piatok 28. septembra 2018

Najlepšie Gosh jesenné novinky


Výhoda materskej? Môžem chodiť na tlačovky :) Tak som si prednedávnom užila predstavenie noviniek od Gosh a dnes vám prinášam recenziu mojich štyroch najobľúbenejších kúskov. Kým sa pustím do samotnej recenzie ešte jeden tip hneď na začiatok - Gosh predstavoval viacero výrobkov, ktoré budú k dostaniu až niekedy počas jesene (môj favorit - najdokonalejšia jesenná paletka - bordovo/zlato/červená - keď pôjdete okolo Fann - určite sa tam zastavte a sledujte či už je alebo nie je a keď bude dajte vedieť aj mne, nech si ju ulovím kým je, keďže je to limitka :) Jesenné novinky boli mixom pleťovky a dekoratívky a verím tomu, že niečo by si našla každá z vás.


Výnimočne začnem recenziu výrobkom, ktorý by som rovno posunula niekomu inému, keby som nebola na tlačovke. Vec sa má totiž tak, že neznášam pigmenty. Hej, sú síce krásne, ale ťažko sa s nimi robí, opadávajú a ja radšej oželiem trochu lesku navyše a nezničím si celý make-up opadancami. Ale bola som na tlačovke a Lukáš Kimlička používal pigmenty. On vám to robil tak, že na viečko naniesol prvú novinku Eye Designer čo je očný tieň v aplikačnom pere a následne na to naniesol Effect Powder  čo je samotný pigment. Pigment si nasypal na ruku a následne len prstom vklepkal na očné viečko. Bolo vidno, že sa mu to nesype nikde po tvári modelky a že pigment na oku dokonale chytal a nechal naozaj krásny efekt. Ok, to by som mohla zvládnuť aj ja.


Tak som si teda naniesla očný tieň v pere v odtieni 003 Fudge čo je matná bledohnedá farba (inak veľmi praktické nanášanie a super pigmentácia tieňa) na ruku som si nasypala pigment v odtieni 001 Satin (čo je krásna bronzovo/rose gold farba) a vklepkala na oko ako on. Desaťsekundová záležitosť a výsledok? Fakt úžasne vyzerajúce líčenie, ktoré netrvá ani minútu. Pigmenty som nemala nikde rozsypané na tvári - len na oku, kam som ich naniesla a to líčenie vyzeralo fakt nádherne. Takže dobre, že som tam bola a vám radím fakt sa nebáť. Tie pigmenty sú lesklé a sú trblietavé ale kľudne aj na denné nosenie. Viem si predstaviť, že s bázou alebo nejakým lesklým tieňom pod nimi by boli ešte výraznejšie a krásne na nejaký ples/stužkovú alebo párty ale s telovým matným základom sú super na každý deň.






Čo by som určite preč neposúvala bola ďalšia novinka - ktorá mňa zaujala najviac Kiss Me! Matt Lips. Krásne matné rúže v zaujímavom balení a s peknými jesennými farbami. Ja som dostala odtieň 011 Lovable Kiss a pravda je taká, že sama by som si lepšie nevybrala. Je to krásna akoby červeno/ružová farba a príde mi to akoby odtieň mojich pier, len sýtejšie a krajšie. Rúž je vynikajúco pigmentovaný, matný a nevysušuje. Veľmi s páči skosený tvar rúža, ktorý je nielen netradičný ale aj brutálne praktický a rúž sa vďaka nemu fakt dobre nanáša.


Ak ste skôr fanúšikom lesklých výrobkov tak potom sa vám isto bude páčiť (za mňa už rokmi osvedčená klasika) Lumi Lips čo sú lesky so zrkadlom a svetielkom. Lesk mám v romantickej ružovej farbe 007. Je to taký ten typ ružovej, čo sa hodí na každý deň a dodá perám takú tú peknú šťavnatú farbu.


Takže čo si máte zobrať z tohoto článku? Že pri návšteve nejakého nákupného centra kde je Fann sa ubežpečte, či dorazili jesenné červené paletky (ktoré sú fakt to die for!), že pigmenty nie sú žiadna veda a že ich fakt dáte za minútku! a že matný rúž v odtieni Lovable Kiss je presne to, čo vám vo vašej taštičke chýba a budete ho zbožňovať!

A čo vy? Jesenné líčenie zmajstrované? 

2 komentáre:

  1. Skoda ze vam nedali tu paletku mohla si urobit licenie, mne nejak dochadza inspiracia

    OdpovedaťOdstrániť

Tu nájdeš, čo hľadáš

Dermacol Avon Nivea Loreal moje videá youtube Bioderma Ziaja Make-up revolution Dove Toto urcite nekupujte :) Nobilis Tilia Balea Rimmel Weleda DM NYX Jo Malone MaxFactor Bourjois Kallos Bielenda Essence Gosh Himalaya Soaphoria Astor Empties Maybelline TianDe Logona Schwarzkopf Lancome Macadamia Hair Mylo Oriflame Alverde Clinique Doliva Garnier Medik8 Boemi Natura Siberica Rexona Dolce&Gabbana Freeman La Roche Posay Matrix Real Techniques Rituals Versace Catrice Frais Monde Freedom make-up Sally Hansen Chloe Colgate Colour Caramel Gabriella Salvete Pupa Revlon Sante 100% Pure Burberry CHI Dulcia Manufaktura Sleek Toni&Guy Yellow Rose w7 Beyoncé Bvlgari Calvin Klein Dior EOS Elizabeth Arden Labello Miss Sporty Nuxe Sephora Sparitual The Balm Vichy Vipera Yves Rocher Armani Bottega Venetta Britney Spears Eisenberg Gucci Guerlain Ladybox Missha Mixa Palmolive Ryor Tangle Teezer Biotoscana Cartier Clarins Dr.Belter H&M Kardashian beauty Lacalut Lush Marc Jacobs Navia Philips Playboy Saloos Victorias Secret giveaway Allga San Batiste Biosilk Bolsius Aromatic Chanel Cremorlab Demeter FA Fyto Gentle Day Gigalash Gliss Kur Got2Be Hugo Boss Kawar La Prairie Lambre LeChaton Mememe Meteo Logic Nanogen Neutrogena Pantene Prada Rose of Bulgaria Syoss Tepe Tigi Wella sesderma Alterna Beckham Body Basics Cellu Blue Cien Crabtree Diptyque Dr.Hauschka Dzintars Ebelin Escada Eveline Figs&Rouge Hempz Inglot Jelly Pong Pong Jordana Karin Herzog Lacoste Lanvin Library of fragrances MAC MTV Mexx Niche Oilatum Palette Purity Herbs Rowenta Subrina Swiss O Par TAG Valentino Vincentka Zoviconceal sensodyne