kraaaasne!!!!! :) velmi ti drzim palce!!!!

      Odstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne